Cm11 hatalari bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar



hasaneness

hasaneness

Üye
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred

emrah166

Üye
Ya okudum biliyorum arconunda bi yasantisi var isleri var ve hobi amacli yapiyo ama bizde arcoya bagli yasiyoruz yani en azindan bildirilen hatalari cozup cm11 in finalini verse bile yeter
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Bekliyoruz
 
hasaneness

hasaneness

Üye
B iseyler hakkinda birilerine bağlı olmak ne kadar aci elin kolun bağlı..
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
themotto

themotto

Üye
Öncelikle merhaba arkadaşlar. Bir wonder kullanıcısı olarak stock rom dan darlanıp cm11 kullananlardan biriyim bende. Foruma yeni kayıt oldum ve bu başlığı görünce hatalardan bazılarına ilişkin elimden geldiğince yardımcı olayım istedim.

1.Ekran kapalı iken kulaklık takınca ekran açılmıyor
-
2.instigram da kamera calismiyor.
-Bu cm11 in uyumluluk sorunundan kaynaklaanıyor. instigramda ayarlar kısmından gelişmiş kamera ayarları ile ilgili seçenekleri kaldırın düzelecektir
3.Bazı bolumler hala ingilizce.
4.Şarj kalibrasyon hatasi.
-Bu sorunu bildiren çok kişi gördüm ama temiz kurulum yapıldığında sorun olmuyor ( mesela şuan ben arco'nun cm11 romunu kullanıyorum böyle bir hata yok. ) Ama hatayı alanlar go battery saver vs gibi 3. parti uygulamarı denesinler. Bazı kullanıcılar sorunun çözüldüğünü söylüyor. ( tabi kesin değil denemek lazım bende olmadığı için deneme fırsatım olmadı)
5.Masa ustunden search bari kaldirinca masaustundeki widgetler kaldirilmiyor.
aynı şekilde bende barı kaldırdıktan sonra widgetler kalkıyor sorunsuz şekilde.
6.Ekran kayiyor ve sol tarafta beyaz bir cizgi oluyor.
Yine bu sorunda yok. ( ama ne durumda bu oluşuyor özel bir işlem yaparken mi ? )
7.Youtube videolarinda on izleme yapilamiyor.Siyah ekranda kaluyor.
8.Video modunda zoom yapilamiyor.
9.camera360 ultimate kamera uygulaması ilk açılışta siyah ekranda kalıyor
8-9 durumları için şunu söyleyebilirim camera360 ile ilgili sıkıntı üzerinde çalışılıyormuş sonraki yamada düzelebilir ama bunu beklerken snap camera kullanabilirsiniz güzel bir kamera app. Yada camera zoom FX...
10.kamerada mavi ekran ve takiben telefonun yeniden başlaması sorunu
aynı şekilde kamera için snap cam kullandığımdan bu sorunda olmuyor bende.
 
  • Beğen
Tepkiler: melodileriyakar ve hasaneness
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Bende YouTube da hic bi sorun yok mesela. By hatalari kimi aliyo kimi almiyo cok acayip bi durum.
 
themotto

themotto

Üye
Güzel bir noktaya değindin melodileriyakar ,
Bunun nedeni şu, rom yüklenirken temiz yükleme yapılmadığında bu sorunlar çıkıyor. Ve malesef bu sorunlarla karşılaşan arkadaşlarımıza şunu söylemeliyim bunlar için bir çözüm yapılmayacak. Yani bir sonraki güncellemede bir sorunun çözülmesi için "tüm kullanıcılarda" aynı hatanın olması gerekiyor.
 
hasaneness

hasaneness

Üye
Güzel bir noktaya değindin melodileriyakar ,
Bunun nedeni şu, rom yüklenirken temiz yükleme yapılmadığında bu sorunlar çıkıyor. Ve malesef bu sorunlarla karşılaşan arkadaşlarımıza şunu söylemeliyim bunlar için bir çözüm yapılmayacak. Yani bir sonraki güncellemede bir sorunun çözülmesi için "tüm kullanıcılarda" aynı hatanın olması gerekiyor.
Biz youtube uygulamasindan bahsetmiyoruz tarayicidan youtubeya girdigikizde onizlemeler siyah ekran oluyor ayrica temiz yukleme yaptigimdan eminim
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
themotto

themotto

Üye
Kardeşim şimdi tekrar denedim sorun yok. Gayet normal çalışıyor.
 
stackbyte

stackbyte

Üye
kararsız sürüm o yüzden herkeste farklı hatalar veriyor :D arco bir el atsın artık fazla oldu süre bekletmesin bizi mail i de yok atalım. Oğuzhan sende de yok sormuyor musun hiç ?
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Bende YouTube da hic bi sorun yok mesela. By hatalari kimi aliyo kimi almiyo cok acayip bi durum.

Güzel bir noktaya değindin melodileriyakar ,
Bunun nedeni şu, rom yüklenirken temiz yükleme yapılmadığında bu sorunlar çıkıyor. Ve malesef bu sorunlarla karşılaşan arkadaşlarımıza şunu söylemeliyim bunlar için bir çözüm yapılmayacak. Yani bir sonraki güncellemede bir sorunun çözülmesi için "tüm kullanıcılarda" aynı hatanın olması gerekiyor.

Kardeşim şimdi tekrar denedim sorun yok. Gayet normal çalışıyor.

burda hata bildirimi konusunun ilk mesajında temiz yüklemenin nasıl olacağı yazıyor(bazıları format system ve format sdcard0 default aşamsını unutuyorlar yada yapmıyorlar) youtubdan video izlemede tabikide sorun yok biz ondan bahsetmiyoruz video önizlemede sorun var(kendi tarayıcısından youtube'a girin ve bi arama yapın çıkan sonuçlardaki videolar siyah yani önizleme yok)

herkes buraya karşılaştığı hatayı yazıyor eğer diğer arkadaşlarda onaylarsa hatayı(bu hatanın ortak olduğu anlamına gelir) bu hatayı listeye ekliyoruz bu konu açıldığından beri uyguladığımız yöntem bu zaten
 
themotto

themotto

Üye
usta tamam ön izleme var bende siyah ekran felan yok işte
 
sir mordred

sir mordred

Üye
kararsız sürüm o yüzden herkeste farklı hatalar veriyor :D arco bir el atsın artık fazla oldu süre bekletmesin bizi mail i de yok atalım. Oğuzhan sende de yok sormuyor musun hiç ?

telefonlarımız aynı yüklediğimiz rom da aynı o yüzden bi kullanıcı bi hatayı alıyorsa ama diğer kullanıcı o hatayı almıyorsa bu hata değildir hatayı alan arkadaş romu yüklerken yada romu yükledikten sonra birşey yapmıştır o yüzden bu hata kaynaklanıyordur

diğer meseleye gelirsek maalesef bunu yapamam kimseye yapmasınıda tavsiye etmem çünkü geliştiriciye yeni sürüm ne zaman çıkacak türünden sorulan sorular geliştiriciye emretmek gibi oluyor(yani saygısızlık) ve bunu xda'da bunu yapan çok var. adam konuya "arco yeni sürüm ne zaman gelicek" türünden mesaj atıyor diğer kullanıcılar hemen mesajı atan kişiye "do not ask for ETA" diye mesaj atıyorlar (türkçesi=yeni sürümü ne zaman çıkarıcağını geliştirici bilir, ne zaman çıkacak diye sorma)
o yüzden arcoyu beklemekten başka bir yol yok
usta tamam ön izleme var bende siyah ekran felan yok işte

kendini şanslı say :) çünkü bu hatayı burda ve xda'da onaylayan çok kişi var galiba romu yükledikten sonra sihirli bişey yaptınki bu sorunla karşılaşmıyorsun :)
 
themotto

themotto

Üye
Valla hiç birşey yapmadım farklı pristine kurulumyaptım sadece, arco'nun cm11'i kernel vs değiştirmedim tweak vs yok direk kullandım. Ama xda da da bu hatayı herkes almamış ki
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Valla hiç birşey yapmadım farklı pristine kurulumyaptım sadece, arco'nun cm11'i kernel vs değiştirmedim tweak vs yok direk kullandım. Ama xda da da bu hatayı herkes almamış ki

garip. xda'ya hata bildiriminı yaptım ve Valero(ukraynalı arkadaş) tüm hatalarımı tek tek onayladı(confirmed one by one)



diğer onaylamalar:


 
themotto

themotto

Üye
üstat bende senin xda daki mesajlarını görüyorum ve bug'un ne olduğunu bilecek kadar tecrübeli biri olduğunun farkındayım :) Beni yanlış anlama sadece evet bu hatayı alanlar var ama almayanlar da var anlamında söyledim :)
 
sir mordred

sir mordred

Üye
üstat bende senin xda daki mesajlarını görüyorum ve bug'un ne olduğunu bilecek kadar tecrübeli biri olduğunun farkındayım :) Beni yanlış anlama sadece evet bu hatayı alanlar var ama almayanlar da var anlamında söyledim :)

merak etme seni yanlış anlamadım :) bende diyorumki bu raporladığım hatalar onaylama aldı(yani ortak hata olduğu ortaya çıktı) ama nasıl oluyorsa bu hataları sen almıyorsun.

hatanın teşhisi için şöyle bir yol izlenebilir:

sen romunun backup'ını alırsın ve burda paylaşırsın bizde(hatayla karşılaşanlar) yükleriz böylelikle tamı tamına birebir aynı telefonları kullanıyor oluruz(aynı telefon aynı rom aynı ayarlar aynı vs vs..) bir nevi ikiz olarak düşün daha sonra eğer biz senin backup'ını yüklediğimiz halde yine aynı hatayı alıyorsak(siyah önizleme sorunu) hatanın %100 olarak donanımsal kaynaklı olduğunundan emin olabiliriz
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
999
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
Cevap
300
Görüntüleme
24K


Üst Alt