sir mordred
Üye
Usta son dıtum nedir?
Usta yeni surum ne zaman gelir iyice heyecanladirdilar cok uzun zaman oldu arconun kulagina biraz su mu kacirsan acaba ?
Maalesef sizin gibi bende yeni sürümü bekliyorum bakalım yakında çıkar inşallah
Usta son dıtum nedir?
Usta yeni surum ne zaman gelir iyice heyecanladirdilar cok uzun zaman oldu arconun kulagina biraz su mu kacirsan acaba ?
Kardes bi onceki sayfayi oku istersen gerekli aciklama varUsta yeni surum ne zaman gelir iyice heyecanladirdilar cok uzun zaman oldu arconun kulagina biraz su mu kacirsan acaba ?
Herkes yapabilseydi bu kadar cazip olmazdiB iseyler hakkinda birilerine bağlı olmak ne kadar aci elin kolun bağlı..
Biz youtube uygulamasindan bahsetmiyoruz tarayicidan youtubeya girdigikizde onizlemeler siyah ekran oluyor ayrica temiz yukleme yaptigimdan eminimGüzel bir noktaya değindin melodileriyakar ,
Bunun nedeni şu, rom yüklenirken temiz yükleme yapılmadığında bu sorunlar çıkıyor. Ve malesef bu sorunlarla karşılaşan arkadaşlarımıza şunu söylemeliyim bunlar için bir çözüm yapılmayacak. Yani bir sonraki güncellemede bir sorunun çözülmesi için "tüm kullanıcılarda" aynı hatanın olması gerekiyor.
BilemiyorumKardeşim şimdi tekrar denedim sorun yok. Gayet normal çalışıyor.

Bende YouTube da hic bi sorun yok mesela. By hatalari kimi aliyo kimi almiyo cok acayip bi durum.
Güzel bir noktaya değindin melodileriyakar ,
Bunun nedeni şu, rom yüklenirken temiz yükleme yapılmadığında bu sorunlar çıkıyor. Ve malesef bu sorunlarla karşılaşan arkadaşlarımıza şunu söylemeliyim bunlar için bir çözüm yapılmayacak. Yani bir sonraki güncellemede bir sorunun çözülmesi için "tüm kullanıcılarda" aynı hatanın olması gerekiyor.
Kardeşim şimdi tekrar denedim sorun yok. Gayet normal çalışıyor.
kararsız sürüm o yüzden herkeste farklı hatalar veriyorarco bir el atsın artık fazla oldu süre bekletmesin bizi mail i de yok atalım. Oğuzhan sende de yok sormuyor musun hiç ?
usta tamam ön izleme var bende siyah ekran felan yok işte
çünkü bu hatayı burda ve xda'da onaylayan çok kişi var galiba romu yükledikten sonra sihirli bişey yaptınki bu sorunla karşılaşmıyorsun 
Valla hiç birşey yapmadım farklı pristine kurulumyaptım sadece, arco'nun cm11'i kernel vs değiştirmedim tweak vs yok direk kullandım. Ama xda da da bu hatayı herkes almamış ki
üstat bende senin xda daki mesajlarını görüyorum ve bug'un ne olduğunu bilecek kadar tecrübeli biri olduğunun farkındayımBeni yanlış anlama sadece evet bu hatayı alanlar var ama almayanlar da var anlamında söyledim
![]()
bende diyorumki bu raporladığım hatalar onaylama aldı(yani ortak hata olduğu ortaya çıktı) ama nasıl oluyorsa bu hataları sen almıyorsun.
