Cm11 hatalari bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar

themotto

themotto

Üye
aa üstat tamam bende de oluyormuş ben youtube den girip direk çıkan videoların önizlemesinden bahsediyordum onlar görünüyor. Şimdi arama yaptım bende de siyah.
Pardon tekrardan :) Mahcup oldum sanada :)
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness ve sir mordred


melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Telefona Cm 11 Final çıktığı anda Nexus 5 ya da g2 ye geçip bunu kardeşime vericem o beklesin arco yu artık. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness

bursam16

Üye
S.a arkadaşlar yaklaşık 4 günden beri cm11 kitkat rom kullanıyorum . fakat bazen telefon çok iyi oluyor aşırı hızlı yani twit ten cikiyom face onda instagram falan hic kasma yok . ama gel gelelim bazende çok kasıyor yani telefonun kendi ayarlarına bile girerken kasıyor :/ performans ayarları ni ne yapmalıyım bunun hakkinda bilgi rica ediyorum sizlerden yani kasmasa cok iyi :D
 
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
S.a arkadaşlar yaklaşık 4 günden beri cm11 kitkat rom kullanıyorum . fakat bazen telefon çok iyi oluyor aşırı hızlı yani twit ten cikiyom face onda instagram falan hic kasma yok . ama gel gelelim bazende çok kasıyor yani telefonun kendi ayarlarına bile girerken kasıyor :/ performans ayarları ni ne yapmalıyım bunun hakkinda bilgi rica ediyorum sizlerden yani kasmasa cok iyi :D

En basta bi kere az uygulama yukleyin. Onun haricinde marketten greenify i kurup bildirimini onemsemediginiz tum uygulamalari uyutun.tabi WhatsApp gibi uygulamalari uyutmayin. Duzenli olarak ram bosaltin clean master baya iyidir. Telefonu arada bir kapatip acin ve en onemlisi gelistirici seceneklerinden art ye gecebilirsiniz, simdilik cok stabil degil ama gozle gorulur bi fark olusur. uygulamalarin boyutlari biraz buyur. Arastirmadan gecmemenizi oneririm.
 
sir mordred

sir mordred

Üye
aa üstat tamam bende de oluyormuş ben youtube den girip direk çıkan videoların önizlemesinden bahsediyordum onlar görünüyor. Şimdi arama yaptım bende de siyah.
Pardon tekrardan :) Mahcup oldum sanada :)

Estağfurullah mahcupluk ne demek. Dediğim gibi bu hata ortak hata ama bu hatanın cm takımının çözeceği bir hata olduğunu düşünüyorum çünkü chrome tarayıcıda böyle bir sorun yok dolayısıyla cihazdan kaynaklı(arconun çözeceği) bir hata değil
 
themotto

themotto

Üye
Aynen bende bunun çözüleceğini sanmıyorum. Arco 2 rom üzerinde birden çalışmasa daha çok update gelirdi sanırım ama adam da anca yetiştiriyordur okadar işi ya :)
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Aynen bende bunun çözüleceğini sanmıyorum. Arco 2 rom üzerinde birden çalışmasa daha çok update gelirdi sanırım ama adam da anca yetiştiriyordur okadar işi ya :)
Gecte olsa final gelecektir
 
mürteza16

mürteza16

Üye
Arkadaşlar bugün cm11'e güncelleme gelmiş. :)
 

scope_123

Üye
Hata raporundaki sıralamaya göre gidiyorum.

1-Ekran kapalıyken kulaklığı taktım ekran açılmadı kulaklığı çıkarıp ekranı kapadım kulaklığı tekrar taktım menü tuşuna bastım bu sefer ekran açıldı.
2-İnstagram kamera calismiyor fakat ayarlardan baska bir kamera uygulamasi secerek sorunun ustesinden gelinebilir.
3-Menü tamamen Türkçe
4-
5-
6-
7-Ön izleme hatası giderilmemiş. Siyah ekran sorunu devam ediyor.
8-Kamera 360 uygulaması sorunsuz çalışıyor.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
sir mordred

sir mordred

Üye
Gözümüz aydın sonunda yeni güncellemeyi aldık bakalım arco neleri çözmüş

Not:arkadaşlar romu temiz yükleyip hangi hataların çözüldüğünü hangi hataların ise hala devam ettiğini bildirmeyi unutmayın lütfen

Enjoy : )) (tadını çıkarın) :bira:
Hata raporundaki sıralamaya göre gidiyorum.

1-Ekran kapalıyken kulaklığı taktım ekran açılmadı kulaklığı çıkarıp ekranı kapadım kulaklığı tekrar taktım menü tuşuna bastım bu sefer ekran açıldı.
2-Kullanmıyorum o yüzden deneyemeyeceğim
3-Menü tamamen Türkçe
4-
5-
6-
7-Ön izleme hatası giderilmemiş. Siyah ekran sorunu devam ediyor.
8-Kamera 360 uygulaması sorunsuz çalışıyor.

Teşekkürler scope geri dönüşün için birde 4,5,6 ile 10 numaralı hataları denedinmi yoksa çözülmdüğunü mü belirtmek istedin(yanlarına hiçbirşey yazmamışsında ondan birşey anlayamadım :))
 

scope_123

Üye
Gözümüz aydın sonunda yeni güncellemeyi aldık bakalım arco neleri çözmüş

Not:arkadaşlar romu temiz yükleyip hangi hataların çözüldüğünü hangi hataların ise hala devam ettiğini bildirmeyi unutmayın lütfen (bildirimler bu konuya değil "cm11 hataları" konusuna)

Enjoy : )) (tadını çıkarın) :bira:

Teşekkürler scope geri dönüşün için birde 4,5,6 ile 10 numaralı hataları denedinmi yoksa çözülmdüğunü mü belirtmek istedin(yanlarına hiçbirşey yazmamışsında ondan birşey anlayamadım :))
Denemedigim icin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Telefonu kapatıp açınca launcherdan bazı uygulamaların ikonları kayboluyodu, bu sorun çözülmüş mü?
 

scope_123

Üye
Anlamadim biraz acar misin?
 

scope_123

Üye
Bu arada sarj performansi kobusunda agziniz acik kalacak o derece :)
 

WMuharremW

Üye
Allah Allah nasıl bir şarj perf var ki?
 

scope_123

Üye
58 dakika da full wifi acik ve parlaklik yuzde elli ve uygulama indirme acisindan yuzde 6-7 sarj gitti.
 

WMuharremW

Üye
Cm9 a göre nasıl şarj?
 

scope_123

Üye
Geri bildirim mesajim.guncellendi arkadaslar.
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
998
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
Cevap
300
Görüntüleme
24K


Üst Alt