Telefon Tavsiyesi C6-01 mi Samsung Galaxy Ace mi ??

Sponsorlu Bağlantılar

Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Android diyip duruyorlar 2 gün kullanamadım deli oldum t9 berbat kelime ezberlemesi yok benmi bulamadım artık bilmiyorum. Net hızlı diyorsun, ama telefonda flaşh yok ne işe yarar artı o hoprelörden nasıl bir ses çıkar acaba. Artık tercih sana kalmış, illaki yeni nesil telefonlar geldiğinde alacaksındır buna bende dahil. Ama şimdilik işimi fazlası ile görüyor, kamera ve ses harika, autofocus olayını hiç aramadım odaklanma diye biliyorum ama bana kalırsa gereksiz neye odaklanıyorki.? kamera diyince anında çeker gösterir bekleki odaklansında çeksin, hiç aramadım onu, resimleri ve videosundan gayet memnunum. ses ve ekran amoledi harika ve canlı.. tercih senin.
 
  • Beğen
Tepkiler: suayb ve pRime.


cihatt

Üye
c6 01 kesinlikle pişman olmazsın.ayrıca işletim sistemide gayet güzel
eski symbian ile karıştırıyorlar.bide oyun proğramdan bahsediyorlar sanki symbian uygulama ve oyun yokmuş gibi
daha düne kadar insanlar oyun ve uygulama için symbian tel alırlardı.symbian devamlı güncelleniyor android ilk çıktığında 1.6 sürümdü şimdi 2.3 var.nedense kıyaslama yapılırken eski symbian ile yeni android sürümleri karşılaştırılıyor
ayrıca symbian arayüzden sıkılırsan farklı arayüzlerlede kullana bilirsin.bide ovide uygulama yokmuş bunuda nereden çıkarıyorlar anlamadım.ben gez gez bitiremedim.bide anroidin yapıpta symbianın yapamadığı bir şey söyleyinde bende anlıyayım anroidin üstünlüğünü
 
  • Beğen
Tepkiler: suayb ve pRime.
pRime.

pRime.

Üye

C6-01 bariz daha iyi bir cihazken nasıl Galaxy Ace diyebiliyorlar hala anlamış değilim.
Demek ki fanboyluk böyle birşey...
 
  • Beğen
Tepkiler: brksnr ve Reşwan

erkara_64

ben olsam nokianın dışında şu an için alacağım tek cihaz HTC EVO3D olur:) şaka bir yana kardeşim burda herkes kafanı karıştırır...en yakın teknosa vs...bir yere git yada telefoncuya 2 sinide al eline otur bir köşeye ve kullan kararını kendin ver...

hoss arkadaşım zaten bedava vermezler merak etme:)
 
pRime.

pRime.

Üye
hoss, fanlığı bırak bence symbian^3 kullanmadan boş yorumlar yaptığın öyle belli ki...

Erkara, HTC Evo 3D'nin fiyatı ne kadar acaba? Arada baya bi fiyat farkı var.
 
dangerouz

dangerouz

Üye
Mesela ben Nokia'nın teknik servislerinden memnun kalmadım 3-4 ay yaptık diye verdiler ertesi gün ben geri verdim telefonu.Büyük ihtimalle symbia'nın kontrolü zor bu şekilde tasarlanmamış.Galaxy ace' de en beğendiğim özellik görev yöneticisinin olması.Android de kontrol tamamen sende bunu seviyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: hoss
hoss

hoss

Üye
hoss, fanlığı bırak bence symbian^3 kullanmadan boş yorumlar yaptığın öyle belli ki...

Erkara, HTC Evo 3D'nin fiyatı ne kadar acaba? Arada baya bi fiyat farkı var.
ne fanlık yapıcam symbianda 25.000 program varken android te 300.000 e yakın program var ve benim için kaliteli ve bol programlı bir işletim sistemi daha önemliidir...
sen hantal symbianla devam et
:oke:
 
brksnr

brksnr

Üye
ne fanlık yapıcam symbianda 25.000 program varken android te 300.000 e yakın program var ve benim için kaliteli ve bol programlı bir işletim sistemi daha önemliidir...
sen hantal symbianla devam et
:oke:
Dediğinin çoğu doğru ama Andrid te 300.000 değil 200.000 uygulama var arkadaşım :ehe:ehe:ehe
Ayrıca Galaxy Ace gibi berbat bi Androidim olacağına C6-01 gibi tüm programlarımı düzgün çalıştıran ve çözünürlüğü iyi bir telefonum olmasını tercih ederim
:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
pRime.

pRime.

Üye
Ace gibi berbat bir cihazı C6-01le karşılaştırıyorlar, bide hala kasıntı symbian diyor, kullanmadan yorum yapıyor fanboysun işte FANBOY!

--------------- Ekleme ---------------

Anca 1000tl'den fazla verip alacağın Androidli işlevsel olur, 3g kamerasız, berbat ekranlı bir android değil.
Çoklu görevi s60v3, v5 ve Symbian^3 de yapıyor! Ayrıca Symbian^3 40 uygulama açıyor. Android?
Bu arada uygulama az diyenler s605th uygulamalarını da katsın ve FORUMA Bİ GÖZ GEZDİRSİN.
 
  • Beğen
Tepkiler: brksnr
hoss

hoss

Üye
Ace gibi berbat bir cihazı C6-01le karşılaştırıyorlar, bide hala kasıntı symbian diyor, kullanmadan yorum yapıyor fanboysun işte FANBOY!

--------------- Ekleme ---------------

Anca 1000tl'den fazla verip alacağın Androidli işlevsel olur, 3g kamerasız, berbat ekranlı bir android değil.
Çoklu görevi s60v3, v5 ve Symbian^3 de yapıyor! Ayrıca Symbian^3 40 uygulama açıyor. Android?
Bu arada uygulama az diyenler s605th uygulamalarını da katsın ve FORUMA Bİ GÖZ GEZDİRSİN.

sen fanboyun kralısın arkadasım , kamerası berbat olan bir telefon var oda otofokussuz makro modu olmayan c6_01 modelidir :oke:merak etme android arka planda uygulama acıyor diğer mesaj attıgın konuya bakarsan nasıl kapak oldugunu görürsün sen , ekranı berbat filann degil gayet yeterli senin lafların camur atı izi kalsın mantıgıdır sadece :bye2: symbian androidin tırnagı olamaz , nokia bile bunu anladı siz anlamadınız arkadasım , c6-01 in işlemci hızı yerlede sürünüyo :ehe
 
brksnr

brksnr

Üye
sen fanboyun kralısın arkadasım , kamerası berbat olan bir telefon var oda otofokussuz makro modu olmayan c6_01 modelidir :oke:merak etme android arka planda uygulama acıyor diğer mesaj attıgın konuya bakarsan nasıl kapak oldugunu görürsün sen , ekranı berbat filann degil gayet yeterli senin lafların camur atı izi kalsın mantıgıdır sadece :bye2: symbian androidin tırnagı olamaz , nokia bile bunu anladı siz anlamadınız arkadasım , c6-01 in işlemci hızı yerlede sürünüyo :ehe

Otofokus olmayınca ne oluyor telefon berbatmı oluyor ayrıca ben direk Androide laf söylemiyorum sadece Samsung un yaptığı Galxy Ace berbat diyorum nedenide uygulamaların hepsini düzgün çalıştıramaması ama Symbian öyle değil C6-01,C7,N8,E7 hepsi tüm uygulamaları çalıştırıyor :oke: işlemci hızı dersen Symbian Android gibi fazla donanıma ihtiyaç duymuyor 680 mhz yetiyor ve desteğe gelince bende artık Nokia'nın Symbiana destek vereceğini zannetmiyorum fakat bu haliyle bile C6-01 Galaxy Ace'den daha iyidir
Dipnot:Android değil Galaxy Ace'den bahsediyorum burada yoksa Galaxy s tüm Symbian^3 telefonlarından kat kat daha iyi :bann:
 
pRime.

pRime.

Üye
Bu boş yorumu diğer symbian^3 kullanıcılarının yorumuna bırakıyorum.

Bence fazla konuşma androidli telefonunu daha da batırma!
 
  • Beğen
Tepkiler: brksnr
brksnr

brksnr

Üye
Bu boş yorumu diğer symbian^3 kullanıcılarının yorumuna bırakıyorum.

Bence fazla konuşma androidli telefonunu daha da batırma!

Katılıyorum daha fazla konuşmak mantıksız:bann:
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
pRime.

pRime.

Üye
İşlemci yerlerde diyo ya! Sanki Ace'de 1ghz işlemci var da! Ace'de 800mhz Arm işlemcisi var! Nokia bu işlemciyi koyacaktı ama şarj tasarrufu için koymadı çünkü gerek yok, çünkü android gibi emulatörle çalışan (alien dalvik) bir sistem değil symbian!
Göster 40 uygulama açan android?
Hoss, Buraya araştırma yapmadan gelme sakın! Boş yorumların her defasında yerin dibine giriyor!
Özelliklere bak da konuş, symbianlı telefon kullan da konuş!
Android fanlığı yapma bize burda!
 
  • Beğen
Tepkiler: suayb
hoss

hoss

Üye
Otofokus olmayınca ne oluyor telefon berbatmı oluyor ayrıca ben direk Androide laf söylemiyorum sadece Samsung un yaptığı Galxy Ace berbat diyorum nedenide uygulamaların hepsini düzgün çalıştıramaması ama Symbian öyle değil C6-01,C7,N8,E7 hepsi tüm uygulamaları çalıştırıyor :oke: işlemci hızı dersen Symbian Android gibi fazla donanıma ihtiyaç duymuyor 680 mhz yetiyor ve desteğe gelince bende artık Nokia'nın Symbiana destek vereceğini zannetmiyorum fakat bu haliyle bile C6-01 Galaxy Ace'den daha iyidir
Dipnot:Android değil Galaxy Ace'den bahsediyorum burada yoksa Galaxy s tüm Symbian^3 telefonlarından kat kat daha iyi :bann:

sen neden benim mesajlarıma alıntı yapıyor sun arkadasım sana birsey dediğim yok farkındaysan , arkadaşın avukatlıgına so-yunuyorsan onu bilemem , galaxy ace kullanan bir cok arkadasım var donanım forumda galaxy ace in programları gayet düzgün calıştırıyor ben şikayet edeni duymadım alanların bir cogu memnun cihazlarından , symbian konusuna gelince o konuda hem fikiriz zaten , otofokus konusuna gelince bu devir de otofokussuz kameralı bir telefon cıkaran nokia yı kınıyorum adam o kadar para verecek cihazda otofokus yok bu benim için olmazssa olmaz bir özelliktir , bir telefonun kamerasında makro modu yoksa o cihaz bana göre berbattır kamera konusunda bu benim şahsi fikrim saygı duyarsan sevinirim

----------Eklendi @ 17:47:09 ---------- Yazıldı @ 17:40:16 ----------

İşlemci yerlerde diyo ya! Sanki Ace'de 1ghz işlemci var da! Ace'de 800mhz Arm işlemcisi var! Nokia bu işlemciyi koyacaktı ama şarj tasarrufu için koymadı çünkü gerek yok, çünkü android gibi emulatörle çalışan (alien dalvik) bir sistem değil symbian!
Göster 40 uygulama açan android?
Hoss, Buraya araştırma yapmadan gelme sakın! Boş yorumların her defasında yerin dibine giriyor!
Özelliklere bak da konuş, symbianlı telefon kullan da konuş!
Android fanlığı yapma bize burda!

ne android fanlıgı yapıcam kardeşim , arka arkaya 40 uygulama neden acayım kardeşim , zaten arka planda uygulama calıştırabiliyo androidli cihazlarda , diğer konuya attıgın mesajda nasıl kapak oldugu nu gördün , symbian hem hantal hemde sorunlu bir işletim sistemi bunu nokia bile kabul etti siz kabul etmiyorsunuz burda fanboycu biri varsa oda sensin arkadasım , insanlara nokia dan başka telefon önerdiğini görmedim , nerde bir nokia konusu olsa avukatı gibi savunmaya geciyorsun , önce sen araştır piyasıyı , savundugun nokia nın yavaşlıgından sikayetci olan bircok kullanıcı var tanıştırabilirim seni hepsiyle
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
kamerayagöre telefon terc.ih ed.yorsan git bitane fotograf makinesi al ynındada 3310 xD
 

moondial

Üye
Ben de c7 ve ace var. Bana göre ekran parlaklığı c7 de iyi ama ekran boyutu ace de çok güzel. c7 nin şarjı çoook az gidiyor, ace ise gayet iyi gidiyor. C7 nin işletim sistemi duraksıyor ama ace in ki çok güzel. Kameralarının ikisi de iyi değil.

C7 nin ekran kalitesi dışında pek bir şeyi yok. Ace'in ekranı kötü değil ama amoled de değil işte.

SONUÇ: Nokia ekranını ace e koy mükemmel bir telefon olsun...
 
  • Beğen
Tepkiler: hoss
SilentOne

SilentOne

Üye
brksnr

brksnr

Üye
sen neden benim mesajlarıma alıntı yapıyor sun arkadasım sana birsey dediğim yok farkındaysan , arkadaşın avukatlıgına so-yunuyorsan onu bilemem , galaxy ace kullanan bir cok arkadasım var donanım forumda galaxy ace in programları gayet düzgün calıştırıyor ben şikayet edeni duymadım alanların bir cogu memnun cihazlarından , symbian konusuna gelince o konuda hem fikiriz zaten , otofokus konusuna gelince bu devir de otofokussuz kameralı bir telefon cıkaran nokia yı kınıyorum adam o kadar para verecek cihazda otofokus yok bu benim için olmazssa olmaz bir özelliktir , bir telefonun kamerasında makro modu yoksa o cihaz bana göre berbattır kamera konusunda bu benim şahsi fikrim saygı duyarsan sevinirim
Tabiki de saygılıyım o sizin görüşünüz :):oke:
 


Üst Alt