Telefon Tavsiyesi C6-01 mi Samsung Galaxy Ace mi ??

Sponsorlu Bağlantılar

moniacful

Üye
ace de binlerce uygulama flaşlı kamera , af,makro, çakmada olsa flash player var. karşılaştırması saçma bence
 


AndroidOne

AndroidOne

Üye
Galaxy ace daha iyi hem android nokia c6 01 e bulaşma pişman olursun benim gibi benden demesi
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
Galaxy ace daha iyi hem android nokia c6 01 e bulaşma pişman olursun benim gibi benden demesi

sırf android için galaxy ace alınmaz. Android bir cihaz istiyorsan en az 800 lirayi gözden çıkarmam gerekiyor. Bunu ben dahil diğer android kullananlar da söylüyor. Bu karşılaştırmada hiç biri alınmaz nokia 603 alınır. Nokia 603un fiyatının 100 lira fazlası bile 603ten kötüdür

- - - Eklendi - - -

ne fanlık yapıcam symbianda 25.000 program varken android te 300.000 e yakın program var ve benim için kaliteli ve bol programlı bir işletim sistemi daha önemliidir...
sen hantal symbianla devam et
:oke:

o kadar uygulama var. Ama bu uygulamaları kaldırmazsa bu telefon neye yarar.
 
AndroidOne

AndroidOne

Üye
benim için nokia bitmiştir bidaha nokia almam....
 

hakkı66500

Üye
bence c601 kullanmasını bilene

- - - Eklendi - - -

bu cin malı samsung da ne buluyolar anlamam iceriği bile yabancı ölümüne nokia
 
smh60

smh60

Üye
bnde ikisinde kaldım c6-01 aldım çok memnunum aceden çok şikayetçi olanlar var :nono:
 

Bihterziyagil

Üye
Cin mali olunca ne olacak kardes?cin maliymis:ah
bırak kardeş bunları ya bunlar zamanında hatasını yapmış gidip nokiadan kazığı yemişler şimdi konuşuyolar. galaxy mini bile riplenince rahat rahat gta3 oynatıyo bu arkadaşlar onları gördükce başka nerden çamur atarız diye yer arıyolar
 
Kerim.

Kerim.

Üye
bırak kardeş bunları ya bunlar zamanında hatasını yapmış gidip nokiadan kazığı yemişler şimdi konuşuyolar. galaxy mini bile riplenince rahat rahat gta3 oynatıyo bu arkadaşlar onları gördükce başka nerden çamur atarız diye yer arıyolar

Evet tabi bihter hanim:sirit:
 

MaxipmaN

Üye
şu saatten sonra symbian alınmaz ama ace hiç alınmaz
 
m_kan

m_kan

Üye
tabikide ace al c6-01in marketi iyi değil ace android olduğu için daha iyi
 
anılbaran

anılbaran

Üye
Konuyu açan arkadaş telefon almış olmalı :locked:
 


Üst Alt