Reşwan
Emekli Yönetici
Android diyip duruyorlar 2 gün kullanamadım deli oldum t9 berbat kelime ezberlemesi yok benmi bulamadım artık bilmiyorum. Net hızlı diyorsun, ama telefonda flaşh yok ne işe yarar artı o hoprelörden nasıl bir ses çıkar acaba. Artık tercih sana kalmış, illaki yeni nesil telefonlar geldiğinde alacaksındır buna bende dahil. Ama şimdilik işimi fazlası ile görüyor, kamera ve ses harika, autofocus olayını hiç aramadım odaklanma diye biliyorum ama bana kalırsa gereksiz neye odaklanıyorki.? kamera diyince anında çeker gösterir bekleki odaklansında çeksin, hiç aramadım onu, resimleri ve videosundan gayet memnunum. ses ve ekran amoledi harika ve canlı.. tercih senin.

şaka bir yana kardeşim burda herkes kafanı karıştırır...en yakın teknosa vs...bir yere git yada telefoncuya 2 sinide al eline otur bir köşeye ve kullan kararını kendin ver...


c6-01in nesini beğenmedin ?