Telefon Tavsiyesi C6-01 mi Samsung Galaxy Ace mi ??

Sponsorlu Bağlantılar

chilekesh_mert

Üye
ya arkadaşlar yorumları okudum da baya güldüm :D ben ace ve c7 arasında kalmıştım daha önce ikisini de iyice araştırdım. android için bişey diyemeyeceğim program desteği çok fazla symbian^3 e göre. ama şu da bi gerçek ne kalite olarak ne işlevsellik olarak ne makyaj olarak bi c7 ya da c6-01 etmez. eniştem ünlü telefon şirketlerinden birinde mağaza müdürü. o yüzden 2 telefonu da deneme şansım oldu. kamera mevzusuna gelirsek c7 yle bulanık görüntü çekmek için parkinson hastası olmak lazım :D :D otofokus olmadan bile gayet net görüntü çekebiliyor. makro modu yok ama zaten amacın fotoğrafçılık yapmaksa dslr bi makine alırsın telefonla uğraşmazsın bu da bi fotoğrafçı tavsiyesi. konuyu açan arkadaşım için söylüyorum eğer ekran kalitesi çözünürlüğü 3g kamerası vs senin için önemliyse c6-01 almanı tavsiye ederim. ama dersen ki yok benim için bu söylediklerin önemli değil bana oyun program lazım o zaman git galaxy ace al arkadaşım karar senin tercih senin.( bi telefonun kamerasından ne bekliyosunuz anlamış değilim. 6600 ı elinize aldığınızda ya da samsung e250 yi otofokus var mı diye baktınız mı soruyorum size :D )
 
  • Beğen
Tepkiler: Reşwan


nurullahstar

nurullahstar

Üye
hangisi mi derken bence genel bir soru, sen bu telefonla ne yapmak istiyorsun kardeş?
aldığında ilk işin ne olacak mesela? forumlara girip telefonuna oyun mu arayacaksın, uygulama olarak ne lazım, yoksa alo desin, mesaj yazsın internete gireyim? ben alırken önde kamera olayını dezavantaj olarak görmediğim için aldım, onun dışında bir eksik göremiyorum telefonda... iphone 3 gsye 1500 tl veren insanlar ne yapıyorsa ben acede bunları yapabiliyorum. bence en güzel kararı kimseye sormadan,
özelliklerini mukayese et, ikisi arasında ki artı farklar hangisinde fazlaysa onu al... marka bağımlısı arkadaşlar illa bu olsun deyip çekiliyor :)) tamamen kişiye özel bi olay ya, çoğu bilingik kodaman iş adamı hala ericson 688 kullanıyor, heves merak :)))
 
Soc-DooM33

Soc-DooM33

Üye
nokiaciym c6-o1 al derim ;)
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
parasi olan iphone alsin olmayan nokia
 

krouch44

Üye
bence samsung galaxy ace al çünkü nokiaların dokunmatikleri çok kötü ve samsunglara göre dokunmatiğinin bozulma şansı daha fazla oysa galaxy ace nin dokunmatiği daha hassas ve daha iyi ayrıca galaxy ace nin içinde üçayrı uygulama dükkanı var(android market,slide me,samsung apps)onun iiçin galaxy ace yi öneriyorum benim telefonumda ace ve kamerası çok iyi
 
accman

accman

Üye
bence samsung galaxy ace al çünkü nokiaların dokunmatikleri çok kötü ve samsunglara göre dokunmatiğinin bozulma şansı daha fazla oysa galaxy ace nin dokunmatiği daha hassas ve daha iyi ayrıca galaxy ace nin içinde üçayrı uygulama dükkanı var(android market,slide me,samsung apps)onun iiçin galaxy ace yi öneriyorum benim telefonumda ace ve kamerası çok iyi

yapma be kardeşim o dediğin 5800'ın ilk serisindeki sorunlardandı yaa..artık yok böyle şeyler..hala bu konunun sürmesi anlamsız bence..donanım adına bişey yok ace'de..işletim sistemi istiyosan ona bişey diyemem..
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
htc wildfire yi listeden çıkarmışsın ama fiyat açısından nasıl bilemem ama o da güzel telefon.eger c6-01 ile ace arasında kaldıysan ace.android dürekli gelişiyor.symbian da gelişiyor ama yeni cihaz çıkararak gelişiyor.android ise cihaz için gelişiyor.karar senin...:oke:
 

yasinzanbak

Üye
kım nederse android symbıan ı goruyoz yuklenen programlar cocuk oyuncagı bende su an ace var daha önce n97 vardı kullandım ace nın farkını gordum n97 ye 8 9 gp sini dolduruyodum donuyodu bunda ise 32 lık kart aldım 28 gb telde tık yok nokia hantal ve sorunlu bı makına ,

----------Eklendi @ 15:48:08 ---------- Yazıldı @ 15:37:41 ----------

işlemcı hızı onemli degılmıs bu lafa ancak k..mla gulerim 1ghz işlemcili cihaza ve 369 mhz lik bi cıhaza symbianı kur goz bakalım farkı android yuksek işlemci hızı isteyen bi sistem cunku yeni nesil oyun ve programları destekler menu olsun kuullANIm olsun symbiana 10 ceker tıpkı windows 98 le windows 7 gibi
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Ace yi2 gün kullandım baktım camerası beni tatmin etmedi. ses kalitesi zayıf, ekran kalitesi amoled değil ama parlak ve keskin dokunmatiği seri algılaması güzel biraz hafif, ayrıca geniş avucu dolduruyor. camera tuşu yoktur kendini çekemezsin camerada özellik çok ama kalite yok. android olması senin için önemli diğerleri boş dersen al ozaman kardeşim. sonra yok ben kendimi çekemiyorum camera tuşu yok dokunmadan çekilmiyor, sonra bunun sesi niye az müzik zevki diye birşey kalmadı falan fıstık pişman olma al bak dene öyle al. bak 2 gün kullandım diyorum benim yorum bu. haaa wave kullandım bak o güzeldi işte bada ama iyiydi yinede ancak oda fosil çıktı amoled ekranda şerir halinde pixel lekesi vardı meğer genel olarak wave ler sorunluymuş bir çok yerde aynı sorunu okudum wave 2 hariç zaten bu hataların üstünü kapatmak için çıkarmışlar wave 2 yi. c6-01 e gelelim sesi berrak ve yüksek + müzik keyfi, çelik gövde ve kapaklar telefonda fazla kenarlar yok. c7 ve n8 e göre ekran amoledi sık ve pixelleri keskin daha parlak yane. dokunmatiğine laf eden olmuş 5800 işe karıştırmış sanırım hassasiyeti algılaması gayet süper. yazılım güncellemsinde yenilikler olacak diye biliyorum umaım olur ki olacak galiba kesin. msj yazımı t9 ezberi avantajı güzel ben androit msj ezberi ve kelime seçimini sevmedim açıkçası. ,internete ihtiyacım oldukça giriyorum işimi görüyorum opera ile gayet güzel, canerasında macro mod yok ama arkadaşın dediği gibi çok profesyonel bir fotoğrafcı iseniz bitane dijital alıp işinizi görün. ama c6 nın camerası hd video ve se kaydı ve oto focus olmadığı halde çok güzel kareler çektiğini belirtmek isterim kimse inkar etmesin. arkadaşlar symbian a laf taş atıp duruyorlar. daha düne kadar synbian için ölüp duruyordunuz proğram kurmasını bile bilmiyordunuz buna bende dahil 6600 da gidip par verip proğram attırıyorduk kurmasını bilmediğimiz. için. Herkezin şunu bilmesini isterim ki bizler nokia ile başladık onunla herşeyi öğrendik. 2 günde kasasının rengi atan kabuğu soyulan samsung ile nokianın kalitesini bir tutanlar, telefon dükkanlarında vitrinde gördüğünüz en çok telefon hangisi acaba:? hiç baktınızmı 2.el olarak hangisi daha yoğun. bunları anlatıyorum çünkü ayrıntıları iyi düşünüp öyle karar verin ne istediğinizi bilin. "bir iş adamı isen git iphone al internet ofis işlerini hallet" "bir işçi isen yorgun gezmeyi seven hoş anları ve kafa dinleme ihtiyacı olan biri isen gidip c6-01 al resim çek video çek gözün dijitalde kalmasın müzik dinle neden yüksek değil dememek için" "öğrenciyim proğram hastasıyım oyun oynuyorum vayyy arkadaş android yine bir proğram yapmış baksana nasıl güzel demi çok güzel uygulamaları var ama bu androidin demi.. diyeceksen git ace al galaxi al htc al" ne istdiğimizi bilelim:oke:
 
suayb

suayb

Üye
Ace yi2 gün kullandım baktım camerası beni tatmin etmedi. ses kalitesi zayıf, ekran kalitesi amoled değil ama parlak ve keskin dokunmatiği seri algılaması güzel biraz hafif, ayrıca geniş avucu dolduruyor. camera tuşu yoktur kendini çekemezsin camerada özellik çok ama kalite yok. android olması senin için önemli diğerleri boş dersen al ozaman kardeşim. sonra yok ben kendimi çekemiyorum camera tuşu yok dokunmadan çekilmiyor, sonra bunun sesi niye az müzik zevki diye birşey kalmadı falan fıstık pişman olma al bak dene öyle al. bak 2 gün kullandım diyorum benim yorum bu. haaa wave kullandım bak o güzeldi işte bada ama iyiydi yinede ancak oda fosil çıktı amoled ekranda şerir halinde pixel lekesi vardı meğer genel olarak wave ler sorunluymuş bir çok yerde aynı sorunu okudum wave 2 hariç zaten bu hataların üstünü kapatmak için çıkarmışlar wave 2 yi. c6-01 e gelelim sesi berrak ve yüksek + müzik keyfi, çelik gövde ve kapaklar telefonda fazla kenarlar yok. c7 ve n8 e göre ekran amoledi sık ve pixelleri keskin daha parlak yane. dokunmatiğine laf eden olmuş 5800 işe karıştırmış sanırım hassasiyeti algılaması gayet süper. yazılım güncellemsinde yenilikler olacak diye biliyorum umaım olur ki olacak galiba kesin. msj yazımı t9 ezberi avantajı güzel ben androit msj ezberi ve kelime seçimini sevmedim açıkçası. ,internete ihtiyacım oldukça giriyorum işimi görüyorum opera ile gayet güzel, canerasında macro mod yok ama arkadaşın dediği gibi çok profesyonel bir fotoğrafcı iseniz bitane dijital alıp işinizi görün. ama c6 nın camerası hd video ve se kaydı ve oto focus olmadığı halde çok güzel kareler çektiğini belirtmek isterim kimse inkar etmesin. arkadaşlar symbian a laf taş atıp duruyorlar. daha düne kadar synbian için ölüp duruyordunuz proğram kurmasını bile bilmiyordunuz buna bende dahil 6600 da gidip par verip proğram attırıyorduk kurmasını bilmediğimiz. için. Herkezin şunu bilmesini isterim ki bizler nokia ile başladık onunla herşeyi öğrendik. 2 günde kasasının rengi atan kabuğu soyulan samsung ile nokianın kalitesini bir tutanlar, telefon dükkanlarında vitrinde gördüğünüz en çok telefon hangisi acaba:? hiç baktınızmı 2.el olarak hangisi daha yoğun. bunları anlatıyorum çünkü ayrıntıları iyi düşünüp öyle karar verin ne istediğinizi bilin. "bir iş adamı isen git iphone al internet ofis işlerini hallet" "bir işçi isen yorgun gezmeyi seven hoş anları ve kafa dinleme ihtiyacı olan biri isen gidip c6-01 al resim çek video çek gözün dijitalde kalmasın müzik dinle neden yüksek değil dememek için" "öğrenciyim proğram hastasıyım oyun oynuyorum vayyy arkadaş android yine bir proğram yapmış baksana nasıl güzel demi çok güzel uygulamaları var ama bu androidin demi.. diyeceksen git ace al galaxi al htc al" ne istdiğimizi bilelim:oke:


Arkadaşımız nede güzel anlatmış ellerine sağlık işte okadar arkadaş bende almadım henüz ama c6 01 alacam çook araştırdım ve c6 01 de karar kıldım alan arkadaşlarada öneririm program benim için önemli diyorsan symbian ama program benim herşeyim diyorsan vede zamanım bol ben telefonla oynarım arkadaş kurup silerim uğraşırım diye düşünüyorsan android al ;)
 

owerline

Üye
samsungu telefondan sayıyorsunuz ya bişey demiyorum monitörünü alırsın ölü pixel çıkar sürgülü telefonunu alırsın sürtünmeden film zarar görür bi arkadaşta vardı öyle samsung yazıları tersten okuyabiliyorduk :D
 
mc muratx

mc muratx

Üye
slm arkadaşlar bu 2 telefon arasından kaldım kalmaz olaydım.öncelikle ben 3g,flash player destekleyen (yardımcı hiç bir program olmadan),internete özgürce telefon kasmadan erişme imkanı bulabileceğim,dokunmatiği hassas (ben ole android felan anlamıyorum :D)hafif dayanıklı,maksimum 600 tl fiyat biçeceğim bir tel arıyorum...bu özelliklerin hemen hemen hepsi c6 da var gibi gorunuyor...şimdi ssorun bu değil :D sorun 10 yıllıdır nokia kullanıcısıyım.temalar uygulamalar ekran hemen hemen tüm modellerde aynı gördüğüm kadarıylan,bu teli kullanan varsa bu özellikler aynımı ? bilen varsa söylesin :D...ama buda yetmiyor.....etrafımda ki kişilerde nokia kullanıyor telden bıkar hale geldim :D yatarken telefonu cebimde bırakıyorum c6 ile uyursam herhalde vücudum taş kesilir diye tahmin ediyorum:D biz insan oğlu herzaman yenilik peşindeyiz,android tir, ne ittir bilmiyorum ama hoşuma gitti samsung ace yi beğendim. sürekli müzik dinliyorum oyun oynamıyorum sadece internet'e takılıyorum o kadar...artı samsung ace yi biraz değişiklik olsun diye almayı düşünüyorum...sorularım=bol bol müzik dinliyorum iyi ses çıkıyormu?c6 nın ekranı grafikleri muzik çaları felan eski model nokiaların ki gibi mi (6303i classic,5800 vb.) c6 da facebook youtube veya internetten herhangi bir siteden izlediğimiz videoyu c6 da açabiliyormuyuz? samsung ace tasarımı müekmmel ama 3g si yok olsaydi kesinlikle alırdım,ekranı söylenildiği kadar pasif değil :D iyi diare eder bügün tlefoncuya gittim az çok baktım kullanışlı :D bu iki illet (telefon) araında kaldım yardımcı oalcak biri varsa buyursun şimdiiden teşekkürkler ALLAHA emanet olun :D
 
rewa

rewa

Üye
Sordugunuz sorumu? Hiçbiri yokken nokıa vardı :D Telefonları yere vur bakalım samsungdan eser kalıyomu , kameraları acıp yan yana koy bakalım samsung kalıyomu , bır muzık ac sesi dinle bakalım samsung kalıyomu , mesaj yazma ekranlarını acıp qwerty klavyede mesaj yazın samsungda dokunmatık kalıyomu bakın bakalım , şu belle den sonra android kullanıcıları işgüç sahibi programla yazılımla ugrasanlar olmalı , hepsini geçtim c6-01 dekı hızdan hıc bahsetmıyorum androıddekı hafızanın yarısı zaten arka plandakı uygulamalara gıdıyo :D Güldürmeyin beni Tabiki NOKIA.. (2.el piyasasında diger telefonlara göre en az deger kaybeden nokıa dır unutulmasın.)
 

Lenneth

Üye
Sordugunuz sorumu? Hiçbiri yokken nokıa vardı :D Telefonları yere vur bakalım samsungdan eser kalıyomu , kameraları acıp yan yana koy bakalım samsung kalıyomu , bır muzık ac sesi dinle bakalım samsung kalıyomu , mesaj yazma ekranlarını acıp qwerty klavyede mesaj yazın samsungda dokunmatık kalıyomu bakın bakalım , şu belle den sonra android kullanıcıları işgüç sahibi programla yazılımla ugrasanlar olmalı , hepsini geçtim c6-01 dekı hızdan hıc bahsetmıyorum androıddekı hafızanın yarısı zaten arka plandakı uygulamalara gıdıyo :D Güldürmeyin beni Tabiki NOKIA.. (2.el piyasasında diger telefonlara göre en az deger kaybeden nokıa dır unutulmasın.)

Tufek yokkende kilic vardi, ben tufek alayim sen kilic bakalim kim kazanacak ? :ehe

Symbian (N8) kullanmasam inanacagim hizli olduguna ha :zuhaha: Android cakmasi arayuzle gelen sisteme iyi derler, orjinaline kotu bide bunu anlamam :zuhaha:
 
  • Beğen
Tepkiler: mc muratx
mc muratx

mc muratx

Üye
arkadaş bu sözünü çalıyorum :D bide bir zahmet sorularıma (tümüne) cevap bulabilsemm :D
 
abdullah155

abdullah155

Üye
Nokia 603 al daha iyi
 
Febris

Febris

Üye
c6-01 güzel ama belle felan hikaye. Ace güzel kmera kalıtesıde güzel alın bence onu 640 tl gibi bişey fiyatı var .
 
mc muratx

mc muratx

Üye
arkadaşlar c6 yı aldım gayet kullanışlı,kamerası mükemmel gece gündüz ayırt etmiyor.çektiğim 4 dakikalık video 250 mb alan kaplıyor :D belleyi yüklüyeyim dedim 4 saattir hala inmedi :D tabiki pcnizin bağlantı hızına göre değişiklik gösterebiliyorr.kıssadan hisse:600 ye alabileceğiniz en güzel telefon...
 

emnre191919

Üye
lpği
 


Üst Alt