chilekesh_mert
Üye
ya arkadaşlar yorumları okudum da baya güldüm
ben ace ve c7 arasında kalmıştım daha önce ikisini de iyice araştırdım. android için bişey diyemeyeceğim program desteği çok fazla symbian^3 e göre. ama şu da bi gerçek ne kalite olarak ne işlevsellik olarak ne makyaj olarak bi c7 ya da c6-01 etmez. eniştem ünlü telefon şirketlerinden birinde mağaza müdürü. o yüzden 2 telefonu da deneme şansım oldu. kamera mevzusuna gelirsek c7 yle bulanık görüntü çekmek için parkinson hastası olmak lazım
otofokus olmadan bile gayet net görüntü çekebiliyor. makro modu yok ama zaten amacın fotoğrafçılık yapmaksa dslr bi makine alırsın telefonla uğraşmazsın bu da bi fotoğrafçı tavsiyesi. konuyu açan arkadaşım için söylüyorum eğer ekran kalitesi çözünürlüğü 3g kamerası vs senin için önemliyse c6-01 almanı tavsiye ederim. ama dersen ki yok benim için bu söylediklerin önemli değil bana oyun program lazım o zaman git galaxy ace al arkadaşım karar senin tercih senin.( bi telefonun kamerasından ne bekliyosunuz anlamış değilim. 6600 ı elinize aldığınızda ya da samsung e250 yi otofokus var mı diye baktınız mı soruyorum size
)
ben ace ve c7 arasında kalmıştım daha önce ikisini de iyice araştırdım. android için bişey diyemeyeceğim program desteği çok fazla symbian^3 e göre. ama şu da bi gerçek ne kalite olarak ne işlevsellik olarak ne makyaj olarak bi c7 ya da c6-01 etmez. eniştem ünlü telefon şirketlerinden birinde mağaza müdürü. o yüzden 2 telefonu da deneme şansım oldu. kamera mevzusuna gelirsek c7 yle bulanık görüntü çekmek için parkinson hastası olmak lazım
otofokus olmadan bile gayet net görüntü çekebiliyor. makro modu yok ama zaten amacın fotoğrafçılık yapmaksa dslr bi makine alırsın telefonla uğraşmazsın bu da bi fotoğrafçı tavsiyesi. konuyu açan arkadaşım için söylüyorum eğer ekran kalitesi çözünürlüğü 3g kamerası vs senin için önemliyse c6-01 almanı tavsiye ederim. ama dersen ki yok benim için bu söylediklerin önemli değil bana oyun program lazım o zaman git galaxy ace al arkadaşım karar senin tercih senin.( bi telefonun kamerasından ne bekliyosunuz anlamış değilim. 6600 ı elinize aldığınızda ya da samsung e250 yi otofokus var mı diye baktınız mı soruyorum size
)
) tamamen kişiye özel bi olay ya, çoğu bilingik kodaman iş adamı hala ericson 688 kullanıyor, heves merak 

Android cakmasi arayuzle gelen sisteme iyi derler, orjinaline kotu bide bunu anlamam 