merhaba arkadaşlar. Bu yazılımı yükleyip de şarj sıkıntısı yaşayan varmı? Ben anna 25.007 kullanıyordum ve sarjim mükemmel gidiyordu. Çok rahat 2 gün kullanıyordum. Fakat bu yazılımı yükledim ve sarjim 1 gün bile gitmemeye başladı. Şu anda sarjim en fazla 8 saat falan gidiyor, ne yapmam lazım nolur yardımcı olun, cevaplarınızı bekliyorum.
joe_cenk-Battery Info v1.00(1) Symbian^3 Unsigned Türkçe.sis -aradigin bu
ahmet-212--annada 3 gun gidiyodu sarj belledede 3 gidiyo
surekli muzik calar acik durumda
BUL diye bir uygulama var açın
AYARLARa girin YENIDEN BASLATMA ve SEBEKE BULu kapatın
comminacator'ü açın genel'e gelin ne varsa kapatın
işe yarıyor
degirmenci01 microsoft apps istege bagli idirmesende olur yani
kardeşim ricada bulunacam bana sadece sınırsız ev ekran dosyasını verirmisin ve nereye kopyalandığını söyleyebilirmisin şimdiden teşekkürler bende nokia 701 var onda uygulamak istiyorum
Ben yeni yazılımı denerim her türlü 2 adet c6-01 im var telefonumu kaybetim de o akşam gitim 2. c6 01 i aldım siyah ertesi gün de telefonu bulan adam insafa yada yusuflara geldi geri verdi