C6-01 Belle 111.030.0609 hacklenildi tüm widgetlar eklenildi

saynesim

Üye
arkadaşlar bende hava durumu widget görünmüyor bilgisi olan varmı yoksa yazılıma modife edilmemişmi herkese iyi forumlar
 

joe_cenk

Üye
Şu Pil Göstergesi widgeti adı ne o programın ?
 
Hocam başka yer mi bulamadınız upload edecek ??
 

belco2

Üye
    Konu Sahibi
bulamadım

----------Eklendi @ 13:00:10 ---------- Yazıldı @ 12:58:11 ----------

arkadaşlar bende hava durumu widget görünmüyor bilgisi olan varmı yoksa yazılıma modife edilmemişmi herkese iyi forumlar

yazılıma modife edilmedi yakında

----------Eklendi @ 13:01:29 ---------- Yazıldı @ 13:00:10 ----------


bi sıkıntı yok suan
 
hocam txt dosyası açınca sadece beyaz bir sayfa gözüküyor bu sorunmudur yoksa bellede başka bir programla mı açılıyor

birde ovi suitle güncellemelere bakınca microsoft apps diye birşey buluyor 28mb lık bunu yüklememizmi gerekir
 

jugu60

Üye
joe_cenk-Battery Info v1.00(1) Symbian^3 Unsigned Türkçe.sis -aradigin bu

ahmet-212--annada 3 gun gidiyodu sarj belledede 3 gidiyo
surekli muzik calar acik durumda
BUL diye bir uygulama var açın
AYARLARa girin YENIDEN BASLATMA ve SEBEKE BULu kapatın
comminacator'ü açın genel'e gelin ne varsa kapatın
işe yarıyor

degirmenci01 microsoft apps istege bagli idirmesende olur yani
 

belco2

Üye
    Konu Sahibi

txt dosyalarını x-plore-1.53 düzenle seçeneginde aça bilirsin
microsoft apps yükle

----------Eklendi @ 13:47:26 ---------- Yazıldı @ 13:44:37 ----------

MrAlshahawy Battery Power Saving v3.03(0) S60v3 v5 S^3 Anna Belle
 

hc500

Üye
belco2 hocam bunu sizin rm 718 2.0 üzerine direk kurabilirmiyiz.Ellerine sağlık buda güzel görünüyor.
 

amficci

Üye
belco eline sağlık yine çok başarılı olmuş teşekkürler
 

saynesim

Üye
kardeşim ricada bulunacam bana sadece sınırsız ev ekran dosyasını verirmisin ve nereye kopyalandığını söyleyebilirmisin şimdiden teşekkürler bende nokia 701 var onda uygulamak istiyorum
 
bir sonraki yazılımda ac3 ses codec eklersen iyi olur ac3 lü avi filmlerde ses çıkmıyor birde bu korumalı nesne gönderilemiyor ona çare bulsan
 

Febris

Üye
Yeni yazılım ne zaman..
 
dostum öncellikle ellerine sağlık.linki indirdimde.yalnız gerisini nasıl ypacağımı bilmiyorum yardımcı olabilirmisin..
 
kurtuluş usta yeni yazılım yapacak ama deneyecek biri olması lazım dedi çıkarmadan önce
 
Tepkiler: asadas74 ve Kurtuluş40
hocam bildirimler widgetin tek tek silince siliyor fakat tümünü sile basınca ana ekrana atıyor
 

asadas74

Üye
Ben yeni yazılımı denerim her türlü 2 adet c6-01 im var telefonumu kaybetim de o akşam gitim 2. c6 01 i aldım siyah ertesi gün de telefonu bulan adam insafa yada yusuflara geldi geri verdi