Biri Fenerbahçe'yi durdursun !..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Biri Fenerbahçe'yi durdursun !..
Fenerbahçe'nin İspanya çıkarmasında ilk hedefin 15 milyon euroluk bonservis bedeline rağmen Nihat Kahveci olduğu açıklandı.
Dün Madrid'e uçan asbaşkanlar Mahmut Uslu ve Ali Yıldırım'ın Nihat Kahveci'nin kulübü Villarreal'le masaya oturdukları ve 15 milyon euroluk bonservis bedelinde indirim yaptırmaya çalıştıkları öğrenildi.
Sarı-Lacivertliler kulübün resmi internet sitesinden de konuyla ilgili bir açıklama yaparak, "Asbaşkanımız Sayın Mahmut Uslu ve yönetim kurulu üyemiz Sayın Ali Yıldırım Nihat Kahveci'nin kulübü ile bu oyuncunun kulübümüze transferi konusunu görüşmek üzere İspanya'ya hareket etmişlerdir. Yapılan görüşmeye ilişkin detaylar konu netleştikten sonra kamuoyuna aktarılacaktır" ifadesini kullandı.
Ancak, tüm bu gelişmelere rağmen Milli Takım kampında bulunan Nihat Türkiye'ye dönmemekte kararlı olduğunu söyledi ve "Şu anda Euro 2008'den başka bir şey düşünmüyorum" dedi.
Fenerbahçe'de teknik direktör sorunun da nasıl çözüleceği merekla beklenirken, Brezilya'nın Globoesporte gazetesi Zico ile Fenerbahçe arasındaki iplerin tamamen koptuğunu iddia etti.
Gazete Zico'nun yakın arkadaşı, Mancester City gözlemcisi Carlos Roberto'nun "Zico'yla konuştum ve bundan sonra nasıl bir yol izleyeceğini sordum. Fenerbahçe ile anlaşamadığını ve kendisine sunulan şartlarda göreve devam etmesinin imkansız olduğunu söyledi" ifadelerine yer verdi
 


Hellboy®

Hellboy®

Üye
Şuan Nihat'ın önüne dünyayı sersen Türkiye'ye gelmez İspanya'da çok başarılı bir sezon gecirdi ve seneye de Sampiyonlar liginde kendini gostermek isteyecektir ...
 
Kuzen

Kuzen

Üye
Fenerbahçe'den Nihat Kahveci atağı...

Fenerbahçe Kulübü, İspanya’nın Villarreal takımında forma giyen milli futbolcu Nihat Kahveci’nin transferi için girişimlerde bulunduğunu resmen açıkladı. Ancak Nihat Kahveci milli takım kampında Türkiye'ye dönmeye sıcak bakmadığını söyledi.
Kulübün resmi internet sitesinden yapılan açıklamada, "Asbaşkanımız Sayın Mahmut Uslu ve yönetim kurulu üyemiz Sayın Ali Yıldırım, Nihat Kahveci’nin kulübü ile bu oyuncunun kulübümüze transferi konusunu görüşmek üzere İspanya’ya hareket etmişlerdir. Yapılan görüşmeye ilişkin detaylar konu netleştikten sonra kamuoyuna aktarılacaktır" denildi.

Ancak akşam saatlerinde Milli Takım kampından gelen bir haber Fenerbahçe'de şok etkisi yarattı. Portekiz maçı öncesinde yerli ve yabancı basın mensuplarının katıldığı bir basın toplantısı yapan Nihat Kahveci, transferiyle ilgili soruyu şöyle yanıtladı:
"Herşeyden önce benim kulübüm Villareal ile üç yıllık sözleşmem var. Ayrıca Avrupa'dan ayrılmayı düşünmüyorum. Şu anda bütün konsartrasyonum cumartesi günü oynanacak Portekiz milli maçı için. Benim konsantrasyonumu bozacak bu tür sorular sorulmasını istemiyorum."




 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Görecez geliyor mu gelmiyor mu ;) Teklifi yapan fenerbahce..Karıştırılmasın:D
 
Kuzen

Kuzen

Üye
Nihat açıklama yapmış.Bu yetmiyor sanırım sizler için.Sanki dünyanın bir numaralı takımı da karıştırlmasın denmiş peh .

Esasında hoş gelse de ne olurki.
:pro:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Bu sene zorlanacağımızı tahmin etmiyorum:) Nasıl olsa nihatta gelecekmiş:D
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
DiaBLoS™;906060' Alıntı:
Görecez geliyor mu gelmiyor mu ;) Teklifi yapan fenerbahce..Karıştırılmasın:D
bu seneki transfer dönemi bitene kadar Nihat Fenerbahce'ye gelirse sana profilinden özür dileyecegim aynı davranıs senın ıcn de gecerlı mı?
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Neden sizi gerdi bu söylemim:) Sadece izleyin.

Bakın Neler yazıyor:) Haberin kaynağına dikkat edin:D


Asbaşkanımız Sayın Mahmut Uslu ve yönetim kurulu üyemiz Sayın Ali Yıldırım Nihat Kahveci'nin kulübü ile bu oyuncunun kulübümüze transferi konusunu görüşmek üzere İspanya'ya hareket etmişlerdir. Yapılan görüşmeye ilişkin detaylar konu netleştikten sonra kamuoyuna aktarılacaktır.

Spor kamuoyuna duyurulur

FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ



:):):):)
 
Kuzen

Kuzen

Üye
Aman çok büyük öneme sahip haber kaynağı fenerbahçe spor kulübü :pro:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
ouSahin

ouSahin

Üye
Ben Şahsi olarak Gazete,dergi ve TV lerdeki Fenerbahçe ile ilgili transfer haberlerine inanmıyorum...

Klubümüzün resmi Sitesinden gereken neyse o açıklanıyor zaten...Yani Buraya Milliyetten Haber Atarak Birşeyleri tersine çeviremezsiniz...
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Ben Şahsi olarak Gazete,dergi ve TV lerdeki Fenerbahçe ile ilgili transfer haberlerine inanmıyorum...

Klubümüzün resmi Sitesinden gereken neyse o açıklanıyor zaten...Yani Buraya Milliyetten Haber Atarak Birşeyleri tersine çeviremezsiniz...

+1. Bravo kardeşim. NOKTA.:oke:
 
Kuzen

Kuzen

Üye
Kutsal ittifak iş başında :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Görünen köy klavuz istemez..Gözlerimizle görüyoruz;) Öyle konuşuyoruz.
 
technonur

technonur

Üye
gelmeyeceğini adam açıkladı hala iddaa ediyorsunuz
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Şu an klubüyle görüşülüyor;) Gerisi kolay.
 
Kuzen

Kuzen

Üye
Durun belli olmaz.Nihattan bu konuyu daha iyi bilenler var.Onlar konuşuyor şimdi.:)
 
delrico

delrico

Emekli Yönetici
nihat gelsin fenere bikini giymessem ne olayım:islik:islik:kop::kop::kop:
 
schumici

schumici

Üye
millet inşallah gelir ama bu kadar tartışıp olayı büyütmeye gerek yok

geleceğini sanmıyorum ama gönlüm tabiki gelmesinden yana
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Baskentliia
Cevap
0
Görüntüleme
492
Baskentliia
Baskentliia
Cevap
4
Görüntüleme
635
Oğuzhan
DiaBLoS
Cevap
15
Görüntüleme
799
haltie
greenmile
Cevap
0
Görüntüleme
477
greenmile
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
594
Haydar


Üst Alt