Hellboy®
Üye
Nihat'ın Fenerbahce Acıklaması
Fenerbahçe'nin kadrosuna katmak istediği Nihat Kahveci kararını açıkladı.
EURO 2008'e hazırlanan
Milli Takımın en önemli gol silahı olan Nihat Kahveci, "Fenerbahçe ile transfer görüşmesi yaptın mı?" sorusunu, "Şu anda Villareal ile 3 yıllık sözleşmem var. Hukuksal olarak hiçbir şey benim elimde değil. Avrupa'daki futbol hayatımı sürdürmek istiyorum. Avrupa'da iyi bir takımda oynuyorum, mutluyum ve Türkiye'ye dönmek istemiyorum" diye yanıtladı.
Kaynak Habertürk (Türkiye'nin En büyük İnternet Gazetesi)
Hayalperestlere duyrulur


EURO 2008'e hazırlanan
Milli Takımın en önemli gol silahı olan Nihat Kahveci, "Fenerbahçe ile transfer görüşmesi yaptın mı?" sorusunu, "Şu anda Villareal ile 3 yıllık sözleşmem var. Hukuksal olarak hiçbir şey benim elimde değil. Avrupa'daki futbol hayatımı sürdürmek istiyorum. Avrupa'da iyi bir takımda oynuyorum, mutluyum ve Türkiye'ye dönmek istemiyorum" diye yanıtladı.Kaynak Habertürk (Türkiye'nin En büyük İnternet Gazetesi)
Hayalperestlere duyrulur







benim her yazdıgım msj gereksiz olabailir ama seninkilerin hepsi hem gereksiz ve bos msjlar sen takımını yüceltmissin yaptın fenerbahceyi real madrid,barcelona
