nihatın ne işi var fenerbahcede..ben koyu bi fenerbahceliyim ama acıkcası nihatı cok da begenmem..zaten fenerbahcede iş yapmaz nihat..oynayabilecegi en guzel ulkede oynuyo ve de kariyerinde tavan yapmıs durumda..kendisi için hayırlı olanı orda kalmasıdır..