SalihPlus' Alıntı:git bölecek başka forum bul çoluk çocuk dediğin kişi bir birey sen oda değilsin.
insanların hevesini kaçırmaya çalışma hazır eskiye dönüyoruz derken.
FanaTürk' Alıntı:Herkes bilsin ki senin bu tavrın yüzünden siteden ayrılmış bulunuyorum.
Gokhan43' Alıntı:Beyler sakin olun..
ben_daha_yeniyim ; sen de konusmalarında karsı tarafa saygın olucak biçimde yaz yazılarını.!
FanaTürk geri gel sende..Senin daha çook işin ve emeğin olucak burada.![]()
ben_daha_yeniyim' Alıntı:Gokhan43 ben yazıyorum ama anlamıyorlar lakın bu sekılde anlamayanlara boyle anlatmak gerekıyor herhalde ok seninkide biraz tehdite açık bence.
Treable' Alıntı:abi görümüyormusun yazdıklarını. ayıp ama dimi.
SalihPlus' Alıntı:yav tamam beni karıştırmayın ben böle şeylere takılmamayı öğrendim artık kimseye karışmıyorum![]()
Gokhan43' Alıntı:Kim ayıp etmiş..
Çoluk cocuk demek ayıp değil mi ? !
d4rk3ff3ct' Alıntı:ne oluyor burda ya yakışıyor mu maxicep e... sorarım size yanlışmıyım...
