ben_daha_yeniyim
Üye
jöly' Alıntı:arkadaşlar bence cepix ve arkadaşları açmış oldukları konunun cevabını ilgili şahıstan almışlar, konuyla ilgisi olmayan diğer arkadaşlarım lütfen sizler de araya girip ortalığı kızıştırmayın bu yanlış bana göre![]()
buyrun haberci bey buda size.
insanların hevesini kaçırmaya çalışma hazır eskiye dönüyoruz derken.

Her şeyi tadında bırakmak lazım lütfen birbirimizi kıracak sözlerden kaçınalım.Teşekkürler...