Bir açıklama bekliyoruz..

Sponsorlu Bağlantılar

Gokhan43

Gokhan43

Üye
SalihPlus' Alıntı:
adamın bence çok üstüne gidiyosunuz oda insan eğer bir kişinin hatası bu kadar etkiliyse siz başbakana ülke yönettirmeyin.
http://www.maxicep.com/showthread.php?t=32209
Ne demiş orhan baba ; Hatasız kul olmaaaaaz,hatamla sev beniiiiiİiiİ
her işe ciddiyetle yaklaştıkça foruma tbmm'havası katıyosunuz.


SalihPlus' Alıntı:
yav tamam beni karıştırmayın ben böle şeylere takılmamayı öğrendim artık kimseye karışmıyorum :nono:

:huhu:
 


***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Tmm beyler karşılıklı konuşmayın artık!!...

Sakin olun ve açıklamayı bekleyin!!!..
 
Treable

Treable

Üye
ben_daha_yeniyim' Alıntı:
ortada konuyla bir alakası olmayan kişi varsa bunu açıkca soylerım ben arkadas bunun gergınle bır alakası yok.

halısın dostum.

e yeter ama açıklamanı yapsan iyi olur underground. bu arkadaşlar gibi bende bekliyorum. maxicep ile aramızdaki bağa biraz olsun saygın varsa yap artık bunu.
tşkler.
 
Lion Heart

Lion Heart

Üye
cepix' Alıntı:
Geçti bolu pazarı sür eşşeği niğdeye..sanırım yeterlidir,bunu yapan kim ise

:ehe: Orası bolu değil BOR...
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Ya dostum bu tarz mesajlardan kaçınalım!!:.

Ortam hayli gergin!!:.

Estirmeye gerenk yok!!...

Ok tmm kardeş senin dediğin dooru!!.. ok
 
Haberci

Haberci

Üye
Arkadaşlar bu konu hakkında Negative nin açıklama yapmasına rağmen konunun bu kadar uzamasının nedenini bilemiyorum. Ayrıca arkadaşımızın (fikisss 3 s li :) ) neden editlediğinide kendi açıklar.Ama ben sanıyorum ve eminim ki MaXiCeP te site ismi reklamı yapılıyor diye editlemiş olabilir.O da bir yanlış anlaşılmadan olmuş olabilir.Sİzler gibi bizlerde açıklamasını bekliyoruz.Lütfen açıklama yapılana kadar bu konu böyle kalsın...Teşekkürler...
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Aynen katılıyorum!! Haberci!!:..

Sakin olun ve açıklamayı bekleyin arkadaşlar!!:.
 

UndeRqRo.uNd

Üye
Haberci' Alıntı:
Arkadaşlar bu konu hakkında Negative nin açıklama yapmasına rağmen konunun bu kadar uzamasının nedenini bilemiyorum. Ayrıca arkadaşımızın (fikisss 3 s li :) ) neden editlediğinide kendi açıklar.Ama ben sanıyorum ve eminim ki MaXiCeP te site ismi reklamı yapılıyor diye editlemiş olabilir.O da bir yanlış anlaşılmadan olmuş olabilir.Sİzler gibi bizlerde açıklamasını bekliyoruz.Lütfen açıklama yapılana kadar bu konu böyle kalsın...Teşekkürler...
abimizin belirttiği gibi adı geçen kelimenin üyelik isteyen 1 siteye üye toplamak amcını güttüğünü düşünerek kapattım. aslında kelimeyi değil de imzadaki linki editlesem daha doqru olurdu.
Site kuralları şu anda yok , eklendindiği zaman okursunuz arkadaşlar nelerin yasak olduqunu. ayrıca konu tartışmaya dönüşmesin.
 
Treable

Treable

Üye
UndeRqRo.uNd' Alıntı:
abimizin belirttiği gibi adı geçen kelimenin üyelik isteyen 1 siteye üye toplamak amcını güttüğünü düşünerek kapattım. aslında kelimeyi değil de imzadaki linki editlesem daha doqru olurdu.
Site kuralları şu anda yok , eklendindiği zaman okursunuz arkadaşlar nelerin yasak olduqunu. ayrıca konu tartışmaya dönüşmesin.

ilk teşekkürü ben edeyim dedim.

açıklaman güzel yalnız biraz fırça atıyorsun gibi me geldi.

tşkler
 

ben_daha_yeniyim

Üye
UndeRqRo.uNd' Alıntı:
abimizin belirttiği gibi adı geçen kelimenin üyelik isteyen 1 siteye üye toplamak amcını güttüğünü düşünerek kapattım. aslında kelimeyi değil de imzadaki linki editlesem daha doqru olurdu.
Site kuralları şu anda yok , eklendindiği zaman okursunuz arkadaşlar nelerin yasak olduqunu. ayrıca konu tartışmaya dönüşmesin.

1.reklam felan hikaye bunu bir reklam olarak yapmadıgımız herkes tarafından bılınıyor ve bu sekılde olsa bıle yuyarı veya tartısma gerekırdı.

2.bu konu bu kadar onemlıyken fırca atıp konuyu kapatmayı hangı hakla dusunuyorsun ?

3.umarım bunun bır reklam olmadıgını dıger arkadaslarda kanıtlar bu gergınlıkle ustune bırde fırca atar gibi bir mazeret uydurmak çok çocukça umarım daha olgun bir cevap verebilirsin.
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
vay be milletin ne kadar cok derdi varmis
 
Haberci

Haberci

Üye
UndeRqRo.uNd' Alıntı:
abimizin belirttiği gibi adı geçen kelimenin üyelik isteyen 1 siteye üye toplamak amcını güttüğünü düşünerek kapattım. aslında kelimeyi değil de imzadaki linki editlesem daha doqru olurdu.
Site kuralları şu anda yok , eklendindiği zaman okursunuz arkadaşlar nelerin yasak olduqunu. ayrıca konu tartışmaya dönüşmesin.

Arkadaşlar UndeRqRo.uNd arkadaşımızdan konuyla ilgili açıklama istediniz o da kendi bildiği doğrultuda sizi aydınlatmaya çalıştı.Yapmış olduğu editlemeyi sitenin yararı gözetilerek ve bir yanlış anlaşılma sonucu yaptığını ifade etti.Bu açıklamaya rağmen hala konuyu tartışma ortamında tutmak hoş olmasa gerek diye düşünüyorum."Konu tartışmaya dönüşmesin" sözünde bir azarlama olduğunu düşünmüyorum.Hepimiz aklı başında yetişkin insanlarız kimse kimseye o tür anlam çıkacak sözü kullanmaya haiz değildir hakkı yoktur.Lütfen daha itidalli temkinli ve anlayışlı olalım.Teşekkürler...
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Ya Underground yapma allah aşkına sen bizden daha iyi biliyorsun,web
işlerini..Ücretsiz bir hosta ve domaine kurulmuş 10 kişinin geik muhabbeti ettigi
yerde daha aklınıza reklam düşüncesi geliosa bişi diyemem..
Reklamı reklam gibi yapsaydık,siteye maxicepi yazmazdık,maxicepe ayrı bi
bölüm açtık biz sitemize her ne sebebdir bilmiyorum olayın dışında olan arkadaslar kendilerine eglence arıolar gibi geldi bana..ya bor muş bolu imiş
ne fark eder oke ben hatalıyım ben böyle hatırlıordum yanlış biliomuşum
o bolu değil bor :ehe: çok komiksin ya dostum Her ne ise senle ilgilenmiyorumda.. underground dediğim gibi reklam reklam :huhu:
Bizim kimseye kastımızda yok reklam yapıcak olsak bu zamana kadar beklemezdik ve benide tanıyan tanır o tip kişilik sahibi değilimdir,
Bunu sen hariç herkez biliyor,kendime ait web sitelerim var ama 1 gün olsun
burada reklam yapmadım...

Konuyla ilgisi alakası olmayan kişiler,lütfen tartısma ortamı yaratmasın..


UndeRqRo.uNd
 

ben_daha_yeniyim

Üye
Haberci' Alıntı:
Arkadaşlar UndeRqRo.uNd arkadaşımızdan konuyla ilgili açıklama istediniz o da kendi bildiği doğrultuda sizi aydınlatmaya çalıştı.Yapmış olduğu editlemeyi sitenin yararı gözetilerek ve bir yanlış anlaşılma sonucu yaptığını ifade etti.Bu açıklamaya rağmen hala konuyu tartışma ortamında tutmak hoş olmasa gerek diye düşünüyorum."Konu tartışmaya dönüşmesin" sözünde bir azarlama olduğunu düşünmüyorum.Hepimiz aklı başında yetişkin insanlarız kimse kimseye o tür anlam çıkacak sözü kullanmaya haiz değildir hakkı yoktur.Lütfen daha itidalli temkinli ve anlayışlı olalım.Teşekkürler...

şimdi bu konuşma çocukça azarlama gibi gelmyormu sana ? yasın buyuk olabılır ama burada coluk cocugun boyle bır ortamda ıtınasızca konusmasını cekemem ben.
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Burada kimseyi olayın dışına atma gibi bi yetkisi yok sitenizde forum vardı :huhu: yani sitenize bi üyelik sistemi vardı yani diyecek hiç bişey bulamıyorum acaba nasıl anlatsam.siteyimi beğenmiyosunuz kurun kendi sitenizi fikisss miş bilmemneymiş hiç bi amacı yoksa niye forum koydunuz. ayrıca istese undergroun hiç bi açıklama yapmayada bilirdi foruma 3 tane konu açıp haksızlığınızın üstünü mü örtmeye çalıştıysanız aranızda saygı duyduğum kişiler var o yüzden daha fazla konuşmuyorm ve dediğim bi şeyi yine ard arda koyup farklı şeyler çıkarıyosnz bunu bir daha yapmazsanız sevinirim.
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
Gitmiyorum; kalıyorum. Bundan sonra "Benim hakkımda olumsuz düşünmeye devam ediyorlar mıdır?" şüphesiyle aranızdayım, sitedeyim.
 

ben_daha_yeniyim

Üye
SalihPlus' Alıntı:
Burada kimseyi olayın dışına atma gibi bi yetkisi yok sitenizde forum vardı :huhu: yani sitenize bi üyelik sistemi vardı yani diyecek hiç bişey bulamıyorum acaba nasıl anlatsam.siteyimi beğenmiyosunuz kurun kendi sitenizi fikisss miş bilmemneymiş hiç bi amacı yoksa niye forum koydunuz. ayrıca istese undergroun hiç bi açıklama yapmayada bilirdi foruma 3 tane konu açıp haksızlığınızın üstünü mü örtmeye çalıştıysanız aranızda saygı duyduğum kişiler var o yüzden daha fazla konuşmuyorm ve dediğim bi şeyi yine ard arda koyup farklı şeyler çıkarıyosnz bunu bir daha yapmazsanız sevinirim.

coluk çocuk gene karıştırdınız etrafı
 

ben_daha_yeniyim

Üye
FanaTürk' Alıntı:
Gitmiyorum; kalıyorum. Bundan sonra "Benim hakkımda olumsuz düşünmeye devam ediyorlar mıdır?" şüphesiyle aranızdayım, sitedeyim.

e kal sana git diyen olmadı linkleri görüp tırs olunca gevsedin ama şimdi bakıyorum arkana bir ufaklık alıp konuylaalakası olmayan davranışlara gırıyon

neyse ben daha bişi yazmıyım sana siz bu kafayla anca çenenizi yorar bizimde başımızı ağrıtırsınız
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
Herkes bilsin ki senin bu tavrın yüzünden siteden ayrılmış bulunuyorum.
 

ben_daha_yeniyim

Üye
FanaTürk' Alıntı:
Herkes bilsin ki senin bu tavrın yüzünden siteden ayrılmış bulunuyorum.

çokta töbe töbe ..
 


Üst Alt