Ya Underground yapma allah aşkına sen bizden daha iyi biliyorsun,web
işlerini..
Ücretsiz bir hosta ve domaine kurulmuş 10 kişinin geik muhabbeti ettigi
yerde daha aklınıza reklam düşüncesi geliosa bişi diyemem..
Reklamı reklam gibi yapsaydık,siteye maxicepi yazmazdık,maxicepe ayrı bi
bölüm açtık biz sitemize her ne sebebdir bilmiyorum olayın dışında olan arkadaslar kendilerine eglence arıolar gibi geldi bana..ya bor muş bolu imiş
ne fark eder oke ben hatalıyım ben böyle hatırlıordum yanlış biliomuşum
o bolu değil bor

: çok komiksin ya dostum Her ne ise senle ilgilenmiyorumda.. underground dediğim gibi reklam reklam

Bizim kimseye kastımızda yok reklam yapıcak olsak bu zamana kadar beklemezdik ve benide tanıyan tanır o tip kişilik sahibi değilimdir,
Bunu sen hariç herkez biliyor,kendime ait web sitelerim var ama 1 gün olsun
burada reklam yapmadım...
Konuyla ilgisi alakası olmayan kişiler,
lütfen tartısma ortamı yaratmasın..
UndeRqRo.uNd