ChavRash
Emekli Yönetici
ben_daha_yeniyim' Alıntı:yaşı buyuk dıe havalara giren yok konuyla ılgılı degılse kralı gelse konuya karışamaz ayıp dıye bırsey var anlamadan konuşma benı boyle konu dısında konusturmaya caba sarfettırme ok senın duyduklarını senin gibilerden duymama gerek yok
senin ne kadar bilgili oldugun belli zaten taşmıssın kendi kendine
Sen kimsin ki üyenin konuya girip mesaj yazıp yazamayacağına karışabiliyorsun? Bugüne kadar benim yazdıklarımı kimse bana karşı kullanmadı, ben seviyemi yani kime nasıl davranacağı mı çok iyi biliyorum. Sen bilmediğin için bu lafları okumak zorunda kalıyorsun.
Ben bilgiliyim demedim, kafadan uydurma.


