Bir açıklama bekliyoruz..

Sponsorlu Bağlantılar

ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
ben_daha_yeniyim' Alıntı:
yaşı buyuk dıe havalara giren yok konuyla ılgılı degılse kralı gelse konuya karışamaz ayıp dıye bırsey var anlamadan konuşma benı boyle konu dısında konusturmaya caba sarfettırme ok senın duyduklarını senin gibilerden duymama gerek yok

senin ne kadar bilgili oldugun belli zaten taşmıssın kendi kendine

Sen kimsin ki üyenin konuya girip mesaj yazıp yazamayacağına karışabiliyorsun? Bugüne kadar benim yazdıklarımı kimse bana karşı kullanmadı, ben seviyemi yani kime nasıl davranacağı mı çok iyi biliyorum. Sen bilmediğin için bu lafları okumak zorunda kalıyorsun.

Ben bilgiliyim demedim, kafadan uydurma.
 


ben_daha_yeniyim

Üye
Gokhan43' Alıntı:
Kralı gelse ne demek karışamaz..? !

Herkes istediği topiğe girip yorum yazma hakkına sahiptir ve bu KİMSE tarafından ENGELLENEMEZ.!!!

Konuyu saptırmaya çalışacak kişiler hiç boşuna laf yapmasın amacınıza ulaştınız underground çok delikanlıysa bu kadar saattir gelip açıklama yapardı burda fırça atar gibi mualeme yapmasın sizde bu konunun dışında ortamı gerip ChavRash gibi adamlarla ortamı dagımayın.
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Sen kendi başına ortamı dağıtmışsın zaten, bizim ne haddimize!
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
ben_daha_yeniyim' Alıntı:
Konuyu saptırmaya çalışacak kişiler hiç boşuna laf yapmasın amacınıza ulaştınız underground çok delikanlıysa bu kadar saattir gelip açıklama yapardı burda fırça atar gibi mualeme yapmasın sizde bu konunun dışında ortamı gerip ChavRash gibi adamlarla ortamı dagımayın.

:)

Konuyu dağıtan mı var hocam..Sen yazıyorsun sana karsılık veriyoruz konu dağılmış oluyor öyle mi ? :)
 

ben_daha_yeniyim

Üye
ChavRash' Alıntı:
Sen kendi başına ortamı dağıtmışsın zaten, bizim ne haddimize!

aferin devam et çok güzel gidiyorsun
 

ben_daha_yeniyim

Üye
Gokhan43' Alıntı:
:)

Konuyu dağıtan mı var hocam..Sen yazıyorsun sana karsılık veriyoruz konu dağılmış oluyor öyle mi ? :)

dikkat et fazla dağılmasın ayıbolmasın.suç bendeki sana cevap yazıyom laftan anlamayan konudan hiç anlamaz zaten
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Hala Underground Bi Özür dilerim Demedi!!!...

Beni ilgilendiren tek notka bu!!!..

Bunun reklam olduğuna 1 kişi mi karar veriyor diğer yönetimdeki arkadaşlarla ortak alınması gereken kararlaran biri bence!!:.

tek başına böle bi olay yapmak ortamı germekten başka bi işe yaramaz!!!..

Underground!!...

Sana sesleniyorum Özür dilerim hatalıyım!!:.

Bunu Yönetici arkadaşlarımla konuşmadan yapmamam gerekirdi...

de olay kapansın!!..

Ki böle bi şey yapıldığına bile karar veririseniz bize bunu niçin yaptığımızı Bize sorman ve Savunmamızı Beklemen gerekirdi!!!...

Ewet şimdi bunları göz önüne al ve gerekli açıklamanı yap!!!...

Bunu Bekliyoruz!!..

Cepix Delmira Ben daha Yeniyim Hidayet Blackrose Darkred
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
ben_daha_yeniyim' Alıntı:
dikkat et fazla dağılmasın ayıbolmasın.suç bendeki sana cevap yazıyom laftan anlamayan konudan hiç anlamaz zaten

NE demek istiyorsan açık açık söyle hocam.ÜStü kapalı laflar etmene gerek yok.. :)
 

ben_daha_yeniyim

Üye
Gokhan43' Alıntı:
NE demek istiyorsan açık açık söyle hocam.ÜStü kapalı laflar etmene gerek yok.. :)

gayet açıkta sen anlayamıyosun problem burada sırıtıp durmanada gerek yok :good:
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Kişisel Mesajlarınızı Lütfen Pm yoluyla konuşunuz!!:..
 
kikaksk

kikaksk

Üye
birileri banlanacak bu konu uzadıkça ....
 

ben_daha_yeniyim

Üye
kikaksk' Alıntı:
birileri banlanacak bu konu uzadıkça ....

Sorun ban değil arkadaş bu konunun çözülmesi saol tsklr
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
ben_daha_yeniyim' Alıntı:
gayet açıkta sen anlayamıyosun problem burada sırıtıp durmanada gerek yok :good:

Ne zaman sırıtıp ne zaman ağlayacağım seni ilgilendirmez..Sana mı sorucam gerek olup olmadığını ? :)
 
wingman

wingman

Üye
ben_daha_yeniyim' Alıntı:
gayet açıkta sen anlayamıyosun problem burada sırıtıp durmanada gerek yok :good:


Hocam, senin de dediğin gibi daha yenisin.
Bak birkaç forumda yazılarını okumuştum hoşuma gitmişti, bilgili adamsın.
O yüzden güzel güzel konuşalım birbirimize alışalım dimi...
 

ben_daha_yeniyim

Üye
konu dışına çıktığınız için tesekkurler wingman kusura bakma kişiye sahsı konusmalara buradan cevap vermıyorum e maıl adresım var oradan ulasın ok
 
irun

irun

Üye
Arkadaşlar sizcede bu mevzunun suyu çıkmadımı..
Yeter ama, kimsenin üyesi olduğu bi forum ortamında böyle şeylere katlanmak mecburiyeti yok..
Yapılan şey baştan hataydı, forum içinde forum.. Müslüman mahallesinde salyangoz satılmaz kardeşim.. Bu oluşum içinde yer alırken böyle bi sonuçla karşılaşabileceğinizi düşünmediğinizi hiç sanmıyorum. Düşünüp buna rağmen yaptınızsada bu da iyi niyet sınırlarını aşar biraz.. Açıklama, özür falan beklemeye hakkınız yok..
Yapılmaması gerekeni yaptınız, yapılması gereken yapıldı..
Uzatmanın sulandırmanın hiç anlamı yok..
Ben bu mevzuda taraf değilim, kimse bana cevap yazmasın.. Anlatmak istediğim bu kardeşlik zamazingosunun ve yönetimin dışında olan üyelerinde bu sitedeki varlığı, ve şu bibardak suda kopartılan fırtınadan rahatsızlığı...
 
wingman

wingman

Üye
tamam hocam doğru söylüyosun..
 

ben_daha_yeniyim

Üye
Gokhan43' Alıntı:
Ne zaman sırıtıp ne zaman ağlayacağım seni ilgilendirmez..Sana mı sorucam gerek olup olmadığını ? :)

sorma devam et aferin
 

ben_daha_yeniyim

Üye
wingman' Alıntı:
Hocam, senin de dediğin gibi daha yenisin.
Bak birkaç forumda yazılarını okumuştum hoşuma gitmişti, bilgili adamsın.
O yüzden güzel güzel konuşalım birbirimize alışalım dimi...

wingman ben alışacagım kişileri bilirim umarım sende pek yeni sayılmazsın zaten :good:

hey Allahım 90 dogumlu elamanlara kaldık yaw
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
akil yasta degil bastadir arkadas
yas hersey degildir
yasi buyuk olupta ne aptal aptal gezenlerbiliyorum ben
onemli olan mantiktir...
Siz cevabınızı burdan verip size cevap geldiginde bana surdan bulas ulas diosunuz...
senin yuzunden fanaturk siteyi terkedecegini soledi sen kimsinki bilmem neyimde bile degil diyebiliyosun
olayi sınırında tutmayı bilin
burda oyle agzini yayarak konusamazsin
nasil senden kucuklerin sana saygılı olmasını bekliosan sende kucuklerine saygılı ol...

...Bir Yığın Saçmalık Sizinki...
 


Üst Alt