Bir açıklama bekliyoruz..

Sponsorlu Bağlantılar

Gokhan43

Gokhan43

Üye
Açıkçası ben de bir açıklama bekliyorum sayın UndeRqro.und beyden.. :aman:

Arkadaşlar ben de yönetim adına özür dilerim ki alınan ferdi karardan ötürü.
 


ben_daha_yeniyim

Üye
SalihPlus' Alıntı:
ya sadece konu başlığını okdum yorumlara takılmadan kısa ve öz şunu söyliycem arkadaşlar bu tür şeylere takılmayın needlefluf abimiz'i örnek alın adam yeni yönetimde yoktu niye yokum demedi (/örnek ciddiye almayın)
yönetimle üyeler arasındaki gerilim hatsafalarda ben bunu sadece biraz tuzu kuruluk ve kuru kalabalıklığa bağlıyorm.boş verin fikisss falan siz paylaşımı yapın ve /emeğe saygı /güzel paylaşım gibi kalıp yorumlarına izin vermezsek sorun yok boş verin fikisss falan takılmayın bunlara önemli olan aramızdaki muhabbet siz kafanızı yormayın dalganıza bakın. sakin relax :)

ortada dalga geçme ve dışlanıp banlanma gibi bir durum varsa ve bu sana kafa yorucu gelmeyip dalga gibi geliyorsa sen öyle yap OK
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
SalihPlus' Alıntı:
ya sadece konu başlığını okdum yorumlara takılmadan kısa ve öz şunu söyliycem arkadaşlar bu tür şeylere takılmayın needlefluf abimiz'i örnek alın adam yeni yönetimde yoktu niye yokum demedi (/örnek ciddiye almayın)
yönetimle üyeler arasındaki gerilim hatsafalarda ben bunu sadece biraz tuzu kuruluk ve kuru kalabalıklığa bağlıyorm.boş verin fikisss falan siz paylaşımı yapın ve /emeğe saygı /güzel paylaşım gibi kalıp yorumlarına izin vermezsek sorun yok boş verin fikisss falan takılmayın bunlara önemli olan aramızdaki muhabbet siz kafanızı yormayın dalganıza bakın. sakin relax :)

Needleduff ne zaman yönetimde oldu ki ?

Haber Editörü olmak ile yönetimde olmak farklı şeyler..!

Ayrıca kendisine MaxiCep adına tekrar teşekkür ederim faydalı haberlerinden ötürü.. ;)
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
Gokhan43' Alıntı:
Açıkçası ben de bir açıklama bekliyorum sayın UndeRqro.und beyden.. :aman:

Arkadaşlar ben de yönetim adına özür dilerim ki alınan ferdi karardan ötürü.

eiwalla gökhanım saolasın cok mutlu ettiniz bizi :good:
 
Salihyet

Salihyet

Üye
yav tamam beni karıştırmayın ben böle şeylere takılmamayı öğrendim artık kimseye karışmıyorum :nono:
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
SalihPlus' Alıntı:
yav tamam beni karıştırmayın ben böle şeylere takılmamayı öğrendim artık kimseye karışmıyorum :nono:
Pardon ? :megafon:
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
Ben de bir özür bekliyorum... :dry: UndeRqro.und'a duyulan kızgınlığın hesabı bizlere kesildi... :sopa:
 

ben_daha_yeniyim

Üye
FanaTürk dostum mizah konusunda bu olayla dalga geçiyorsun (diğer arkadaslarla birlikte) özür bekliyorsun ne iş anlamadım ?


Değerli arkadaslar benım merak ettiğim önemli bir konu var bu konu uzerıne açılan mizahi bir forumda bizlerle dalga geçen arkadaşlar ne kadar şanslılarki o konu bugun silinmiş nedense ? eğerki silinmemişse burada dagla konusu olan arkadaşlar umarım özür beklemez ler bizden.
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
Ben kimseyle dalga geçmem... Bana kaynak gösterin...
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
ben_daha_yeniyim' Alıntı:
al sana kaynak hemde kim tarafından banlandıysa ?

gercekleri kapatamıyor ne yazıkki.

Ne demek istediğini anlamadım! Kaynak olarak link verir misin?
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Arkadaşlar Underground gelsin O bi anlatsın!!:.

Siz Tartışmayın!!:.. Lütfen!!..
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
bazılarını gormemiştim ben undergro.und,un açıklamasını daha bi merak ettim şimdi !
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Aynen!!:. Neyse yarını bekleyin bu saatten sonra nete girmez sanırım!!..
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
ben_daha_yeniyim, fikisss kardeşliği topluluğundan bir kişi daha sizinle dalga geçtiğimi söylesin terkedeceğim siteyi...
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Dostum olayı kişiselleştirmeyelim!!:.
Tamam sana lafımız yok Fenatürk..

Ama bazı yazıların biraz dalga içerikli gibi yada biz öyle anladık!!..

Neyse takma kafana!!!:..

Underground gelsin bi onun açıklamasını bekliyoruz biz!!..
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
sen bunu dedikten sora şahsen diyecegim warsada demem ben ;)

hocam sen makaraya katılmısın "olur böle vakalar su işleri yakalar falan die" "sütten cıkmış ak kaşıksın hiiiç alakan yok" desem yalan olur ama ben şahsen sana takılmadım undergro.und,u bekliom ben

sen gitme dur orda ! :biggrin:

asıl acıklamayi yönetim katından olupta en ciddi olması "Gereken" kişi yapsın ;)
 
darkred

darkred

Üye
FanaTürk' Alıntı:
ben_daha_yeniyim, fikisss kardeşliği topluluğundan bir kişi daha sizinle dalga geçtiğimi söylesin terkedeceğim siteyi...

şahsen bende biraz dalgaya vurduğunu düşünüyorum.özellikle su işleri yaklar olur böle vakkalar lafına takıldım ama ortam gerilmesin gereksiz tartışmalar çıkmasın diye sesimi çıkarmadım arkadaşım.siteyi terket die demiyorum yanlış anlama zaten böyle birşey içinde buna gernk yok
 


Üst Alt