Bir açıklama bekliyoruz..

Sponsorlu Bağlantılar

FanaTürk

FanaTürk

Üye
Bence siteden uzak kalmış bir yönetici yanlışlıkla yapmıştır. :) Art niyet yoktur. Siteyi reklam sanmıştır; yasaklamıştır. Olur böyle hatalar; su işleri yakalar... :bleh:

Burada bir ihtimal üzerinde duruyorum; kesin bir yargı yok. Yöneticilerden birinin hata yapmış olabileceği ihtimali üzerinde duruyorum. Salak kafiyeli espiri ise hiç bir anlam ifade içermiyor. Yazılarımı takip eden birisi böyle küçük manasız kafiyelerden hoşlandığımı görebilir.

Kaldı ki yorumumda haklı çıkmış bulunuyorum. Siteden uzak kalmış bir yönetici diye tahminde bulunmuştum. Siteye yeni atanan bir yönetici hata yapmış.

O yönetici benim sonu salak kafiyeli espiri ile biten ihtimal yorumuma alıntı yapıp altına sinsi smiley ":ehe:" gülüşü kondurunca siz bana kıl kaptınız...

"Geçti Bor'un pazarı, sür eşeği Niğde'ye..." atasözünü kullanmıştınız; şimdi ben kullanıyorum. Ben kendileriyle dalga geçtiğimi düşünen kişilerin arasında hiç birşey olmamış gibi devam edem. Madem sizin düşünceniz değişmeyecek ben de giderim...

Herşey için teşekkürler...
 


FanaTürk

FanaTürk

Üye
Bu arada;

Dalga geçmek:
Eğlenmek, alay etmek (Bir kimsenin, bir şeyin, bir durumun, gülünç, kusurlu, eksik vb. yönlerini küçümseyerek eğlence konusu yapmak).

Ben kimseyi küçümsemem Allah'a şükürler olsun...

Hatam olduysa affola... İyi forumlar...
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
hocam konu senle alakali diil yaaa!

biz diyecegimizi diyecegimize dedik ;)
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Ewet üsütüne alınma!!...
 

ben_daha_yeniyim

Üye
fikirler ve düşünceler herkesin aklında ayrıdır FanaTürk önemli olan o anda gerçeklesen konu üzerine alay edilmesi bu insanlara dokunablir kimse sana git demiyor ve bu şekilde gidipte birşey ifade edeceksen özür bekleme çünkü hiçkimse yaptığı şaka anlaşılmadığı için özür beklemez.

ve hiçkimse her şakayı kaldırabilecek kapasitede değildir (sanada şaka yapanlar hariç)

ben tesekkur ederım bu konuda çok açık sözlü olup ilgilenmen için. saol hayırlı forumlar dilerim...
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
FanaTürk' Alıntı:
Burada bir ihtimal üzerinde duruyorum; kesin bir yargı yok. Yöneticilerden birinin hata yapmış olabileceği ihtimali üzerinde duruyorum. Salak kafiyeli espiri ise hiç bir anlam ifade içermiyor. Yazılarımı takip eden birisi böyle küçük manasız kafiyelerden hoşlandığımı görebilir.

Kaldı ki yorumumda haklı çıkmış bulunuyorum. Siteden uzak kalmış bir yönetici diye tahminde bulunmuştum. Siteye yeni atanan bir yönetici hata yapmış.

O yönetici benim sonu salak kafiyeli espiri ile biten ihtimal yorumuma alıntı yapıp altına sinsi smiley ":ehe:" gülüşü kondurunca siz bana kıl kaptınız...

"Geçti Bor'un pazarı, sür eşeği Niğde'ye..." atasözünü kullanmıştınız; şimdi ben kullanıyorum. Ben kendileriyle dalga geçtiğimi düşünen kişilerin arasında hiç birşey olmamış gibi devam edem. Madem sizin düşünceniz değişmeyecek ben de giderim...

Herşey için teşekkürler...

Arkadaşlar FanaTürk arkadaşımızı suçlamak kalan en son şey bence..Dediği gibi Mizahi yönü önde olan bir arkadaşımız ve bu konuda da olay içinde bir espri yapmış ama malesef yanlış anlamışsınız.. :(
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
beyler ;

konu amacından yawas yawas sapmaya başladi yönetimden acıklama istiyoruz dedik,geldi...kimin hatali oldunu bulundu..oda tamam...şimdi undergro.und,u beklioruz mevzu bu !

Bundan berisi konunun tali yollari !,ama giderek ana yol olma yolunda ilerlio

Fanatürk arkadasım;
bi alay mevzusu olmuş kanıtlar sunulmus savunmalar yapılmış göruldüki ciddi bişi yok tamam artık "gidicem tutmayin beni" falan gerek yok ;)

biz asıl mevzuya odaklanalim tekrardan ve undergro.und,dan acıklamasını alalım ok ?

(böle "bilmiş bilmiş" konuşmak hiç hosuma gitmio ama gorunuşe bakılırsa sonunda ortam gerilecek konu kapatilacak amacimiza ulaşamicaz bide ustune ustlık haklıyken haksız duruma düşcez)

saygılar sewgiler :biggrin:
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Negative' Alıntı:
Konuyu bilmiyorum konu çok saçma, anladıgım kadarıyla şu fikiss denen kelimeye ban koyulması bu cümleleri kurdurttu size fakat olayı bende tam bilmiyorum, underground arkadaşımız eklemiş ve ben sonradan farkettiğimde kaldırdım ve birdaha böyle birşey yapmamasına dair uyardım. Yani topluca bir karar vermeden bu tip bir kelimeye ban vs.

Bu arkadaş, sitenin bu hale gelmesinde de rol oynamış bir arkadaştır, her ne kadar herşeyi şahsen ben ayarlasam da, sitenin görünüm ve modlarının bu hale gelmesinde bana yardım eden underground dur. Fakat böyle habersz bir olay yapması tabiki sorun yaratıcı olur ve oldu da sanırım.

Negative' Alıntı:
Durum rahatsız ettiyse yönetim olarak özür dileriz :)

Arkadaşımız yöneticilikte kalıcıysa sizin gibi alçak gönüllü ve nezaketli olmayı öğrenmeli. Yoksa biz arada bir bu tür konular açacağız gibi görüküyor...

Neyse, umarım kendisi de yaptığı bu hatayı anlar ve başta "Fikisss"ci arkadaşlardan, daha sonra da tüm üyelerden özür diler.. Bir daha olmaması ümidiyle..
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
ark ben tatildeydm siteden biraz koptum fena turk art niyetle bişe yazmamış gerci birazda sizi desteklemiş ama sonunda hafif bi mizah katmış benim konuyla bi alakam yok ama cepix benim cok ii ark. onu herzaman desteklerm kendiside bilir yanlış bi durumdada yanındayım bu yuzden biraz konuyla ilgilendim...sanırım sitemizin uye sayısı arttıkca bazı uyeler pek umursanmıyo aslında siteyi ayakta tutanda belirli bi kaç kişi her yerde soliorum paylaşım guzel ama karşılıgı olunca ben eski tadı alamıyorum onceleri girmek için sabırsızlandigim maxiye şimdi cok nadir giriorum ark btmek üzre ayakta tutmaya calışan ark. siteden sogutulmaya calışıo su ana kadar yönetmelikle bi sorunum olmadı olmazda ama bazı şelerin yanlış oldugunu düşünüorum...,
saygılar...yanlış anlaşılmasın sadece düşüncelerim
tartışma konusuda olmasın rica ediorum
 
Caine

Caine

Üye
fanaturk nerfeye beee. kardes kızgınlık anında soylenen sozler ve senin yazılar az yanlıs anlasılmısss. bir sorun yok seninle ilgili anladıgım kadarıylaa.a boyle kolay gidilmezz ;)
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
ChavRash'ın yorumu:Arkadaşımız yöneticilikte kalıcıysa sizin gibi alçak gönüllü ve nezaketli olmayı öğrenmeli. Yoksa biz arada bir bu tür konular açacağız

Underground bey yeni admin oldugu için biraz heyecanlı sanırım,ama underground maxicepte heyecan denemesi yaparsan böyle 50 kişinin yorumu ile karsı karsıya gelirsin,negative-gokhan43 arkadaşlar çok çok sağolun özür dilediginiz ve konuyu hemen kapatmadıgınız için...
FanaTürk:Dostum bak bir kişinin git demesiyle gidilmez,kal demesiyle kalınmaz tamam hata yapmış olabilirsin ama biz affettik,bunlara gerenk yok
lütfen daha bu gittim-geldim tartışmasını yapmayın..Rica ediyorum..
ChavRash: Benim duygularımı aynen yazmışsın,kardeşim seninle aynı düşünceleri paylaşıyorum,yazdıgın yorum için sana minnettarım..
Underground: Gerekli açıklamayı bütün grup adına ve maxicep adına
en kısa zamanda yapmanızı bekliyoruz..(Lütfen smiley ile açıklama yapmayın
bu bir rica bknz::ehe: :pro: )

Negative/Gokhan'Teşekkürler,Bizleri yanlız bırakmayıp yorum yapan arkadaslarıma da tesekkürler..
 
hidayet

hidayet

Üye
birkaç günlük eğlencemizin sonucunda bu hale gelinmesi beni çok üzdü :(
ayrıca sizlerede yorumlarınız için teşekkürler :good:

umuyorumki en kısa zamanda arkadaşımız gerekli açıklamayı yapar ve bu açıklaması tatmin edici olur :cooll:
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Merakla bekliyoruz!!...
 
Salihyet

Salihyet

Üye
adamın bence çok üstüne gidiyosunuz oda insan eğer bir kişinin hatası bu kadar etkiliyse siz başbakana ülke yönettirmeyin.
http://www.maxicep.com/showthread.php?t=32209
Ne demiş orhan baba ; Hatasız kul olmaaaaaz,hatamla sev beniiiiiİiiİ
her işe ciddiyetle yaklaştıkça foruma tbmm'havası katıyosunuz.
 

ben_daha_yeniyim

Üye
SalihPlus' Alıntı:
adamın bence çok üstüne gidiyosunuz oda insan eğer bir kişinin hatası bu kadar etkiliyse siz başbakana ülke yönettirmeyin.
http://www.maxicep.com/showthread.php?t=32209
Ne demiş orhan baba ; Hatasız kul olmaaaaaz,hatamla sev beniiiiiİiiİ
her işe ciddiyetle yaklaştıkça foruma tbmm'havası katıyosunuz.

senin bu konuyla alakan varmı ?
işin olmadıgı konulara gırmesen iyi olur senin için ok.
 
Treable

Treable

Üye
SalihPlus' Alıntı:
ya sadece konu başlığını okdum yorumlara takılmadan kısa ve öz şunu söyliycem arkadaşlar bu tür şeylere takılmayın needlefluf abimiz'i örnek alın adam yeni yönetimde yoktu niye yokum demedi (/örnek ciddiye almayın)
yönetimle üyeler arasındaki gerilim hatsafalarda ben bunu sadece biraz tuzu kuruluk ve kuru kalabalıklığa bağlıyorm.boş verin fikisss falan siz paylaşımı yapın ve /emeğe saygı /güzel paylaşım gibi kalıp yorumlarına izin vermezsek sorun yok boş verin fikisss falan takılmayın bunlara önemli olan aramızdaki muhabbet siz kafanızı yormayın dalganıza bakın. sakin relax :)


amcamınoğlu zaten sorunda burda başlıyor underground arkadaşımız fiks kelimesini banladı diye sorun var. sende kalkmışsın boşverin fiks diyorsun.

yani hem hasyatım diyorsun hem de dondurma yiyorsun. oldumu hacı ?

aaaaaa.
tşkler
 
Treable

Treable

Üye
ben_daha_yeniyim' Alıntı:
senin bu konuyla alakan varmı ?
işin olmadıgı konulara gırmesen iyi olur senin için ok.

beyler neler oluyor böyle, lütfen biraz daha sakin olalım. konuyu derinleştirmeye gerek yok. adam özür diledi. başta sen olmak üzere paşa paşa kabul ettik. ayrıca bende size katılıyorum.

maxicep ile birlikte daha güzel yarınlara gitmek elbetteki duyarlılığınız sayesinde olmuştur. teşekkür ediyorum ve devamını diliyorum.

olur böyle şeyler normaldir. diğer forum sitelerine bakıyorum da, yok babam maxicep hala en iyisi. isteyen fiksleşir isteyen başka bir şey elbetteki saygı duyulmalı.
tşkler.
 
Treable

Treable

Üye
salihplus sende sakin ol adamım. millet zaten gergin.
tşkler
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Dostum biz sakiniz zaten 2 günden beri underground dan bi açıklama bekliyoruz!!..

sadece bu biraz etkiledi bizi!!..

:good:

Ok yani önemli bişi yok!!..

Önce Fenatürk sonra salih plus şimdide sen üstüne alındın!!:.

Bizim size yada başkasıyla bi sorunumuz yok!!:.

Sadece bi açıklama ve Özür Bekliyoruz :maxicep:

Saygılar
 

ben_daha_yeniyim

Üye
Treable' Alıntı:
beyler neler oluyor böyle, lütfen biraz daha sakin olalım. konuyu derinleştirmeye gerek yok. adam özür diledi. başta sen olmak üzere paşa paşa kabul ettik. ayrıca bende size katılıyorum.

maxicep ile birlikte daha güzel yarınlara gitmek elbetteki duyarlılığınız sayesinde olmuştur. teşekkür ediyorum ve devamını diliyorum.

olur böyle şeyler normaldir. diğer forum sitelerine bakıyorum da, yok babam maxicep hala en iyisi. isteyen fiksleşir isteyen başka bir şey elbetteki saygı duyulmalı.
tşkler.

ortada konuyla bir alakası olmayan kişi varsa bunu açıkca soylerım ben arkadas bunun gergınle bır alakası yok.
 


Üst Alt