Bir açıklama bekliyoruz..

Sponsorlu Bağlantılar

iOS Developer

iOS Developer

Üye
baya fikis olmuş...heheheh...
 


Salihyet

Salihyet

Üye
git bölecek başka forum bul çoluk çocuk dediğin kişi bir birey sen oda değilsin.
:nono: insanların hevesini kaçırmaya çalışma hazır eskiye dönüyoruz derken.
 

ben_daha_yeniyim

Üye
SalihPlus' Alıntı:
git bölecek başka forum bul çoluk çocuk dediğin kişi bir birey sen oda değilsin.
:nono: insanların hevesini kaçırmaya çalışma hazır eskiye dönüyoruz derken.

sen susmasını bilip böyle başımızı şişirmesen yeter birde bireyden bahsediyo hey Allahım ya. konuyla alakan bile yok da neyse ben kime anlatıyomki zaten.
 
Treable

Treable

Üye
FanaTürk' Alıntı:
Herkes bilsin ki senin bu tavrın yüzünden siteden ayrılmış bulunuyorum.

çok ayıp bide üstteğmen olacaksın. arkadaşını niye itham ediyorsun ki?
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Beyler sakin olun..

ben_daha_yeniyim ; sen de konusmalarında karsı tarafa saygın olucak biçimde yaz yazılarını.!

FanaTürk geri gel sende..Senin daha çook işin ve emeğin olucak burada. :megafon:
 
Treable

Treable

Üye
Gokhan43' Alıntı:
Beyler sakin olun..

ben_daha_yeniyim ; sen de konusmalarında karsı tarafa saygın olucak biçimde yaz yazılarını.!

FanaTürk geri gel sende..Senin daha çook işin ve emeğin olucak burada. :megafon:

abi görümüyormusun yazdıklarını. ayıp ama dimi.
 

ben_daha_yeniyim

Üye
Gokhan43 ben yazıyorum ama anlamıyorlar lakın bu sekılde anlamayanlara boyle anlatmak gerekıyor herhalde ok seninkide biraz tehdite açık bence.
 
Salihyet

Salihyet

Üye
sakin ... relax :) konunun dışında olmak en iyisi
 
Treable

Treable

Üye
ben_daha_yeniyim haklı. adam doğruları konuşuyor. anlardan da bahsettiği filan yok. neden üzerlerine alınıyorlar ki. burada hepimiz arkadaş değil miyiz. ben ona ayıp diyorum ?

oradan anlaşılmıyor mu beyler?
 
Treable

Treable

Üye
ben_daha_yeniyim' Alıntı:
Gokhan43 ben yazıyorum ama anlamıyorlar lakın bu sekılde anlamayanlara boyle anlatmak gerekıyor herhalde ok seninkide biraz tehdite açık bence.

ya yeter bu kadar. anlamayanlara anlatacak zamanımız yok ki. boşver onları.
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Treable' Alıntı:
abi görümüyormusun yazdıklarını. ayıp ama dimi.

Kim ayıp etmiş..

Çoluk cocuk demek ayıp değil mi ? !
 

ben_daha_yeniyim

Üye
SalihPlus' Alıntı:
yav tamam beni karıştırmayın ben böle şeylere takılmamayı öğrendim artık kimseye karışmıyorum :nono:

sayfanın baslarında yazmıssın bunu daha tekrarlayıp durma bana ok

ne dediğini bil öyle konuş.

asıl konudan saptırmaktan baska bır ıse yaramıyor ben konuyla ılgısı olmayan kımseye daha cevap yazmıyorum.
 
Treable

Treable

Üye
Gokhan43' Alıntı:
Kim ayıp etmiş..

Çoluk cocuk demek ayıp değil mi ? !

abi iyisimi konuyu kapat bence hakkaten çok uzadı. kimsenin kalbinin kırılmasına rızam yok zaten de. ben_daha_yeniyim haklı. gerçekten haklı. biraz da o arkadaşlarımız gevşerse her şey tatlıya bağlanacak sanırım.
tşkler.
 
iOS Developer

iOS Developer

Üye
ne oluyor burda ya yakışıyor mu maxicep e... sorarım size yanlışmıyım...
 
Treable

Treable

Üye
d4rk3ff3ct' Alıntı:
ne oluyor burda ya yakışıyor mu maxicep e... sorarım size yanlışmıyım...

abi bi dur ya.

devam ettirme bari.
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Hala Underground Bi Özür dilerim Demedi!!!...

Beni ilgilendiren tek notka bu!!!..

Bunun reklam olduğuna 1 kişi mi karar veriyor diğer yönetimdeki arkadaşlarla ortak alınması gereken kararlaran biri bence!!:.

tek başına böle bi olay yapmak ortamı germekten başka bi işe yaramaz!!!..

Underground!!...

Sana sesleniyorum Özür dilerim hatalıyım!!:.

Bunu Yönetici arkadaşlarımla konuşmadan yapmamam gerekirdi...

de olay kapansın!!..

Ki böle bi şey yapıldığına bile karar veririseniz bize bunu niçin yaptığımızı Bize sorman ve Savunmamızı Beklemen gerekirdi!!!...

Ewet şimdi bunları göz önüne al ve gerekli açıklamanı yap!!!...

Bunu Bekliyoruz!!..

Cepix Delmira Ben daha Yeniyim Hidayet Blackrose
 

ben_daha_yeniyim

Üye
Katılıyorum.
 

jöly

Üye
arkadaşlar bence cepix ve arkadaşları açmış oldukları konunun cevabını ilgili şahıstan almışlar, konuyla ilgisi olmayan diğer arkadaşlarım lütfen sizler de araya girip ortalığı kızıştırmayın bu yanlış bana göre :no:
 
Treable

Treable

Üye
iki gözümsün. AYNEN DESTEK.!!!
 
Haberci

Haberci

Üye
Bence bu konu çok uzadı yani Underground gerekli açıklamayı yaptı bunu hala uzatmanın bi anlamı yok.Ortada özür dilenecek bi durumda yok.Sadece bi yanlış anlamadan dolayı yapılmış bir hata var ve bu hatadan da dönüldü.Kim hata yapmıyor ki?Her yapılan hatadan dolayı illaki özür dilemek mi gerekiyor? Açıklaması yetmiyor mu arkadaşlar?Bunu diretmeniz sizce hoş mu? Şu andan itibaren yazılacak sözler tamamen insanın nefsiyle ilgili olduğundan birbirimizi kırmamaya özen gösterelim.Teşekkürler...
 


Üst Alt