Beyler x6 yada c6-01 yorumlarınız !!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
PwReqLa

PwReqLa

Üye
    Konu Sahibi
Beyler x6 yada c6-01 yorumlarınız !!
herkese slm konuyu yanlış yeremi açtım bilmiyorum ama size birsey sormak istiyorum

ben yeni bir telefon almayı planlıyorum.kafamda nokia x6 yada c6-01 düşünüyorum.özelliklere bakıldığında aralarında pek bir fark yok fakat c6-01 'in kamerası 8 megapiksel x6 ise 5 megapiksel fiyatları konusundada 50 tl lik bir fark var fakat bazı internet sitelerinde yorumları okuduğumda c6-01 in o kadarda güzel olmadıgını söylüyorlar ve cektıgı fotolara da baktım o kadarda güzel değil. bende sizin bir fikrinizi alayım dedim baska 800-750 tl fiyat aralıgında alınacak bir telefon varsa onlarıda düşünüyorum fakat su anda x6 nın daha bir satışı var.sizce hangisini almalıyım yada sizin önerdiğiniz bir telefon varmı ? yorumlarınızı beklıyorum şimdiden teşekkurler...
 


fireman87

fireman87

Üye
Bu devirde symbian almak ne kadar doğru bilemiyorum..
 
pRime.

pRime.

Üye
C6-01 almalısın dostum, x6'dan çok daha iyi.
 

OğuzcanAbi

Üye
birde galaxy ace ve galaxy gio ya da bir bak bence :)
 
technoblue

technoblue

Üye
x6 tasarımı şık bir telefon olarak söze çarpıyor. xm serisinden olduğundan dolayı müzik ağırlıklı olarak tasarlanmış. c6-01'in bana tek artısı 8mp kamerası gibi geldi açıkcası. ama sadece bu yüzden de tutup 700 tl gibi bir fiyatı hakettiğini söyleyemem. bir de @dolgona'nın dediği gibi yeni bir telefon alacaksam symbian'lı nokia yerine android işletim sistemli smartphone almayı tercih ederim.
 
Utku

Utku

Üye
x6 tasarımı şık bir telefon olarak söze çarpıyor. xm serisinden olduğundan dolayı müzik ağırlıklı olarak tasarlanmış. c6-01'in bana tek artısı 8mp kamerası gibi geldi açıkcası. ama sadece bu yüzden de tutup 700 tl gibi bir fiyatı hakettiğini söyleyemem. bir de @dolgona'nın dediği gibi yeni bir telefon alacaksam symbian'lı nokia yerine android işletim sistemli smartphone almayı tercih ederim.
komiksin:kop:,
c6-01 al gpu,cpu,ram herşey daha iyi
 
PwReqLa

PwReqLa

Üye
    Konu Sahibi
yorumlarınız için çok teşekkürler düşünücem .. fakat benim arkadaşta 5800 var o telefona öyle programlar yüklemişki telefon çok güzel olmus o yuzden c6-01 alırsam ona yüklenirmi onu bilmiyorum ama x6 ya yüklenir çünkü s60 bunlar beni düşündürüyor.bide utku kardes bana biraz c6-01 hakkında bilgi verebilirmisin ?
 
katates

katates

Üye
Bende x6 var. X6 ya bulaşma samsung wave 2 al..
 
PwReqLa

PwReqLa

Üye
    Konu Sahibi
samsungta pek hoşuma gitmiyor.bendede önceden samsung b5310 vardı.fazla program bulamamıstım o yuzden samsung düşünmüyorum
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
C6-01 X6'yı yer. X6 ve 5800'a yüklenen herşey C6-01'e de yüklenir. Ama C6-01'e yüklenenler 5800 ile X6'ya yüklenemez. C6-01 720p HD video kaydı yapabiliyor. X6'da 480p video kaydı var. C6-01'de 680 mhz'lik bir işlemci varken X6'da 434 mhz. C6-01'de multitouch varken X6'da yok. Eğer C6-01 de içine sinmiyorsa Samsung Wave 2'yi tavsiye ederim. Youtube'da ara Wave 2 games diye, onun da çok güzel oyunları/uygulamaları vardır. Samsung eski Samsung değil.
 
PwReqLa

PwReqLa

Üye
    Konu Sahibi
BatmaN kardes beni çok aydınlattın.zaten bi kaç arkadasta dedi x6 ya hiç bulaşma die bende sildim onu kafamdan c6-01 güzel gibi onu almayı düşünüom
 

spawn92

Üye
her ne kadar sana android'li tel. almanı önersemde ikisi arasında kalsam c6-01 alırdım
 
harun22

harun22

Üye
O telefona o kadar para vereceksen. Ve oyun ve uygulama için istiyorsan android alacaksın. Herkesin nokiayı istemesi sade ve en bilindik telefon markası olması ama bu düşünceyle yola çıkarsan büyük hata yapmış olursun. Senin için hangisi daha kullanışlıysa ve hangi telefon sana hitap ediyor ise onu almalısın. Sana önereceğim Wave 2 Galaxy Ace olabilir. Samsung arkadaşımızın söylediği gibi eski samsung değil kesinlikle incelemelisin.

----------Eklendi @ 03:32:39 ---------- Yazıldı @ 03:27:34 ----------

Ama nokia da ısrar ediyorsan 2 telefon arasından c6-01 i al bence. Kamerası 720p hd video cekiyor. Hız ve ram daha iyi. Ama yinede sana en uygun; Önerdiğim telefonlar olacaktır emin ol .
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Beyler c6'yi ne ile överseniz övün ama x6nin kamerasina söz ettmeyin ki zira bn c7 ile bile karsilastiramam x6nin kamerasini çünkü çok kaliteli. 5mp carll zeiss optik otofokus makro ve 480p video (c6'nin 720p`inden daha kaliteli oldugna adim gibi eminim)..
Geri kalan çogu sey için c6-01
 
nalcam22

nalcam22

Üye
saçmalama c601
 
harun22

harun22

Üye
kaliteten kastın ne ki. 1280x720 çözünürlüğünde bir videoyla 640x480 çözünürlüğündeki bir videoyu nasıl karsılastırıyosun. Arasında dağlar kadar fark var
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
kaliteten kastın ne ki. 1280x720 çözünürlüğünde bir videoyla 640x480 çözünürlüğündeki bir videoyu nasıl karsılastırıyosun. Arasında dağlar kadar fark var
Kaliteden kastım video'nun büyüklügü degil.Kalitesi saniye basına kare ve video'nun gerçek kalitesi 480P@30 fps video çekebiliyor X6 ve bu gerçek dvd kalitesi.720p olması video'nun büyüklük boyutunu belirtiyor ama asla HD bir video keyfi sunamıyor.Bunu C7 bile yapamıyor çünkü ve ne acıdır X6 kamerası C7'nin 8 Mp kamerasından çok çok üstün.En iyi 720P video'yu İP4 ve desire hd çekiyor...

C6-01

[video=youtube;i_sDGmymMX8]http://www.youtube.com/watch?v=i_sDGmymMX8[/video]

X6

[video=youtube;CCLYJvEtcx8]http://www.youtube.com/watch?v=CCLYJvEtcx8[/video]
 
harun22

harun22

Üye
C7-01 kaç fps çekiyor ?
 
Strange

Strange

Üye
galaxy ace x6 ya bulaşma :oke:
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
C7-01 kaç fps çekiyor ?

25 fps,tartısmak yersiz kamera konusunda X6 daha önde mercek kalitesi atofokus makro mod vs. var isin içinde.
Ben arkadasa X6 al demiyorum bende c6-01 almasından yanayım ama kamerası X6 dan iyi degil.
C7 ile aralarında çok fark yok C6 daha iyi bir seçenek...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt