PwReqLa
Üye
Beyler x6 yada c6-01 yorumlarınız !!
herkese slm konuyu yanlış yeremi açtım bilmiyorum ama size birsey sormak istiyorum
ben yeni bir telefon almayı planlıyorum.kafamda nokia x6 yada c6-01 düşünüyorum.özelliklere bakıldığında aralarında pek bir fark yok fakat c6-01 'in kamerası 8 megapiksel x6 ise 5 megapiksel fiyatları konusundada 50 tl lik bir fark var fakat bazı internet sitelerinde yorumları okuduğumda c6-01 in o kadarda güzel olmadıgını söylüyorlar ve cektıgı fotolara da baktım o kadarda güzel değil. bende sizin bir fikrinizi alayım dedim baska 800-750 tl fiyat aralıgında alınacak bir telefon varsa onlarıda düşünüyorum fakat su anda x6 nın daha bir satışı var.sizce hangisini almalıyım yada sizin önerdiğiniz bir telefon varmı ? yorumlarınızı beklıyorum şimdiden teşekkurler...
ben yeni bir telefon almayı planlıyorum.kafamda nokia x6 yada c6-01 düşünüyorum.özelliklere bakıldığında aralarında pek bir fark yok fakat c6-01 'in kamerası 8 megapiksel x6 ise 5 megapiksel fiyatları konusundada 50 tl lik bir fark var fakat bazı internet sitelerinde yorumları okuduğumda c6-01 in o kadarda güzel olmadıgını söylüyorlar ve cektıgı fotolara da baktım o kadarda güzel değil. bende sizin bir fikrinizi alayım dedim baska 800-750 tl fiyat aralıgında alınacak bir telefon varsa onlarıda düşünüyorum fakat su anda x6 nın daha bir satışı var.sizce hangisini almalıyım yada sizin önerdiğiniz bir telefon varmı ? yorumlarınızı beklıyorum şimdiden teşekkurler...

,
