Öneri Ben ve annem için telefon önerisi

Sponsorlu Bağlantılar

avast

avast

Üye
Al bi 32 lik 925 kurtul :D ben cok aradim bulmadim vodafoneda 925 :(
 


bridgit

bridgit

Üye
    Konu Sahibi
Iste 32 gb lik model zor bulunuyr bide benim yasadigim yerde cok zor bulunur. O yuzden 32 gb lik 920 almayi dusunuyorum
 
avast

avast

Üye
Senin bilecegin is tabi ama yani 925 tasarimi hos bence
 
bridgit

bridgit

Üye
    Konu Sahibi
Arkdaşlar sizlere bişey sormak istiyorum 920 ilk çıktığında bazı sorunlar vardı hala o sorunlar var mı ?ve bide kilit ekranına pin ekliyebiliyor muyuz ?
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Ben sana 925 öneririm. Hepsi burada da nokıa garantili 32 gb olanı 999 tl idi bi ara oraya bak bi. 920 den farkı sadece ince olması değil kamerasına bi lens daha eklendi buda önemli bi fark bence.
 
fk555897

fk555897

Üye
Sana 930'u beklemeni öneririm. Annen için de Lumia 720 çok şık bir telefon. Donanımı da idare eder.
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Aynen bekleme gibi bi şansın varsa 930 tam kıvamında gerçekten o ikisi arasından 925 ama beklersen daha 930 öneririm.
 
bridgit

bridgit

Üye
    Konu Sahibi
ağustos sonuna kadar bekliyebilirim ve 930 ne kadar olur ?
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Bi haberde şöyle yazıyo
'un Haziran ayında uluslararası pazarlarda tüketicilerin beğenisine sunulacağı belirtiliyor. Söz konusu cihazın fiyatının ise yaklaşık 599 dolar civarında olması bekleniyor.Haziranda sunulmadı ama :D
 

sword_03

Üye
920den sasma derım al kullan :D
 
kahraman333333

kahraman333333

Üye
Şarj konusunda 920 925 i geçiyor çunku bataryalarının modeli farklı kablosuj şarj olarakta 920 alsan bile zaten bi 180 200 daha verip kablosuz şarj cihazı alıcaksın ekran konusunda 925 amoled olduğu için daha parlaktır fakat ıps ekran herzaman için iyidir 920 ıps kullanıyor ağırlıkta telefon ağır evet ama kişiden kişiye değişir bi cihaz alsam ağır olduğu için 1520 alırdım mesela çunku elinde tutunca tank gibi bişey hissediyosun ve güzel oluyor onun haricinde 920 kemerası iyi ama tabiki 925 bi tık ustu diyebiliriz her iki cihazda 8.1 alıyor merak etme ve ikisininde performansı aynı annen içinde arkadaşlar nokiadan başka alma demiş senin dediğin gibi sırf mix radio city lens için bile Nokia alınır yani annene ben Nokia al derim bide city lens falan ücretsiz merak etme
 
bridgit

bridgit

Üye
    Konu Sahibi
Öncelikle cevapın için teşekkür ederim mobilde olduğum için alıntı yapamıyorum 920 ile 925 arasinda 100 tl gibi bi fark var galiba 32 gb lik 925 i zor bulabilirim 920 almak daha mantikli bence fazla para vermek istemiyorum gelecek yaz zaten yeni bir telefon alacagim ace nin takilmalarindan dolayi degistiriyorum windows phone bana iyi gelirse zaten hep windows kullanairim android ve ios u da denedim androidin kasmalari var ios da guzel ama muzik yuklemek bile cile windowsu da denersem hangi isletim sistemli telefon alacagima rahatlikla karar verebilirim
 
Baranbaris

Baranbaris

Üye
Öncelikle cevapın için teşekkür ederim mobilde olduğum için alıntı yapamıyorum 920 ile 925 arasinda 100 tl gibi bi fark var galiba 32 gb lik 925 i zor bulabilirim 920 almak daha mantikli bence fazla para vermek istemiyorum gelecek yaz zaten yeni bir telefon alacagim ace nin takilmalarindan dolayi degistiriyorum windows phone bana iyi gelirse zaten hep windows kullanairim android ve ios u da denedim androidin kasmalari var ios da guzel ama muzik yuklemek bile cile windowsu da denersem hangi isletim sistemli telefon alacagima rahatlikla karar verebilirim
Bende inan senin gibi yavaş android kullanıyordum ama Windows Phone çok seviyordum hatta 925 ile iPhone 5 arasında kalmıştım ama ben iPhone u seçtim çok ta memnunum müzik yüklemek bile çile demişsin de ben kapak fotoğraflarını falan ayarlıyorum orijinal mağazadan alınmış gibi oluyor yani Lumia tavsiye ederim ama kuzenimde 925 var bakıyorum da ben büssürü oyun oynuyorum o öyle geziniyor sadece uygulama yönünden iOS 1 android 2 Windows Phone 3 numara oluyo o yüzden eğer çok oyun oynamıyorsan öneririm 925 [emoji106]
 
Burakkkk250

Burakkkk250

Üye
8x gayet güzel telefon ama nokianın uygulamaları olmadan bir windows phone düşünemiyorum ben ve de sistem güncellemeleri lumialara ekstra özelliklerle geliyor lumia cyan, lumia black gibi bence windows phone alınacaksa nokia alınmalı.

Sana gelecek olursak 920 gerçekten ağır ve kaba bir telefon. Ama renk seçenekleri ile bir albenisi var tabii ki. 925 çok daha şık, ince, hafif. Ayrıca kamerası bir gıdım daha iyi.

Hafızaya gelince; çektiğiniz videoları telefonda tutmazsanız ben gayet rahat yeteceğini düşünüyorum 16gb'ın. Pek oyun oynamam demişsiniz asphalt8, modern combat gibi 1gb lik oyunları yüklemezseniz bir sorun olacağını düşünmüyorum ben
 
bridgit

bridgit

Üye
    Konu Sahibi
Cok oyun oynamam anca bi temple run felan genelde telefonda sosyal agi daha fazla kullaniyorum redim cekiyorum ve muzik dinliyorum bide 920 de karanlik ortamda daha iyi fotograflar cekiyordu purewiev teknolojisi idi galiba 925 de de var mi ? Farklar sadece ekran kalinlik ve kamerada 1 lens mi ?Ama belli olmaz ufak capli oyunlar yukleyebilirim acikcasi
 
Burakkkk250

Burakkkk250

Üye
Cok oyun oynamam anca bi temple run felan genelde telefonda sosyal agi daha fazla kullaniyorum redim cekiyorum ve muzik dinliyorum bide 920 de karanlik ortamda daha iyi fotograflar cekiyordu purewiev teknolojisi idi galiba 925 de de var mi ? Farklar sadece ekran kalinlik ve kamerada 1 lens mi ?

İkisinde de pureview var geceleri ikisi de çok güzel çekiyor, 925 az bir şey daha önde gece çekimlerinde
 
Ufukcan77

Ufukcan77

Üye
Dediğim gibi kardeşim 925 kullanıyor gece çekimi 10 numara 925 in kamerası daha iyi ondan şüphen olmasın ama çok fazla fark yok ama yinede daha iyi anlıyacağın 920 den fazlası var eksiği yok kardeşimdeki model 32gblık sadece vodafone özel ama hepsiburada da vardı yanılmıyorsam biz vodafone dan daha ucuz fiyat aldığımız için 925 aldık 100 tl fark vardı
 
Burakkkk250

Burakkkk250

Üye
ufak çaplı oyunlar tabi ki olacak zaten onlar bir şey değil. 1gb ve üstü oyunlardan bahsediyorum ben. Bak mesela 1500e yakın fotoğraf var benim telefonumda 2gb, 230tane müzik 1.5gb, kendi çektiğim videolarım bilgisayarda hep dışarıdan yüklediğim videolar var sadece telefonumda 30-40 tane 1gb. Bende asphalt 8 ve modern combat dahil bir sürü oyun yüklü onlarda 10gb toplam. Ve şuan 12gb boş yerim var. Dediğim gibi ağır oyunlar yüklemezsen 16 gb hayli hayli yeter
 
bridgit

bridgit

Üye
    Konu Sahibi
Vodafoneden alinca telefonun belli bir yerinde vodafone yazisi var mi ?

920 renkli olmasi kablosuz sarjin dahili olmasi beni cezbetti acikcasi bir sey daha sormak istiyorum sari renkli 920 alinca kulakliklarda mi sari oluyor 925 in tasarimini sevmedim ne biliyim hem metal var hemde polikarbonat malzeme renler tam olmuyor 925 alirsam beyaz alacagim ama sim girisi kulaklik ve usb girisi kotu bir goruntu olusturuyor bence usb girisi altta olunca daha iyi oluyor konusma acisindanBelli olmaz 1 gb lik oyunlarda yukleyebilirim
 
Burakkkk250

Burakkkk250

Üye
Vodafoneden alinca telefonun belli bir yerinde vodafone yazisi var mi ?

920 renkli olmasi kablosuz sarjin dahili olmasi beni cezbetti acikcasi bir sey daha sormak istiyorum sari renkli 920 alinca kulakliklarda mi sari oluyor 925 in tasarimini sevmedim ne biliyim hem metal var hemde polikarbonat malzeme renler tam olmuyor 925 alirsam beyaz alacagim ama sim girisi kulaklik ve usb girisi kotu bir goruntu olusturuyor bence usb girisi altta olunca daha iyi oluyor konusma acisindanBelli olmaz 1 gb lik oyunlarda yukleyebilirim

Dostum tamam o zaman tasarımını ve rengini beğendiysen 920 al. Hafıza hariç elle tutulur bir fark yok zaten ikisi arasında. Evet sarı alınca sarı kulaklık veriyorlar :)
 

Benzer Konular

Onur K.
Cevap
7
Görüntüleme
1K
Buğra
  • Kilitli
Cevap
12
Görüntüleme
584
Nextman
Cevap
37
Görüntüleme
2K
0MG90
3onur5
Cevap
0
Görüntüleme
610
3onur5


Üst Alt