Bende inan senin gibi yavaş android kullanıyordum ama Windows Phone çok seviyordum hatta 925 ile iPhone 5 arasında kalmıştım ama ben iPhone u seçtim çok ta memnunum müzik yüklemek bile çile demişsin de ben kapak fotoğraflarını falan ayarlıyorum orijinal mağazadan alınmış gibi oluyor yani Lumia tavsiye ederim ama kuzenimde 925 var bakıyorum da ben büssürü oyun oynuyorum o öyle geziniyor sadece uygulama yönünden iOS 1 android 2 Windows Phone 3 numara oluyo o yüzden eğer çok oyun oynamıyorsan öneririm 925 [emoji106]Öncelikle cevapın için teşekkür ederim mobilde olduğum için alıntı yapamıyorum 920 ile 925 arasinda 100 tl gibi bi fark var galiba 32 gb lik 925 i zor bulabilirim 920 almak daha mantikli bence fazla para vermek istemiyorum gelecek yaz zaten yeni bir telefon alacagim ace nin takilmalarindan dolayi degistiriyorum windows phone bana iyi gelirse zaten hep windows kullanairim android ve ios u da denedim androidin kasmalari var ios da guzel ama muzik yuklemek bile cile windowsu da denersem hangi isletim sistemli telefon alacagima rahatlikla karar verebilirim
Cok oyun oynamam anca bi temple run felan genelde telefonda sosyal agi daha fazla kullaniyorum redim cekiyorum ve muzik dinliyorum bide 920 de karanlik ortamda daha iyi fotograflar cekiyordu purewiev teknolojisi idi galiba 925 de de var mi ? Farklar sadece ekran kalinlik ve kamerada 1 lens mi ?
Vodafoneden alinca telefonun belli bir yerinde vodafone yazisi var mi ?
920 renkli olmasi kablosuz sarjin dahili olmasi beni cezbetti acikcasi bir sey daha sormak istiyorum sari renkli 920 alinca kulakliklarda mi sari oluyor 925 in tasarimini sevmedim ne biliyim hem metal var hemde polikarbonat malzeme renler tam olmuyor 925 alirsam beyaz alacagim ama sim girisi kulaklik ve usb girisi kotu bir goruntu olusturuyor bence usb girisi altta olunca daha iyi oluyor konusma acisindanBelli olmaz 1 gb lik oyunlarda yukleyebilirim

