Öneri Ben ve annem için telefon önerisi

Sponsorlu Bağlantılar

Ufukcan77

Ufukcan77

Üye
Vodafoneden alinca telefonun belli bir yerinde vodafone yazisi var mi ?

920 renkli olmasi kablosuz sarjin dahili olmasi beni cezbetti acikcasi bir sey daha sormak istiyorum sari renkli 920 alinca kulakliklarda mi sari oluyor 925 in tasarimini sevmedim ne biliyim hem metal var hemde polikarbonat malzeme renler tam olmuyor 925 alirsam beyaz alacagim ama sim girisi kulaklik ve usb girisi kotu bir goruntu olusturuyor bence usb girisi altta olunca daha iyi oluyor konusma acisindanBelli olmaz 1 gb lik oyunlarda yukleyebilirim
Hayır herhangi bir yerinde vodafone yazmıyor açılıştada normal 16 gbmış gibi ama 32 gb :D beyaz alma arkadası hemen leke tutar
 


bridgit

bridgit

Üye
    Konu Sahibi
Hala cok karasizim 925 ince guzel 920 kalin hantal dediler biraz dalga gecenlerde oldu acikcasi inceleme videolarinda bi kalin telefon cikti mi bizimkiler 920 yi kulllandiysa bu telefonuda kullanirlar dedi acikcasi
 
3onur5

3onur5

Üye
annem içn de facebook instagram viber whatsap önemli o telefon kasmasın akıcı olsun istiyor
bütçede bi sıkıntı olmassa annen için lumia 1520 doğaya fotoğraf çekmeye özen gösteren biri için ise 1020 süper olucaktır
 
Ufukcan77

Ufukcan77

Üye
930 en az 1700 tl den çıkar oda baya pahalı bunlara göre tabi karar senin açıkcası bende 920 ilk çıktığında çok sevmiştim :)
 
bridgit

bridgit

Üye
    Konu Sahibi
annemin bütçesi en fazla 800 felan olur bende hem windows phoneyi denemek amacıyla hem de aceden kurtulmak için alıyorum bütçe en fazla 1000 tl olur
 
The SLayeR

The SLayeR

Üye
Bnce annene l 720 ve kırmızı rengi bi kz arkadaşta var hoş druyor bayana yakışıyor sana ise 925 bnce ama tabi öyle btcen var başka alternatflere bakablrsin
 
bridgit

bridgit

Üye
    Konu Sahibi
o fiyata nexus 5 bulabilir miyim bulursam çok iyi olur aslında en ucuz nexus 5 i ne kadara bulabilirimbüyük ihtimal 920 alacağım 32 gblik uygun fiyata bulursam nexus 5 alacağım 16 gb yeterli olur mu nexus için
 
Ufukcan77

Ufukcan77

Üye
16gb hiç yeterli değil zaten büyük ihtimalle sana 10gb alan kalı oda max 5 oyunluk iyi grafikli sıkıntı olur
 
bridgit

bridgit

Üye
    Konu Sahibi
Sony xperia L nasil arkadaslar guzel mi ve sd kart girisi var mi 920 alabilirim yada 1320 XL yi oneriseniz onu alabilirim
 
bridgit

bridgit

Üye
    Konu Sahibi
Yani L yi nermyrsunuz zaman ya 920 925 yada 1320
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Nexus 5 de diğer telefonlardan daha cok hafıza kalıya 12.9 gb gibi. Alabilirsen al öneririm. 920 kasası falan güzel ama eskidi yerine 925 al yada 930 u bekle pişman olma. Daha öncede söyledim.
 
bridgit

bridgit

Üye
    Konu Sahibi
930 1700 den grs yapablir galiba aklimda aslinda bulabilirsem 32 gb lik 925 alacagim ama bulamazssam 32 gb lik 920 almaya karar verdim 925 grisi mi iyi yoksa siyah mi beyaz fazla lekelenir diye dusunuyrum
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Tamam bekle pahalı olursa 925 alırsın siyah al.hepsi burada ve vodafone da bulursun 32 GB.
 
bridgit

bridgit

Üye
    Konu Sahibi
Internetten siparis etmiyecegim bi arkadasim telefoncu oradan alacagm
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Bulamaman normal o zaman
 
bridgit

bridgit

Üye
    Konu Sahibi
Yanliz arkadaslar bi srum var kilit ekranina sifre koyabiliyor muyuz ? PicsArt var mi 8.1 guncelemsini aldi mi rahatlikla kilif bulabilir miyim ? Uygulamalar yeterli mi ilk aldigimda ne yapmam gerekiyor? Outlook androidde gmail gibi islem mi goruyor alir almaz telefonu 12 saat mi sarj etmeliyim ? Bunlara aciklik getiriseniz cok sevinirim :)Siparis ettirebilirm
 
Baranbaris

Baranbaris

Üye
Yanliz arkadaslar bi srum var kilit ekranina sifre koyabiliyor muyuz ? PicsArt var mi 8.1 guncelemsini aldi mi rahatlikla kilif bulabilir miyim ? Uygulamalar yeterli mi ilk aldigimda ne yapmam gerekiyor? Outlook androidde gmail gibi islem mi goruyor alir almaz telefonu 12 saat mi sarj etmeliyim ? Bunlara aciklik getiriseniz cok sevinirim :)Siparis ettirebilirm
Kılıf zor bulunuyor onu söyliyim kilit koyuluyor şarj önemli değil çok ama alınca bitir sonra koy 2 saat kendine gelsin sonra normal edersin
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Annen için Lumia 820 diyelim. 1gb ram isteyen oyunları ve uygulamaları takılmadan yükler ve kullanır.
Sizin içinde 925 tavsiye ederim ama bulabilirsen 32 GB modelini. Hafıza kartı desteği olmadığı için 16 gb yetersiz kalır.
 

Benzer Konular

Onur K.
Cevap
7
Görüntüleme
1K
Buğra
  • Kilitli
Cevap
12
Görüntüleme
584
Nextman
Cevap
37
Görüntüleme
2K
0MG90
3onur5
Cevap
0
Görüntüleme
610
3onur5


Üst Alt