Anna Güncellemesi ilk İzlenimler Nelerdir ?

Sponsorlu Bağlantılar



FeeLz

Üye
nokia care suit hata veriyo production external çalışıyo şimdi production externaldeki 24.1 ile flash atayımmı yoksa nokia care suite'i bekleyip ordakiylemi flash atayım sizler nasıl yaptınız?

Güvenlik duvarını kapat
 
fikret3968

fikret3968

Üye
eski haliyle rehbere kişilere ulaşmak daha kolaydı yani ekran komple harf oluyordu ilk harfi seçince ikincisi yada üçüncüsü için seçenekler sadece rehbere kayıtlı ismlerin ikinci yada üçüncülerine göre olduğundan daha rahatdı
...
 

avvci_81

Üye
arkadaşlar bende de n8 var symbian ürkiye diye bir uygulamadan okudum güncelleme den önce yedek lemeyi unutmayın diyor Ama ben yine de korkuyorum yüklemeyeceğim
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
arkadaşlar bende de n8 var symbian ürkiye diye bir uygulamadan okudum güncelleme den önce yedek lemeyi unutmayın diyor Ama ben yine de korkuyorum yüklemeyeceğim
Amma tırsaksınız ne korkuyonuz güncelleme var diyo virüs demiyor yüklemessen yükleme zarar sana
 
carbon_o7

carbon_o7

Üye
Telefonun ışığı eskisi gibi parlak değil sanki ya yoksa banamı öyle geldi ekran ışığıda son seviyede of :(
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
3onur5

3onur5

Üye
arkadaşlar bende de n8 var symbian ürkiye diye bir uygulamadan okudum güncelleme den önce yedek lemeyi unutmayın diyor Ama ben yine de korkuyorum yüklemeyeceğim




Amma tırsaksınız ne korkuyonuz güncelleme var diyo virüs demiyor yüklemessen yükleme zarar sana

emreyildiz97 senin anlayacağın bir dilde anlatayım : yedeklemeden yaparsa oyunları programları uygulamaları silinir diye korkuyo o yüzden kokrtuğunu belirtmiş ben yedeklemedim bütün programlarım oyunlarıim silindi. güncellemenin virüsle ne alakası var .İyice okuyup ondan sonra yorumunu yap.
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Güncellerken ovi yedekliyor zaten ben ondan dedim
 

mcx_1969

Üye
arkadaşlar n8 telefona oviden anna güncellemesi yaptım nette dizi sitelerine girince daha bişey yapmadan st(1) kaydedildi diye indirme uyarısı geliyor bu devam ediyor başka video sitelerinede giriyom sayı artarak st(2) dosyası kaydedildi gibi devamlı uyarı geliyor dosyayı açınca kodlar yazılı bir sayfa var.ne yapmalıyım
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
adobe pdf reader da çimdiklemeyle yaknlştrma ve uzaklştrma desteği gelmiş önceden öyle değildi sanki yanlışmı hatırlıyorum yoksa...
 
akçatlı

akçatlı

Üye
bişe sorucam c601de anna yı yükledikten sonra duvar kağıtları sim siyah oldu ve yeni duvar kağutları gelmedi siz yükleyince yeni duvar kağıtları geldimi veya duvar kağıdı değiştimi ??
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Arkadaşlar sorun bendede var qt sorunlu

----------Eklendi @ 19:24:10 ---------- Yazıldı @ 19:21:28 ----------

arkadaşlar n8 telefona oviden anna güncellemesi yaptım nette dizi sitelerine girince daha bişey yapmadan st(1) kaydedildi diye indirme uyarısı geliyor bu devam ediyor başka video sitelerinede giriyom sayı artarak st(2) dosyası kaydedildi gibi devamlı uyarı geliyor dosyayı açınca kodlar yazılı bir sayfa var.ne yapmalıyım
onu bende anlamadım ama herhalde flash desteği varya ondan oluyor
 
any0ne

any0ne

Üye
Arkadaşlar anna güncellemesi yaptım fakat tek sorunum mesajları oturum şeklinde açamıyorum. Bu özellik desteklenmiyor diyor. Yardımcı olabilir misiniz ?
 

devil____boy

Üye
bişe sorucam c601de anna yı yükledikten sonra duvar kağıtları sim siyah oldu ve yeni duvar kağutları gelmedi siz yükleyince yeni duvar kağıtları geldimi veya duvar kağıdı değiştimi ??

oviden yüklediğim zaman banada aynısı oldu flash attım 3 oyun ve yeni duvar kağıtlarıda geldi
 


Üst Alt