Ayarlar/Bağlantı/Ayarlar - Veri kullanmaları yalnızca Wlan yap.Arkadaşlar anna ile tek sorunum wifi diğerinde kullanmadığımda otomatik bağlantı kesiliyordu..Şimdi bağlantı kesmemle bağlanması bir oluyor..Bende modemin tanımını sildim...Başka çözümü yok mu ?
Ayarlar/Bağlantı/Ayarlar - Veri kullanmaları yalnızca Wlan yap.
----------Eklendi @ 21:16:59 ---------- Yazıldı @ 21:16:36 ----------
Ayarlar/Bağlantı/Ayarlar - Veri kullanmaları yalnızca Wlan yap.
adobe pdf reader da çimdiklemeyle yaknlştrma ve uzaklştrma desteği gelmiş önceden öyle değildi sanki yanlışmı hatırlıyorum yoksa...
hatırladığım kadarı ile önceden yoktu, yeni gelmiş.evet türkçede sorunsz kullanoyrum telefna formt atp annayı öle kurmanzı tavsiye edermpeki türkçeye dönünce sonra yine çalışıyor mu sorunsuz??
uygulamalara gir yazılım güncelleyiciyi aç birde ordan bak mutlaka çıkması lazım ama pc'den yükle diyecekArkadaşlar anna güncellemesi yaptım fakat tek sorunum mesajları oturum şeklinde açamıyorum. Bu özellik desteklenmiyor diyor. Yardımcı olabilir misiniz ?
nasıl yani flaslayarakArkadaşlar anna yazılımı'nı flash' layarak yüklerseniz yaşadığınız sorunlar kalmayacak.
bir telefondan güncelliyosun iki bilgisayara bağlayarak Oviden güncelliyosun yada yine bilgisayara bağlıyorsun navifirmden indirdiğin dosyaları bir program yardımıyla yüklüyor windowsa format atmak gibi düşünnasıl yani flaslayarak
bende telden güncelledim ama ses bozukbir telefondan güncelliyosun iki bilgisayara bağlayarak Oviden güncelliyosun yada yine bilgisayara bağlıyorsun navifirmden indirdiğin dosyaları bir program yardımıyla yüklüyor windowsa format atmak gibi düşün
evet geliyor bence guzel olmus
ben de bi yavaşlama mı oldu diyordum 
