Anna Güncellemesi ilk İzlenimler Nelerdir ?

Sponsorlu Bağlantılar

montacarlo

Üye
Arkadaşlar anna ile tek sorunum wifi diğerinde kullanmadığımda otomatik bağlantı kesiliyordu..Şimdi bağlantı kesmemle bağlanması bir oluyor..Bende modemin tanımını sildim...Başka çözümü yok mu ?
 


any0ne

any0ne

Üye
Ayarlar/Bağlantı/Ayarlar - Veri kullanmaları yalnızca Wlan yap.

----------Eklendi @ 21:16:59 ---------- Yazıldı @ 21:16:36 ----------

Arkadaşlar anna ile tek sorunum wifi diğerinde kullanmadığımda otomatik bağlantı kesiliyordu..Şimdi bağlantı kesmemle bağlanması bir oluyor..Bende modemin tanımını sildim...Başka çözümü yok mu ?
Ayarlar/Bağlantı/Ayarlar - Veri kullanmaları yalnızca Wlan yap.
 

dvlhck

Üye
anna anna die bekledik gbi bişi cıktı normalden bisikm farkı yk 2 3 sey getirmisler sadece onlarda bi boka yaramıo
 

yunus_21

Üye
059b899 ürün kodum bu telefonum c7 ne ovi de nede *#0000# yaptığımda güncelleme yok dio :(
 

nosferattu

Üye
arkadaşlar annayı yükledim ve arkasından fragger oyununu yükledim.Ama oyunun sesi bozuk cıkıyor neden acaba anlayamadim.Anna yüklemeden önce gayet güzeldi şimdi bozuldu.
 
any0ne

any0ne

Üye
Arkadaşlar anna güncellemesi yaptım fakat tek sorunum mesajları oturum şeklinde açamıyorum. Bu özellik desteklenmiyor diyor. Yardımcı olabilir misiniz ?​
 

montacarlo

Üye
Ayarlar/Bağlantı/Ayarlar - Veri kullanmaları yalnızca Wlan yap.

----------Eklendi @ 21:16:59 ---------- Yazıldı @ 21:16:36 ----------


Ayarlar/Bağlantı/Ayarlar - Veri kullanmaları yalnızca Wlan yap.


zaten bu şekilde sıkıntı bağlantıyı kesememem...kessemde hemen tekrar bağlanması...diğer sürümde netten çıkınca bağlantıyı otomatik kesiyordu..
 
hizan

hizan

Üye
Arkadaşlar anna yazılımı'nı flash' layarak yüklerseniz yaşadığınız sorunlar kalmayacak.
 

nameste108

Üye
bu sabah fark ettim, pr 1.2 yüklüyken baloncuk uygulamasını çalıştırmak için telin tuşları kilitliyken menü tuşuna basıyorduk, ardından tekrar menü tuşuna basınca tel.in ekranı tekra kapanıyordu, ancak şimdi ikinci kez menü tuşuna basınca tel.in ekranı kararmıyor, bir uyumsuzluk var :/

----------Eklendi @ 22:15:50 ---------- Yazıldı @ 22:12:33 ----------

adobe pdf reader da çimdiklemeyle yaknlştrma ve uzaklştrma desteği gelmiş önceden öyle değildi sanki yanlışmı hatırlıyorum yoksa...

çimdikleme :d: :kop: hatırladığım kadarı ile önceden yoktu, yeni gelmiş.
 
alp047

alp047

Üye
Arkadaşlar anna güncellemesi yaptım fakat tek sorunum mesajları oturum şeklinde açamıyorum. Bu özellik desteklenmiyor diyor. Yardımcı olabilir misiniz ?​
uygulamalara gir yazılım güncelleyiciyi aç birde ordan bak mutlaka çıkması lazım ama pc'den yükle diyecek
 
arkee

arkee

Üye
n8de swype ekli geliyor deniliyor. Ben bulamadım parmağınızı turlarda sürükleyerek yazabiliyor musunuz? Yani annada orjinal olarak yüklü geliyormu?
 
arkee

arkee

Üye
nasıl yani flaslayarak
bir telefondan güncelliyosun iki bilgisayara bağlayarak Oviden güncelliyosun yada yine bilgisayara bağlıyorsun navifirmden indirdiğin dosyaları bir program yardımıyla yüklüyor windowsa format atmak gibi düşün
 
karaboga_1890

karaboga_1890

Üye
menüyü ilk defa açarken webi açarken ekranda yuvarlak bekleme imleci çıkıyor mu sizlerde de ???
 
benighted

benighted

Üye
evet geliyor bence guzel olmus
 

nosferattu

Üye
bir telefondan güncelliyosun iki bilgisayara bağlayarak Oviden güncelliyosun yada yine bilgisayara bağlıyorsun navifirmden indirdiğin dosyaları bir program yardımıyla yüklüyor windowsa format atmak gibi düşün
bende telden güncelledim ama ses bozuk
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
oviden yaptım hatalar çıktıkça deli oldum ayrıca internet tarayıcının perfonmansı berbat ötesi pr1.2 de daha hızlıydı.. büyük ihtimal oviden yüklediğim için böyle oldu son yorumlarıda okuyayım naviden flash atıcam sonucu yazıcam
 

montacarlo

Üye
Tel usb takılıydı akşam şarj oluyordu takmadan önce yüzde 50 idi.. 2 saat sonra doldu gösterdi çıkardım...Çıkarır çıkarmaz geri yüzde 50 oldu bişey anlamadım sorun mu var acaba ?
 


Üst Alt