Kimseden ses çıkmayınca kendi bilgimle hallettim flashlamayı ve ilk söyleyeceğim şey şudur.
OVİDEN YAPILAN GÜNCELLEME FALAN DEĞİL ARKADAŞ FLASH ATINCA FARKEDİYOR HERŞEY...

sevindim senin adına.senin sorunun neydi arkadaşım ne çözüldü yani?Kimseden ses çıkmayınca kendi bilgimle hallettim flashlamayı ve ilk söyleyeceğim şey şudur.
OVİDEN YAPILAN GÜNCELLEME FALAN DEĞİL ARKADAŞ FLASH ATINCA FARKEDİYOR HERŞEY...
sevindim senin adına.senin sorunun neydi arkadaşım ne çözüldü yani?
Birisi tam olarak açıklayabilir mi şu olayı ?
Ovi'den yapılan güncelleme ile Navifirm'den yapılan flashlama arasındaki fark ve bu mukayeselerin nedeni nedir ?
Ee, ben NSU'dan yaptım güncellemeyi.Ne fark ediyor tam olarak ?
NSU, Ovi, Navi ?Bende şimdilik Anna var ama telefonu Navi'den flashlamak daha mı verimli olur benim için ?


arkadaşlar ben evden telden güncelledim ama dokomatik bana agır geliyor neden bir yardım
----------Eklendi @ 08:30:04 ---------- Yazıldı @ 08:05:49 ----------
beyler oviden yazılım iniyor 201 mb durmuş 71 mb kalmış dakkada yükseliyor 20 dakika ne yapmam lazım acil bir cevap
qt dosyalarını kullanarak çalışan bubles, sleeping screen gibi programların anna güncellemesiyle birlikte yüklenememesi sorunu.genel olarak herkeste var sanırım.bu sorun olmayanlarda neden yok ya da olanlardaki sorun nasıl giderilir konusunda bn dahil biçok kişinin hiç bi fikri yok sanırım. ama düzgün bir flashlamayla bişey düzelmediğini biliyorum...
qt destekli uygulamaların smart installer isteyenleri hala yüklenemiyor, hala diyorum ama 14.2 yüklü iken çatır çatır yüklüyordum, forumda herkes sorun var sorun var diyordu ben de seviniyordum oh ben de sorun yok diye, artık o sorun bende de var, şimdilik tek yol, telefon dilini english yaptıktan sonra yüklemek.menüde aman aman bir hızlanma yok ve her şey siyah beyaz, azıcık renk ekleselermiş güzel olacakmış.web browserda hızlanma mevcut, belle'de opera ile kapışır sanıyorum web radyosu çok güzel, dünyadaki radyolara bağlanmayı sevdimyükledikten sonra uygulamalarımın kısayolu kayboldu (yine dil sorunu)anna iyilikten çok kötülük yaptı, beklediğim gibi değil, umutlar belle'de.. onda da olmazsa ikinci el tel. alıp satanlar da
![]()
bende sleeping screen ıngilizceye çevirip yükledim fakat dil türkçeye çevirince çalışmıyor.
