Anna Güncellemesi ilk İzlenimler Nelerdir ?

Sponsorlu Bağlantılar

sado826

sado826

Üye
usb kablosunu depolama modunda bağladım ikonlar önceki versiyona döndü bir türlü düzeltemiyorum ne yapabilirim ?
 


gkyrn

gkyrn

Üye
ovi suite ile bağlayıp yazılımı yeniden yüklemeyi dene
 
okitox

okitox

Üye
Kimseden ses çıkmayınca kendi bilgimle hallettim flashlamayı ve ilk söyleyeceğim şey şudur.

OVİDEN YAPILAN GÜNCELLEME FALAN DEĞİL ARKADAŞ FLASH ATINCA FARKEDİYOR HERŞEY...
 
mezoart

mezoart

Üye
Kimseden ses çıkmayınca kendi bilgimle hallettim flashlamayı ve ilk söyleyeceğim şey şudur.

OVİDEN YAPILAN GÜNCELLEME FALAN DEĞİL ARKADAŞ FLASH ATINCA FARKEDİYOR HERŞEY...

Birisi tam olarak açıklayabilir mi şu olayı ?

Ovi'den yapılan güncelleme ile Navifirm'den yapılan flashlama arasındaki fark ve bu mukayeselerin nedeni nedir ? :D
Ee, ben NSU'dan yaptım güncellemeyi.Ne fark ediyor tam olarak ?

NSU, Ovi, Navi ?Bende şimdilik Anna var ama telefonu Navi'den flashlamak daha mı verimli olur benim için ?
 
gkyrn

gkyrn

Üye
Kimseden ses çıkmayınca kendi bilgimle hallettim flashlamayı ve ilk söyleyeceğim şey şudur.

OVİDEN YAPILAN GÜNCELLEME FALAN DEĞİL ARKADAŞ FLASH ATINCA FARKEDİYOR HERŞEY...
sevindim senin adına.senin sorunun neydi arkadaşım ne çözüldü yani?
 

ssuu18

Üye
yükledim herşey çok güzel fakat bi sorun var açılışta telefon ayarları:uygulama desteklemiyor birde system hatası diye hata veriyor
 
okitox

okitox

Üye
sevindim senin adına.senin sorunun neydi arkadaşım ne çözüldü yani?

uygulamalar yüklü olduğu halde falan görünmüyordu. müzik dinlerken tel yavaşlıyo gibiydi.

Birisi tam olarak açıklayabilir mi şu olayı ?

Ovi'den yapılan güncelleme ile Navifirm'den yapılan flashlama arasındaki fark ve bu mukayeselerin nedeni nedir ? :D
Ee, ben NSU'dan yaptım güncellemeyi.Ne fark ediyor tam olarak ?

NSU, Ovi, Navi ?Bende şimdilik Anna var ama telefonu Navi'den flashlamak daha mı verimli olur benim için ?

valla en basitinden hem telefon pırıl pırıl oluyor. hem de benim ilk dikkatimi çeken müzik dinlerken takılan mesaj yazımının flashtan sonra tık dememesi oldu...
 
hayalet91

hayalet91

Üye
arkadaşlar qt sorunu tam olarak nedir ?
 
gkyrn

gkyrn

Üye
qt dosyalarını kullanarak çalışan bubles, sleeping screen gibi programların anna güncellemesiyle birlikte yüklenememesi sorunu.genel olarak herkeste var sanırım.bu sorun olmayanlarda neden yok ya da olanlardaki sorun nasıl giderilir konusunda bn dahil biçok kişinin hiç bi fikri yok sanırım. ama düzgün bir flashlamayla bişey düzelmediğini biliyorum...
 
  • Beğen
Tepkiler: Kurtuluş40
fikret3968

fikret3968

Üye
eski haliyle rehbere kişilere ulaşmak daha kolaydı yani ekran komple harf oluyordu ilk harfi seçince ikincisi yada üçüncüsü için seçenekler sadece rehbere kayıtlı ismlerin ikinci yada üçüncülerine göre olduğundan daha rahatdı
 
erollcelik

erollcelik

Üye
ovi store giriyor ama oturum açmıyor.ayrıca sleeping screen yükleyemedim herkes gibi.ovi store ile ilgili çözümü olan varmı.
 
ugur6565

ugur6565

Üye
arkadaşlar ben evden telden güncelledim ama dokomatik bana agır geliyor neden bir yardım

----------Eklendi @ 08:30:04 ---------- Yazıldı @ 08:05:49 ----------

beyler oviden yazılım iniyor 201 mb durmuş 71 mb kalmış dakkada yükseliyor 20 dakika ne yapmam lazım acil bir cevap
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
tam da web browserı olmuş derken 3 ten fazla sekme açılmadığını görünce hayal kırıklığına uğradım :(.. Opera, yine sana dönüyorum, aç kollarını bana...
 

nameste108

Üye
qt destekli uygulamaların smart installer isteyenleri hala yüklenemiyor, hala diyorum ama 14.2 yüklü iken çatır çatır yüklüyordum, forumda herkes sorun var sorun var diyordu ben de seviniyordum oh ben de sorun yok diye, artık o sorun bende de var, şimdilik tek yol, telefon dilini english yaptıktan sonra yüklemek.

menüde aman aman bir hızlanma yok ve her şey siyah beyaz, azıcık renk ekleselermiş güzel olacakmış.

web browserda hızlanma mevcut, belle'de opera ile kapışır sanıyorum

web radyosu çok güzel, dünyadaki radyolara bağlanmayı sevdim :)

yükledikten sonra uygulamalarımın kısayolu kayboldu (yine dil sorunu)

anna iyilikten çok kötülük yaptı, beklediğim gibi değil, umutlar belle'de.. onda da olmazsa ikinci el tel. alıp satanlar da :islik
 
  • Beğen
Tepkiler: iatis
uribaju

uribaju

Üye
alman anna tryi kullanıyorum pcden oviden güncelleme yapsam telefon tr mi olur yine?
 

nameste108

Üye
arkadaşlar ben evden telden güncelledim ama dokomatik bana agır geliyor neden bir yardım

----------Eklendi @ 08:30:04 ---------- Yazıldı @ 08:05:49 ----------

beyler oviden yazılım iniyor 201 mb durmuş 71 mb kalmış dakkada yükseliyor 20 dakika ne yapmam lazım acil bir cevap

ne hakkında sordun anlamadım, yazılım yüklenince annayı kur. dili türkçe seçersen uygulama kısayollarında sorun yaşarsın.
 

notbilal

Üye
arkadaslar peki nokia shop a götürsem onlara yaptrırsam ücretli mi ücretsiz mi :naughty:
 
mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
qt dosyalarını kullanarak çalışan bubles, sleeping screen gibi programların anna güncellemesiyle birlikte yüklenememesi sorunu.genel olarak herkeste var sanırım.bu sorun olmayanlarda neden yok ya da olanlardaki sorun nasıl giderilir konusunda bn dahil biçok kişinin hiç bi fikri yok sanırım. ama düzgün bir flashlamayla bişey düzelmediğini biliyorum...

qt ler türkçe dilinde yüklenmiyo ingilizceye geç yükle sonra türkçene geri dön ben böyle yaptım malesef tek çözüm..
 
  • Beğen
Tepkiler: gkyrn
erollcelik

erollcelik

Üye
bende sleeping screen ıngilizceye çevirip yükledim fakat dil türkçeye çevirince çalışmıyor.
qt destekli uygulamaların smart installer isteyenleri hala yüklenemiyor, hala diyorum ama 14.2 yüklü iken çatır çatır yüklüyordum, forumda herkes sorun var sorun var diyordu ben de seviniyordum oh ben de sorun yok diye, artık o sorun bende de var, şimdilik tek yol, telefon dilini english yaptıktan sonra yüklemek.menüde aman aman bir hızlanma yok ve her şey siyah beyaz, azıcık renk ekleselermiş güzel olacakmış.web browserda hızlanma mevcut, belle'de opera ile kapışır sanıyorum web radyosu çok güzel, dünyadaki radyolara bağlanmayı sevdim :)yükledikten sonra uygulamalarımın kısayolu kayboldu (yine dil sorunu)anna iyilikten çok kötülük yaptı, beklediğim gibi değil, umutlar belle'de.. onda da olmazsa ikinci el tel. alıp satanlar da :islik
 

nameste108

Üye
bende sleeping screen ıngilizceye çevirip yükledim fakat dil türkçeye çevirince çalışmıyor.

hmm o zaman nette offline ınını bulun, yani içinde smart installer olanları var, nete bağlanmasına gerek kalmadan yüklüyor.
 


Üst Alt