gkyrn
Üye
qt ler türkçe dilinde yüklenmiyo ingilizceye geç yükle sonra türkçene geri dön ben böyle yaptım malesef tek çözüm..
peki türkçeye dönünce sonra yine çalışıyor mu sorunsuz??
qt ler türkçe dilinde yüklenmiyo ingilizceye geç yükle sonra türkçene geri dön ben böyle yaptım malesef tek çözüm..
bazılarının çalışmasını boşver menüde bile görünmüyor.peki türkçeye dönünce sonra yine çalışıyor mu sorunsuz??
nokia care suit hata veriyo production external çalışıyo şimdi production externaldeki 24.1 ile flash atayımmı yoksa nokia care suite'i bekleyip ordakiylemi flash atayım sizler nasıl yaptınız?
...eski haliyle rehbere kişilere ulaşmak daha kolaydı yani ekran komple harf oluyordu ilk harfi seçince ikincisi yada üçüncüsü için seçenekler sadece rehbere kayıtlı ismlerin ikinci yada üçüncülerine göre olduğundan daha rahatdı
yani qt sorununun çözümü yok kullanamıyoruzbazılarının çalışmasını boşver menüde bile görünmüyor.
bıktım bıktımAmma tırsaksınız ne korkuyonuz güncelleme var diyo virüs demiyor yüklemessen yükleme zarar sanaarkadaşlar bende de n8 var symbian ürkiye diye bir uygulamadan okudum güncelleme den önce yedek lemeyi unutmayın diyor Ama ben yine de korkuyorum yüklemeyeceğim
Neden öyle bence anna teması siyah ya ondan öyle geliyordurTelefonun ışığı eskisi gibi parlak değil sanki ya yoksa banamı öyle geldi ekran ışığıda son seviyede of![]()

hayır yaNeden öyle bence anna teması siyah ya ondan öyle geliyordur![]()
diğer temalarıda yükledim aynıHmm bilmiyorum benim telefonda herşey aynı ama siz yine bi ayarları kontrol edin bencehayır yadiğer temalarıda yükledim aynı
arkadaşlar bende de n8 var symbian ürkiye diye bir uygulamadan okudum güncelleme den önce yedek lemeyi unutmayın diyor Ama ben yine de korkuyorum yüklemeyeceğim
Amma tırsaksınız ne korkuyonuz güncelleme var diyo virüs demiyor yüklemessen yükleme zarar sana
onu bende anlamadım ama herhalde flash desteği varya ondan oluyorarkadaşlar n8 telefona oviden anna güncellemesi yaptım nette dizi sitelerine girince daha bişey yapmadan st(1) kaydedildi diye indirme uyarısı geliyor bu devam ediyor başka video sitelerinede giriyom sayı artarak st(2) dosyası kaydedildi gibi devamlı uyarı geliyor dosyayı açınca kodlar yazılı bir sayfa var.ne yapmalıyım
hakikatten yorumları görünce hatalar meydana çıkıyor ışık karanlıkNeden öyle bence anna teması siyah ya ondan öyle geliyordur![]()
bişe sorucam c601de anna yı yükledikten sonra duvar kağıtları sim siyah oldu ve yeni duvar kağutları gelmedi siz yükleyince yeni duvar kağıtları geldimi veya duvar kağıdı değiştimi ??
