Anlayan abiler bi bakarsanız ..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
Çözüm beğenmiyorsun ama kaldır dene işe yaramazsa tekrar kur zor bir şey olmasa gerek.
yok dostum sadece format atmak istemiyordum hanii belleden sonra telefona cok şey yükledim o yüzden nimbuzzdan kaynaklancagını düşünmedm vardı cünkü coktandır sorun çözüldü kaldırınca cok sagol valla bu problem yüzünden mesaj atmaktan sogumuştum cok sinir bozucuydu teşekkür ederim :)
 


devil_

Üye
nimbuz yuledıgımde bende de omustu kaldırdıgımda gıttı bence arkadası dınle
 
_ardaa

_ardaa

Üye

yok dostum sadece format atmak istemiyordum hanii belleden sonra telefona cok şey yükledim o yüzden nimbuzzdan kaynaklancagını düşünmedm vardı cünkü coktandır sorun çözüldü kaldırınca cok sagol valla bu problem yüzünden mesaj atmaktan sogumuştum cok sinir bozucuydu teşekkür ederim :)

Ben format at demedim ki nimbuzz'u kaldır dedim sadece:), neyse önemli olan işe yaraması aklında bulunsun bu çözüm.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
Ben format at demedim ki nimbuzz'u kaldır dedim sadece:), neyse önemli olan işe yaraması aklında bulunsun bu çözüm.
yok herkes format diyordu ondan zaten ben bunu hayatta unutmam kaç gündür kara kara düşünüyordum napcam diye küçük bişey olsada kafama takılıyordu daha nimbuzz falanda yüklemem eksik kalsın :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt