Mad EagLe
Üye
yok dostum sadece format atmak istemiyordum hanii belleden sonra telefona cok şey yükledim o yüzden nimbuzzdan kaynaklancagını düşünmedm vardı cünkü coktandır sorun çözüldü kaldırınca cok sagol valla bu problem yüzünden mesaj atmaktan sogumuştum cok sinir bozucuydu teşekkür ederimÇözüm beğenmiyorsun ama kaldır dene işe yaramazsa tekrar kur zor bir şey olmasa gerek.

