ah bu telefoncular yok mu.....

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
alpertemmuz

alpertemmuz

Üye
    Konu Sahibi
hmmm olmaz bu tel ama sen niye fiyat vermedin ki nadide?

--------------- Ekleme ---------------

bana biraz fiyat vermekten kaçıyorsun gibi geldi sanırım maxicep e telefon satmak için üye oldu demesinler diye ....saygı ile karşılarım
 


-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
aslında öyle değil 2. el alımını ben yapmıyorum patronum yapıyo bana şu fiyata sat diyor satıyorum yanlış bilgi vermekten korktuğum için fiyat vermiyorum
 
alpertemmuz

alpertemmuz

Üye
    Konu Sahibi
yinee de sağol
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
ama öğreneyim 2. el fiyatını yazacağım :)
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Biliyorum Nadide :) Şaka yapıyorum sende bunu biliyorsun :)
 
alpertemmuz

alpertemmuz

Üye
    Konu Sahibi
iyi olur gerçekten
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Ama N96 yada N79 istiyorum bunuda biliyorsun :ehe Hangi şartlarda istediğimide biliyorsun :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ulaş N96 napacaksın yaw salla onu alacağına N95 8GB al rahatına bak..N96 Verilecek o para bence haddinden fazla..Hiç gereği yok.BENCE :oke:
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
tamam ulaş aklım da gelsin elime bi tane hemen ayarlayacağım :)
 
Atakan

Atakan

Üye
2. el telefon olayı doğru
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt