ah bu telefoncular yok mu.....

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
alpertemmuz

alpertemmuz

Üye
    Konu Sahibi
ah bu telefoncular yok mu.....
telefoncudan sıfır telefon soruyorsunuz 400 lira ama aslında 200 liraya gelmiş....aynı modelin ikinci elini soruyorsunuz 200 lira ama aslında 100 e almış ..aynı modeli telefoncuya satmaya kalkışsanız 50 lira veriyor .....nasıl bir yapılaşma ise bu her yerde geçerli..:(:(:(:(
 
  • Beğen
Tepkiler: husobabacık, blackjack_61 ve djserkan37


-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
yok canım olurmu hiç öyle sıfır telefona yarı yarıya kar koyulurmu bi tane telefoncu yokki yapsın bu işi en falza 15 20 tl kar var sıfırlarda ama 2. eller bazen dediğin gibi oluyor düşeş olduğu zaman o da :)
 
djserkan37

djserkan37

Üye
telefoncudan sıfır telefon soruyorsunuz 400 lira ama aslında 200 liraya gelmiş....aynı modelin ikinci elini soruyorsunuz 200 lira ama aslında 100 e almış ..aynı modeli telefoncuya satmaya kalkışsanız 50 lira veriyor .....nasıl bir yapılaşma ise bu her yerde geçerli..:(:(:(:(


Katılıyorum Arkadaşa Bu Konuya Değindiğin İçin Teşekkürler.
 
alpertemmuz

alpertemmuz

Üye
    Konu Sahibi
telefoncu tanıdığım bir arkadaşım var nokia 5300 em onlara 300 e geliyor ama 500 satmıştı .....çin mallarından bahsetmiyorum bile ....1 çanta telefon 10 dolar içinde 150 tane var kaçtan satıyorlar.....
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
o kadar kar almıyoruz bir sürü telefoncu var sorun soruşturun sölenen fiyata almayın ama anlamadığım şey sıfır bir cihaza nasıl o kadar kar koyarlar bence en fazla 50 tl fazlasına hayatta inanmam
 
alpertemmuz

alpertemmuz

Üye
    Konu Sahibi
ben de çok şaşırdım ama bazı telefoncular yapıyorlar ....heralde sen de telefoncusun ....amacım telefoncuları kötülemek değil kesinlikle her meslek grubunda olduğu gibi bu piyasada da bazı dolandırıcılar olabiliyor...birde bişey soracağım -YARINIYOK- telefon alırken artık sana danışabilirmiyim ...sanırım telefonlar hakkında bayağı bilgi sahibisin ...diğer mesajlarını da baktım ...çünkü ben her telefon aldıktan kısa bir süre sonra o telefonu değiştirmek istiyorum çünkü hep yanlış telefonu seçiyorum
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
tabiki sorabilirsin kötülüyorsun demedim evet haklısın bazı insanlar faydalanmayı iyi biliyor ama az önce bir telefon sattım 15 tl geliş fiyatından fazlaya verdim tabi bunun vergisi ve faturasını da kestikten sonra geride ki kar oranı çok düşük
 
alpertemmuz

alpertemmuz

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Nadide' ye danışabilirsiniz... Bana hala N96 yada N79 ayarlıyacak ama hala ayarlıyacak :ehe
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
Nadide' ye danışabilirsiniz... Bana hala N96 yada N79 ayarlıyacak ama hala ayarlıyacak :ehe


ulaş ya çok kötüsün sen de hala bi telefon alamadın o danışacak sipariş vermeyecek :):)

--------------- Ekleme ---------------

rica ederim alpertemmuz
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Hıh... Bişi demiyorum... :hih:
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
ay ne olur de :)
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Diyim ozaman... N96' ım yada N79' um nerdeee... :utan22:
 
alpertemmuz

alpertemmuz

Üye
    Konu Sahibi
yarınıyok heralde tüm maxicepliler sana yükleniyorlar telefon konusunda allah kolaylık versin:ehe

--------------- Ekleme ---------------

ha bir de siz ikinci el telefon satıyormusunuz.....?
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
evet satıyoruz ulaş ya var bi tane ama içi açılmış olduğundan almıyorum istersen alayım :)
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Bana onumu layık görüyon :(
 
alpertemmuz

alpertemmuz

Üye
    Konu Sahibi
eeee o zaman n80 nin ikinci el fiyatını sorabilirmiyim(zaten sordum:ehe)?

--------------- Ekleme ---------------

yani hep cep telefoncu olan birisiyle tanışmak istemişimdir...telefon hastasıyımdır:ehe
 
alpertemmuz

alpertemmuz

Üye
    Konu Sahibi
eeee o zaman n80 nin ikinci el fiyatını sorabilirmiyim(zaten sordum:ehe)?

--------------- Ekleme ---------------

yani hep cep telefoncu olan birisiyle tanışmak istemişimdir...telefon hastasıyımdır:ehe
????
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt