FirstPioneer
Üye
internetteki saçma sitelerden biridir hocam
n9 900 tl mi 0 mı nerde?
internetteki saçma sitelerden biridir hocam
n9 900 tl mi 0 mı nerde?
kimse seni 808 almaya zorlamıyor ki al s3'ünü 1gb ramli cihazın atsın kendini 500 mb ram'e sen de o şekil takıltam bir fiyasko arkadaş 41 mp kamera haric hic bişe olmaz 808 den o parayı ona verceğime galaxy s3 alırım
tam bir fiyasko arkadaş 41 mp kamera haric hic bişe olmaz 808 den o parayı ona verceğime galaxy s3 alırım
Hocam kimseye cahil demeye hakkınız yok ayrıca Burda 808 alıp teknoloji bilgisiyle yerin yedi kat dibine gönderecek insanlar tanıyorumSAMSUNG WAVE 3 kullanıyom 808 e cahil teknoloji ile alakaıs olmayanlar para verir![]()
SAMSUNG WAVE 3 kullanıyom 808 e cahil teknoloji ile alakaıs olmayanlar para verir![]()
Hocam çoğu dslr'ı geçiyor bu cihaz sadece kamera cihazı değil tam bir multimedya cihazı hem bu aletle fotoğraf mı çektim hemen paylaş 140 db'e kadar bozulmadan algılayan rich recording teknolojisi ile cd kalitesinde kayıt mı yaptın hemen paylaş ve daha neler nelerevet kamerafonumuz hayırlı olsun,teşke wp ile falan gelseydi symbian gibi bir ölü sisteme kurmaları kötü oldu bence yine nokia bir hata yaptı bu cihazlar 1.500-1800 TL arasında olursa çok alan olacağını sanmıyorum sadece kamerası için alan olabilir çünkü 800 TL ye falan canon un 14 MP kameraları var bu hem daha ince hem daha iyi gibi duruyor...
SAMSUNG WAVE 3 kullanıyom 808 e cahil teknoloji ile alakaıs olmayanlar para verir![]()
Samsung mu peh hocam N70'imi hatırlıyorum da ne sağlam cihazdı be
ben veririm arkadaşım herşey oyun demek değildir buraya gelipte samsungu övmeyin samsungun da ne olduğunu biliyorum öyle oyunla falan olmuyor bu işler sağlamlık ve kalitede lazım
kaç kere düşürdüm bi cacık olmadıSamsung mu peh hocam N70'imi hatırlıyorum da ne sağlam cihazdı bekaç kere düşürdüm bi cacık olmadı
Hocam hiç multimedya özelliklerine bakmıyorsunuz değil mi sırf bunun için konu açmak lazımSırf kamera için alacaksanız alınabilir. Gerisi boş..
Sırf kamera için alacaksanız alınabilir. Gerisi boş..
Nokia isminden bile sağlamlık akıyo
ben elimdeki n8 i bile kaçkere düşürdüm hele birkere karşıdan karşıya geçerken yolun ortasında düştü almaya fırsatım yoktu bide tekme vurdum kasada küçük bir çizik oluştu sadece
Sırf kamera için alacaksanız alınabilir. Gerisi boş..
gerisi boş diyorsa gerisi boştur. bizim ne düşündüğümüz çok önemli değil.![]()

Arkadaşlar işi hakaret boyutuna vardırıyorsunuz. Kimse yoğurdum ekşi demez. Birbirinizin beğenilerine ve tercihlerine saygı duyun lütfen.

