808 PureView 12 Temmuz'da Türkiye'de

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


covar

covar

Üye
tam bir fiyasko arkadaş 41 mp kamera haric hic bişe olmaz 808 den o parayı ona verceğime galaxy s3 alırım
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
tam bir fiyasko arkadaş 41 mp kamera haric hic bişe olmaz 808 den o parayı ona verceğime galaxy s3 alırım
kimse seni 808 almaya zorlamıyor ki al s3'ünü 1gb ramli cihazın atsın kendini 500 mb ram'e sen de o şekil takıl
 
avcitalip

avcitalip

Üye
evet kamerafonumuz hayırlı olsun,teşke wp ile falan gelseydi symbian gibi bir ölü sisteme kurmaları kötü oldu bence yine nokia bir hata yaptı bu cihazlar 1.500-1800 TL arasında olursa çok alan olacağını sanmıyorum sadece kamerası için alan olabilir çünkü 800 TL ye falan canon un 14 MP kameraları var bu hem daha ince hem daha iyi gibi duruyor...
 
pRime.

pRime.

Üye
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
SAMSUNG WAVE 3 kullanıyom 808 e cahil teknoloji ile alakaıs olmayanlar para verir :)
Hocam kimseye cahil demeye hakkınız yok ayrıca Burda 808 alıp teknoloji bilgisiyle yerin yedi kat dibine gönderecek insanlar tanıyorum
 
pRime.

pRime.

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve doctorrr
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
evet kamerafonumuz hayırlı olsun,teşke wp ile falan gelseydi symbian gibi bir ölü sisteme kurmaları kötü oldu bence yine nokia bir hata yaptı bu cihazlar 1.500-1800 TL arasında olursa çok alan olacağını sanmıyorum sadece kamerası için alan olabilir çünkü 800 TL ye falan canon un 14 MP kameraları var bu hem daha ince hem daha iyi gibi duruyor...
Hocam çoğu dslr'ı geçiyor bu cihaz sadece kamera cihazı değil tam bir multimedya cihazı hem bu aletle fotoğraf mı çektim hemen paylaş 140 db'e kadar bozulmadan algılayan rich recording teknolojisi ile cd kalitesinde kayıt mı yaptın hemen paylaş ve daha neler neler
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
808 Multimedya cihazının babasıdır.
 
  • Beğen
Tepkiler: 52mrt1905, Cihanî Sultan ve doctorrr
cardanadam

cardanadam

Üye
SAMSUNG WAVE 3 kullanıyom 808 e cahil teknoloji ile alakaıs olmayanlar para verir :)

ben veririm arkadaşım herşey oyun demek değildir buraya gelipte samsungu övmeyin samsungun da ne olduğunu biliyorum öyle oyunla falan olmuyor bu işler sağlamlık ve kalitede lazım
 
  • Beğen
Tepkiler: FirstPioneer
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi


ben veririm arkadaşım herşey oyun demek değildir buraya gelipte samsungu övmeyin samsungun da ne olduğunu biliyorum öyle oyunla falan olmuyor bu işler sağlamlık ve kalitede lazım
Samsung mu peh hocam N70'imi hatırlıyorum da ne sağlam cihazdı be :D kaç kere düşürdüm bi cacık olmadı
 
WebStyle

WebStyle

Üye
Sırf kamera için alacaksanız alınabilir. Gerisi boş..
 
cardanadam

cardanadam

Üye
Samsung mu peh hocam N70'imi hatırlıyorum da ne sağlam cihazdı be :D kaç kere düşürdüm bi cacık olmadı

ben elimdeki n8 i bile kaçkere düşürdüm hele birkere karşıdan karşıya geçerken yolun ortasında düştü almaya fırsatım yoktu bide tekme vurdum kasada küçük bir çizik oluştu sadece
 
pRime.

pRime.

Üye
gerisi boş diyorsa gerisi boştur. bizim ne düşündüğümüz çok önemli değil. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi


ben elimdeki n8 i bile kaçkere düşürdüm hele birkere karşıdan karşıya geçerken yolun ortasında düştü almaya fırsatım yoktu bide tekme vurdum kasada küçük bir çizik oluştu sadece
Nokia isminden bile sağlamlık akıyo
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Arkadaşlar işi hakaret boyutuna vardırıyorsunuz. Kimse yoğurdum ekşi demez. Birbirinizin beğenilerine ve tercihlerine saygı duyun lütfen.
 
pRime.

pRime.

Üye
Arkadaşlar işi hakaret boyutuna vardırıyorsunuz. Kimse yoğurdum ekşi demez. Birbirinizin beğenilerine ve tercihlerine saygı duyun lütfen.

herkes saygı sevgi içinde yorum yapıyor. öyle değil mi arkadaşlar? :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

StaLKeR-190E
Cevap
66
Görüntüleme
4K
Cihanî Sultan


Üst Alt