808 PureView 12 Temmuz'da Türkiye'de

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


cardanadam

cardanadam

Üye
o zaman bende şahsım adına konuşayım evet :)
 
doctorrr

doctorrr

Üye
ben hepiniz adına konuşuyorum hadi buyrun eveet :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
AмσηR@

AмσηR@

Üye
en çok türkiye ve diğer 3 dünya ülkelerinde satacağına eminim:) symbian hayranları adına sevindim ve tabi nokia adınada :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
kapadokyada yapilan tanitim kokteylinde cicek uyansoy ican fiyati 1500 olarak aciklamiş. Tabi net fiyat degil operatorlerle gelirse ki şu anda operator tarafinda ses yok daha ucuz olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
kapadokyada yapilan tanitim kokteylinde cicek uyansoy ican fiyati 1500 olarak aciklamiş. Tabi net fiyat degil operatorlerle gelirse ki şu anda operator tarafinda ses yok daha ucuz olabilir.
Kesinlikle düşecektir
 
KayraBey

KayraBey

Üye
yalandan bir telefon bence.ekran çözünürlüğü berbat.anca 900 tl verilir oda sıfırına ve 12 taksit olursa.oda kameranın hatrına... altı üstü symbian+nokia = boş para
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
yalandan bir telefon bence.ekran çözünürlüğü berbat.anca 900 tl verilir oda sıfırına ve 12 taksit olursa.oda kameranın hatrına... altı üstü symbian+nokia = boş para
Hocam biz kaç saattir ne diyoruz ?
 
SheFy

SheFy

Üye
ekran çözünürlüğü yüksek olsun. Uygulamalarda ekranın yarısını göstrir bu sefer ondan şikayetçi olursunuz
 
WebStyle

WebStyle

Üye


HDMI,dolby,rich recording,dlna?

Hocam hiç multimedya özelliklerine bakmıyorsunuz değil mi sırf bunun için konu açmak lazım

Ya hocam benim artık gözümde symbian diye bir işletim sistemi yok. Nokia N8 den sonra gözüm açıldı. Şükür ki N8 gibi hantal bir cihazdan da kurtuldum. Bunlarla göz boyama çalışıyorlar işte.. 1.500 TL seviyesinde giriş yaparsa alana hayırlı olsun demek düşer. Bu saatten sonra nokia'ya özellikle symbian'a yatırım yapmak parayı sokağa atmak gibi birşeydir benim gözümde..
 
SheFy

SheFy

Üye
Symbian neyinizi yerine getiremedi. Sadece oyun mu
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
Çiçek Uyansoy İcan Tam 1500 TL olacak demiş Ama operatör fiyatları değişebilirmiş
 
WebStyle

WebStyle

Üye
Symbian neyinizi yerine getiremedi. Sadece oyun mu

Şimdi tartışma çıkartıp polemiğe girmeyi düşünmüyorum. Sen seviyor olabilirsin eyvallah bende sana saygı duyarım o senin tercihin benim de tercihim bu. Bu cihazlara yapılan yatırımlar ölü yatırımdır bir üstteki mesajım da dediğim gibi. Oyun ve ya uygulama ile kıyaslamamak lazım. Her açıdan artık symbian bitti..
 
saynesim

saynesim

Üye
arkadaşlar konu tartışmaya gidiyor hiç gerek yok parası olan zevk için alır istemeyen eleştiri yapmaz keyfinize bakın inşallah hepimiz için hayırlı olur
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Bu Telefon bana göre 1000 Tl nin üstünde olmamalıydı,Haa kamerası muhteşem ve karizmatik ama işletim sistemi o karizmayı taşıyamıyor..Bu kamera WP8 yüklü bir lumia da olsaydı.bak ozaman karizmaya işte..
 
cardanadam

cardanadam

Üye
bunun fanlıkla alakası yok (kendi adıma konuşuyorum) sadece şu anda telefon alınacak bir zaman olmadığını düşünyorum android cihazlarada baktım hoşuma gitmiyor ısınamadım
 
saynesim

saynesim

Üye
arkadaşlar önüne gelen telefonu eleştiriyor düne kadar android ismini duymamıştık ne işe yarıyor onu bilmiyorduk herkes kalkmış telefonu nokiayı kötülüyor bulmuşsunuz 41 mp telefonu öpüp başınıza koyun arkadaşlar oyun için uygulama için kısaca çöp yığını android para vermem asla vermem
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

StaLKeR-190E
Cevap
66
Görüntüleme
4K
Cihanî Sultan


Üst Alt