MrCommanDTr
Emekli Yönetici
herkes saygı sevgi içinde yorum yapıyor. öyle değil mi arkadaşlar?![]()
şahsım adına konuşuyorum evet

herkes saygı sevgi içinde yorum yapıyor. öyle değil mi arkadaşlar?![]()

Kesinlikle düşecektirkapadokyada yapilan tanitim kokteylinde cicek uyansoy ican fiyati 1500 olarak aciklamiş. Tabi net fiyat degil operatorlerle gelirse ki şu anda operator tarafinda ses yok daha ucuz olabilir.
herkes saygı sevgi içinde yorum yapıyor. öyle değil mi arkadaşlar?![]()

Hocam biz kaç saattir ne diyoruz ?yalandan bir telefon bence.ekran çözünürlüğü berbat.anca 900 tl verilir oda sıfırına ve 12 taksit olursa.oda kameranın hatrına... altı üstü symbian+nokia = boş para
Hocam biz kaç saattir ne diyoruz ?
cepten giriyorum senin kullandığın telefonun markası ne
Bilmem ne diyor sunuz?
HDMI,dolby,rich recording,dlna?
Hocam hiç multimedya özelliklerine bakmıyorsunuz değil mi sırf bunun için konu açmak lazım
Symbian neyinizi yerine getiremedi. Sadece oyun mu
