kardeş ışık en önemli şeydir... ışığın fotoyu çektiğin nesneye düşme açısı netliği belirler.. yani ışığın dik ve dike yakın geldiği pozlarda 3 mp e kadar net çeker,ama ışık çok yatay geldiyse 1 mp gibi çeker.. orda arkasında yazan sayı aslında ortalamasıdır,bi de telefonların ekranı bir değil,yani 6300 dan çektiğin resmi 6230i ye at,çok bozuk gösterir,ama 6230i den çektiğini 6300 a at ayna gibi olur.. ama sonucta tabii ki de 6300 daha iyi,ikisini de aynı anda 1,5 yıl kullandm çünkü
