5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ufukçuğum noluyor?:ehe
 


petrucci82

petrucci82

Üye
selam arkadaşlar öncelikle paylaşımlarınızdan dolayı teşekkür ederim. Bugün kullandığım toshiba g500 cep tlfonumu sattım ve 5800 almayı düşünüyorum. ben 5800 ın v40.0.001 sürümünü almak için nerden almalıyım bu telefon en önce nereye gelir.? nokıa shop uygun mudur? bu konuda çok bilgi sahibi değilim yardımlarınız için teşekkür ederim

dostum bu yazılım henüz türkiyede piyasaya bile sürülmedi...ki bu sürümde telefon bulamazsın satılık..sen alıcaksın telefonu kendin güncelleyeceksin..sen al gel telefonu versiyon işini hallederiz..şimdiden hayırlı olsun.

--------------- Ekleme ---------------

bak burda 1.ci sayfada nemesis suite ile navi kodunu kaydet anlatımı var sonra güncelle..http://www.maxicep.com/symbian-destek/5800-5530-ve-n97-fun-club-256524.html
çok sabırlısın dostum :off: her iki sayfadan birinde mutlaka konuyu baştan alıyorsun..nemesis---fun clup--navi kodu..falan filan:)allah seni maxicebin başından eksik etmesin..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sağolasın napıyım biliyorum bizim millet okumaz..başka çare yok..dön dön..:ehe
 
petrucci82

petrucci82

Üye
benimki 31.0.101 sürümü.. o şekilde aldım 1 ay önce fln. DNS ayarlarını falan da girdiğimden beri hertürlü siteye girip video izleyebiliorm.. facedekileri de.. o kadar memnunum ki. üstelik indirdiğim videoları galerisinde de gizleyebiliorm.. uzantısına "txt" metin belgesi uzantısı yazmak yeterli oluo.. başka yapınca açıyo. ama bunu açamıyo eğer videoysa. resmi saklayamıosn zaten (yani ben bulamadım). eğer kullananınız warsa bu v40 sürümünü bilgi werirse çok sewineceğm.. ben şuan telefonumu allaha bin şükür kusursuz kullanıorm. onun için herhangi bir version değişikliğinde ne olur acaba?? v40 ı deneyen arkadaşlardan rica ediorm bilgi açısından yazmaları için..
dostum nasıl yaptın bu işi yani face deki videoları izleme olayı..anlatırmısın dns yi nerden ayarlıyoruz?

--------------- Ekleme ---------------

sağolasın napıyım biliyorum bizim millet okumaz..başka çare yok..dön dön..:ehe
dostum ya arkadaşa da sordum da..sana da sorucam.abi bu face de ki videoları direk sitenin içinden vtap kullanmadan nasıl izleyebilirm..var mı bir çözümü bu telefona uyumlu flash player...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
dostum nasıl yaptın bu işi yani face deki videoları izleme olayı..anlatırmısın dns yi nerden ayarlıyoruz?
ayarlardan wlan ayarları ve aşağıdaki seçeneklerden gelişmiş ayarları seçip ıpv4 ü açıp dns ayarlarına 4.2.2.5 yazarsan girersin..
 
petrucci82

petrucci82

Üye
ayarlardan wlan ayarları ve aşağıdaki seçeneklerden gelişmiş ayarları seçip ıpv4 ü açıp dns ayarlarına 4.2.2.5 yazarsan girersin..
dostum leb demeden çorum diyosun yaaa...süpersin:bilmm
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ufuk ben kaç gündür gına geldim birazda siz uğraşın...:ehe
 
cabbar007

cabbar007

Üye
tamam hocam selametlee:D:D
 

furkan4240

Üye
ewet arkadaşlar bir yenilkte bndn türkçe karakter kullanınca tel kasıyordu artık kasmıoyr güle güle kullanın :D
 
ibibiq

ibibiq

Üye
nadir hocam sağolasın sayende haberimiz oldu yükledik ama ben bu telefonun alarmını kuruyorum kapatamıyorum iki çizgi yanyana gidip geliyor biri durdur biri ertele durdur diyorum olmuyor ne yapmam lazım ?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bilemiyorum canım bile arkadaşlar yardımcı olur..telefonum olsa hemen yardımcı olurdum..
 
atmacatolga

atmacatolga

Üye
arkadaşlar gerçekten elinize emeğinize sağlık. süpr paylaşım yapıyorsunuz yarın ilk işim sabahtan gidip 1 5800 almak olucak sizlere güvenerek içim rahat alıcam. teşekkürler.:bye2:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadaşlar gerçekten elinize emeğinize sağlık. süpr paylaşım yapıyorsunuz yarın ilk işim sabahtan gidip 1 5800 almak olucak sizlere güvenerek içim rahat alıcam. teşekkürler.:bye2:
hala almadın mı?:ehe
 
atmacatolga

atmacatolga

Üye
şimdillik hayır ama yarın erkenden alıcam. sonra başınıza bela olucam o nasıl bu nasıl die baştan anlaşalım :heyo: :P:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


Üst Alt