5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

kurt_eren_1905

kurt_eren_1905

Üye
tusları kitleyip dene olcaktır.
Nadir abi bn format atmadm gayet gsl btun ozellkleri kullanıyorum.
Format nasıl atılır?
format için telefon kapalıyken sırayla yeşil,,kırmızı,,kamera tuşuna basıp telefonun açma tuşuna basıp açıyoruz nokia yazısı gelene kadar elini çekme güvenlik kodunu sorar değiştirmediysen 12345 dir..
 


ibibiq

ibibiq

Üye
buldum

Tuş kilidi aktif iken alarm çaldığında ve gelen bir arama olduğunda çıkan renkli animasyonları sağa sola kaydırarakv(çekerek) kapatabilirsiniz...
İphone daki sürgü gibi....
 
petrucci82

petrucci82

Üye
arkadaşlar güncellemenin tam halini görmek için hard format atacaksınız yoksa bir sorun verir...
ya dostum bu dns adresi için 4.2.2.5 demişsin ya 1.dns adresi var bi de 2. dns var bi de ip var ip nin de numarasını değiştirirsem daha birsürü numara çıkıyor yine böyle 4 haneli..bunlardan hangisine bu numarayı girecem
 

furkan4240

Üye
güncelledikten sonra hart format attım ama hafıza kartındaki uygulamalar görülmüyor uygulamalar menüsünde görülmesi için ne yapabilirim ?
 
egenokia

egenokia

Üye
nadir abi atıyım mı hard format?
telefonun kendi içindeki uygulamalar duruyo di mi?
oyunalr fln silinirde kndi içndekiler duruyo mu?
 
barabar

barabar

Üye
arkadasım cihazı usb den çıkar usb kablosunu pcdende cıkar sora teli aç yeniden dene bnde aldım bu hatayı ama öle oldu heralde herkes almıştır... merak etme telin açılıo bişi olmuo..

ya? nadir hocam. kusura bakyın sizide yoruyoruz ama? :) ben bu güncellemeyi beceremedim? :(
ben şimdi derdimi uzun uzun anlatayım.
şimdi 5800 kıbrıstan aldım geldim. burda kapalı calısmıyo bende gittim bugun actırdım. daha sonra gösterdiğiniz sekilde pc suite pcme kurdum. sonra sowtfare uptaderide kurdum. telefonu pcye tanıttım. ama aynı hatayı yine aldım? :( dediğin gibi baska pc dende denedim yine aynı?
nokia shopa gittim ordakılerde garantılı degıl die 25 lira para istediler. bende nadir hocama bi danısım ondan sonra olmadı gotururur ordan yaptırrım dedim.
fakat ben bunları yaparken telefonun kodunu NSS programıyla kodunu degiştirdim? yani şimdiki (kodu 0587676 ?? )
orjinal kodu degil yani. nokia shopa gittigimde baktıklarında senin telefonun cok cok eski sürümü dediler. yani suanki sürümü 10.0.010
son bikez daha sansımı deniyim diorum? belki olur.. :(

--------------- Ekleme ---------------

sen bana ne yaptığını anlat ben de sana ne yapman gerektiğini söyleyim..
ya? nadir hocam. kusura bakyın sizide yoruyoruz ama? :) ben bu güncellemeyi beceremedim? :(
ben şimdi derdimi uzun uzun anlatayım.
şimdi 5800 kıbrıstan aldım geldim. burda kapalı calısmıyo bende gittim bugun actırdım. daha sonra gösterdiğiniz sekilde pc suite pcme kurdum. sonra sowtfare uptaderide kurdum. telefonu pcye tanıttım. ama aynı hatayı yine aldım? :( dediğin gibi baska pc dende denedim yine aynı?
nokia shopa gittim ordakılerde garantılı degıl die 25 lira para istediler. bende nadir hocama bi danısım ondan sonra olmadı gotururur ordan yaptırrım dedim.
fakat ben bunları yaparken telefonun kodunu NSS programıyla kodunu degiştirdim? yani şimdiki (kodu 0587676 ?? )
orjinal kodu degil yani. nokia shopa gittigimde baktıklarında senin telefonun cok cok eski sürümü dediler. yani suanki sürümü 10.0.010
son bikez daha sansımı deniyim diorum? belki olur.. :(
 
Progressivity

Progressivity

Üye
ya dostum bu dns adresi için 4.2.2.5 demişsin ya 1.dns adresi var bi de 2. dns var bi de ip var ip nin de numarasını değiştirirsem daha birsürü numara çıkıyor yine böyle 4 haneli..bunlardan hangisine bu numarayı girecem


ip girmene gerek yok ip kısmını değiştirme hiç sadece birincil ve ikincil dnsleri gir yeterli
IPv4 kısmına gireceksin bu dns adreslerini
 
petrucci82

petrucci82

Üye
ip girmene gerek yok ip kısmını değiştirme hiç sadece birincil ve ikincil dnsleri gir yeterli
IPv4 kısmına gireceksin bu dns adreslerini
eyvallah kardeş bakiim bi deniim..bu arad kd dediğim gibi di mi 4.2.2.5
 
cabbar007

cabbar007

Üye
güncelledikten sonra hart format attım ama hafıza kartındaki uygulamalar görülmüyor uygulamalar menüsünde görülmesi için ne yapabilirim ?
hard format atarsan herşey silinir telefon hafızasında olsa bile baştan kur

--------------- Ekleme ---------------

ya? nadir hocam. kusura bakyın sizide yoruyoruz ama? :) ben bu güncellemeyi beceremedim? :(
ben şimdi derdimi uzun uzun anlatayım.
şimdi 5800 kıbrıstan aldım geldim. burda kapalı calısmıyo bende gittim bugun actırdım. daha sonra gösterdiğiniz sekilde pc suite pcme kurdum. sonra sowtfare uptaderide kurdum. telefonu pcye tanıttım. ama aynı hatayı yine aldım? :( dediğin gibi baska pc dende denedim yine aynı?
nokia shopa gittim ordakılerde garantılı degıl die 25 lira para istediler. bende nadir hocama bi danısım ondan sonra olmadı gotururur ordan yaptırrım dedim.
fakat ben bunları yaparken telefonun kodunu NSS programıyla kodunu degiştirdim? yani şimdiki (kodu 0587676 ?? )
orjinal kodu degil yani. nokia shopa gittigimde baktıklarında senin telefonun cok cok eski sürümü dediler. yani suanki sürümü 10.0.010
son bikez daha sansımı deniyim diorum? belki olur.. :(

--------------- Ekleme ---------------


ya? nadir hocam. kusura bakyın sizide yoruyoruz ama? :) ben bu güncellemeyi beceremedim? :(
ben şimdi derdimi uzun uzun anlatayım.
şimdi 5800 kıbrıstan aldım geldim. burda kapalı calısmıyo bende gittim bugun actırdım. daha sonra gösterdiğiniz sekilde pc suite pcme kurdum. sonra sowtfare uptaderide kurdum. telefonu pcye tanıttım. ama aynı hatayı yine aldım? :( dediğin gibi baska pc dende denedim yine aynı?
nokia shopa gittim ordakılerde garantılı degıl die 25 lira para istediler. bende nadir hocama bi danısım ondan sonra olmadı gotururur ordan yaptırrım dedim.
fakat ben bunları yaparken telefonun kodunu NSS programıyla kodunu degiştirdim? yani şimdiki (kodu 0587676 ?? )
orjinal kodu degil yani. nokia shopa gittigimde baktıklarında senin telefonun cok cok eski sürümü dediler. yani suanki sürümü 10.0.010
son bikez daha sansımı deniyim diorum? belki olur.. :(
arkadaşım 5800 fun clupta ilk sayfanın 9.mesajına bak orda yaza ntelefonun rengi hangisiyse o kodları kullan ben orda yaptım güncelledim
 

ekoroglu

Üye
beyler yeni sürüm ile ilgili youtube videoları izlerken birşey dikkatimi çekti. Menülerden menülere geçiş yaparken iphone dakine benzer animasyonlu geçişler görüyorum. (örnek : )
Benim telefonumda öyle birşey olmuyor. normal basit bir geçiş efekti ile geçiyor.
Sizde durumlar nasıl?
 

Lee54

Üye
beyler yeni sürüm ile ilgili youtube videoları izlerken birşey dikkatimi çekti. Menülerden menülere geçiş yaparken iphone dakine benzer animasyonlu geçişler görüyorum. (örnek : )
Benim telefonumda öyle birşey olmuyor. normal basit bir geçiş efekti ile geçiyor.
Sizde durumlar nasıl?

tema efektlerini açacaksın o kadar...
 
cabbar007

cabbar007

Üye
ayarlar> kişisel> temalar> genele gir seçenekler tema efektleri evet de
 
kurt_eren_1905

kurt_eren_1905

Üye
ARKADAŞLAR v40 İÇİN HACK HALA ÇIKMADIMI BİLEN VARMI
 

darkeagle5800

Üye
telefonu sırf bu yuzden garantıye verdım yazılım guncellemesı olsun dıye ama geldı yıne v31 surumu ıle :S kafayı cıddı cıddı yıyecegım az kaldı...
 
cabbar007

cabbar007

Üye
arkadaşım çok basit kendin yapabilirsin biraz relaks olun : )
 
kurt_eren_1905

kurt_eren_1905

Üye
ARKADAŞLAR v40 İÇİN HACK HALA ÇIKMADIMI BİLEN VARMI BİDE v40 DA WİDGET YOK DİYOLAR BU WİDGET NE İŞE YARIYOR ACABA
 
cabbar007

cabbar007

Üye
çıkmadı diye biliyorum hack widget bildiğim kadarıyla bu samsunglarda olan menüde istediğini yapabilme gibi birşey iconları gezdirme falan filan hoş bir görüntü sağlıyor..
 

djmatrix

Üye
ark lar bende nokia software tlf nu görmüyor,nasıl halledebilirm acaba??bu ara pc windows 7..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yardımın için sağol Ufuk..
 


Üst Alt