ya? nadir hocam. kusura bakyın sizide yoruyoruz ama?

ben bu güncellemeyi beceremedim?
ben şimdi derdimi uzun uzun anlatayım.
şimdi 5800 kıbrıstan aldım geldim. burda kapalı calısmıyo bende gittim bugun actırdım. daha sonra gösterdiğiniz sekilde pc suite pcme kurdum. sonra sowtfare uptaderide kurdum. telefonu pcye tanıttım. ama aynı hatayı yine aldım?

dediğin gibi baska pc dende denedim yine aynı?
nokia shopa gittim ordakılerde garantılı degıl die 25 lira para istediler. bende nadir hocama bi danısım ondan sonra olmadı gotururur ordan yaptırrım dedim.
fakat ben bunları yaparken telefonun kodunu NSS programıyla kodunu degiştirdim? yani şimdiki (kodu 0587676 ?? )
orjinal kodu degil yani. nokia shopa gittigimde baktıklarında senin telefonun cok cok eski sürümü dediler. yani suanki sürümü 10.0.010
son bikez daha sansımı deniyim diorum? belki olur..
--------------- Ekleme ---------------
ya? nadir hocam. kusura bakyın sizide yoruyoruz ama?

ben bu güncellemeyi beceremedim?
ben şimdi derdimi uzun uzun anlatayım.
şimdi 5800 kıbrıstan aldım geldim. burda kapalı calısmıyo bende gittim bugun actırdım. daha sonra gösterdiğiniz sekilde pc suite pcme kurdum. sonra sowtfare uptaderide kurdum. telefonu pcye tanıttım. ama aynı hatayı yine aldım?

dediğin gibi baska pc dende denedim yine aynı?
nokia shopa gittim ordakılerde garantılı degıl die 25 lira para istediler. bende nadir hocama bi danısım ondan sonra olmadı gotururur ordan yaptırrım dedim.
fakat ben bunları yaparken telefonun kodunu NSS programıyla kodunu degiştirdim? yani şimdiki (kodu 0587676 ?? )
orjinal kodu degil yani. nokia shopa gittigimde baktıklarında senin telefonun cok cok eski sürümü dediler. yani suanki sürümü 10.0.010
son bikez daha sansımı deniyim diorum? belki olur..