arkadaşlar, başımdan geçenler şu şekilde...
bu konuyu biraz takip ettim (sonuçta 78 sayfanın hepsini okuyamadım

) ve telefonu v40a yükseltmeye karar verdim. pc'de nsu ile usb'den update yapmaya çalıştım ama bırakın yeni versiyon bulmayı telefonu bile görmedi (ilginç). neyse, telefonda *#0000# yaptım, seçeneklerde "search for update" yaptım ve v40'ı buldu, ve kabul ettim güncellemeyi telefon kendisi yaptı.
şimdi yeni "home" ekranını ve "kin.scrolling" özelliğini kullanıyorum... sorunsuz...
fakat tek bir sorum olacak. kin.scrolling her yerde çalışıyor (rehber, galeri, internet yer imleri vs.) ama bir tek menüde çalışmıyor. herkeste böyle mi? yoksa bir tek benimki mi böyle?????