5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
şimdi yine denemeye başladım bakalım olacak mı
 


krtlzma

Üye
Ya bu navi kodumudur nedır nereye giriliyo ya
telden denedım olmuyo
 
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
yükledim arkadaşlar, herkese kolay gelsin
 
cabbar007

cabbar007

Üye
tebrikler
 

krtlzma

Üye
bende basardım sonunda ama cok fark göremedim.kırmızı temam gitmiş gelen gri eskisi çok daha güzeldi.ayrıca aranınca cevapla yazan ıpohone daki gibi kayar menu var yazıldı forumda oda yok bende.rehper guzel olmus hızlanmıs.ama aynı hız nette yok.ama guncelleme olmus v4
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bende basardım sonunda ama cok fark göremedim.kırmızı temam gitmiş gelen gri eskisi çok daha güzeldi.ayrıca aranınca cevapla yazan ıpohone daki gibi kayar menu var yazıldı forumda oda yok bende.rehper guzel olmus hızlanmıs.ama aynı hız nette yok.ama guncelleme olmus v4
güncellemeyi tam görebilmen için telefona hard format atmalısın..
 
caner90

caner90

Üye
abi v31 ken bnmki v40 olmuyor neden
 
pavilion

pavilion

Üye
Güzel olmuş kinetic scrolling eklenmiş, bide aramalara cevap vermek için iphone unki gibi slide tipi bişey eklenmiş..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ne güzel olmuş işte..sizin adınıza sevindim..
 

furkan4240

Üye
kardeşim wirelessten güncellememi olur..Nokia Softawre Updater ile yapacaksın..
walla yaptım gittim bir cafeye oturdum wirelessten güncelledim nsu ile çok hata verdi tel uçacak diye korktum baya güzel oldu :D
 

sefilem

Üye
okay tamadır
 
atmacatolga

atmacatolga

Üye
selam arkadaşlar öncelikle paylaşımlarınızdan dolayı teşekkür ederim. Bugün kullandığım toshiba g500 cep tlfonumu sattım ve 5800 almayı düşünüyorum. ben 5800 ın v40.0.001 sürümünü almak için nerden almalıyım bu telefon en önce nereye gelir.? nokıa shop uygun mudur? bu konuda çok bilgi sahibi değilim yardımlarınız için teşekkür ederim
 

krtlzma

Üye
nasıl hard format atmam lazım
 
cabbar007

cabbar007

Üye
nasıl hard format atmam lazım
yeşil tuş+kırmızı tuş+kamera tuşu+telefonu açma tuşuna basılı tutucaksın telefon kapalı iken pin isteyene kadar bekleyeceksin basılı tutarak sonra pini girip ülkeni seçeceksin
 

krtlzma

Üye
yaptım yazdıklarını kapandı açıldı sonuna kdr basılı tuttum ama direk pini sordu ülke seç demedi.oldumu acaba?bide kayan acılma olmadı y.ne
 
cabbar007

cabbar007

Üye
arkadaşım pini giriceksin ülkeni seciceksin
 

krtlzma

Üye
tmm pini girdim, ülke seç çıkmadı diyorum bende
 
cabbar007

cabbar007

Üye
olmamış o zaman 4 tuşa kapalı konumdayken basıcaksın hiç kıpırdatmadan
 


Üst Alt