red01
Üye
sizde hemen servis diyorsunuz halbiki çözümü var http://www.maxicep.com/symbian-dest...ra-olu-yazilim-atma-100-calisiyor-330340.html
Mehmet senin bahsettiğin işlem hiç açılmayan telefonlar için. ama dikkat edersen arkadaş telefon kastığı zaman kapanıp açılıyor demiş...
Aynı durum benim telefon'da da oluyor arkadaşım bi çözüm bulursan bizlerle paylaş plsBende de oluyor 3-4 kez öyle kendi kendine dururken ışığı filan yanıyo bakıyorum kapanmış tekrar kendiliğinden açlıyor pin kodu filan istemeden. Çaresini bilen varsa bi yardımcı olsun. ben sürekli açık tutuyorum alakası olabilir mi?
düzeltme yapalım son sürüm v40 değil v50 dir ama benim sana tavisyem önce soft format at cihazına daha sonra cihazdan wifi ile sürümünü v 50 ye yükselt emin ol problem falan kalmazSanırım son sürümü yükleyince bu sorun kalkıyordu. son sürüm v40 arkadaşım eğer güncel değilse forumda aratıp versiyonunu güncelleyebilirsin inşallah düzelir.
