5800 kendiliginden kapaniyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

red01

Üye
    Konu Sahibi
5800 kendiliginden kapaniyor
Arkadaslar son bir kac gundur farkediyorum gece acik ksliyor ama bazen cebim kapamiyor tus kilidi kapali demin operayi acim dedim yine kapandi ama her acarken kapanmiyor ilkdefaoldu operada bana yardim ederseniz sevinirim servislik bir durum yoktur ins.
 


Ersin Oktay

Ersin Oktay

Üye
Sanırım son sürümü yükleyince bu sorun kalkıyordu. son sürüm v40 arkadaşım eğer güncel değilse forumda aratıp versiyonunu güncelleyebilirsin inşallah düzelir.
 

red01

Üye
    Konu Sahibi
Son surumu yukluyeli baya oldu
 

anlam2059

Üye
garantide ise servise yolla yada telefonların hepsınde sorun var tuketıcı hakem heyetıne basvur para iadesi iste
 

red01

Üye
    Konu Sahibi
Mehmet senin bahsettiğin işlem hiç açılmayan telefonlar için. ama dikkat edersen arkadaş telefon kastığı zaman kapanıp açılıyor demiş...

Kapanım açılmıyor kasmadanmı bilmiyorum ama telefon sabaha kadar açık cebime koyuyorum saate bakmak istediğimde telefon kapanmıs oluyo acaba otomatik kapanma tarzında bir ayarmı var.
Hard Format attım bakalım kapanıcakmı hala
 

muslumkocak

Üye
Bende de oluyor 3-4 kez öyle kendi kendine dururken ışığı filan yanıyo bakıyorum kapanmış tekrar kendiliğinden açlıyor pin kodu filan istemeden. Çaresini bilen varsa bi yardımcı olsun. ben sürekli açık tutuyorum alakası olabilir mi?
 

Spyhinx

Üye
Bende de oluyor 3-4 kez öyle kendi kendine dururken ışığı filan yanıyo bakıyorum kapanmış tekrar kendiliğinden açlıyor pin kodu filan istemeden. Çaresini bilen varsa bi yardımcı olsun. ben sürekli açık tutuyorum alakası olabilir mi?
Aynı durum benim telefon'da da oluyor arkadaşım bi çözüm bulursan bizlerle paylaş pls
 
begacce

begacce

Üye
arkadaşlar aynı durum ne yazıkki bendede var
 
bugrayagan

bugrayagan

Üye
bende aynı problemi yaşıyorum arkadaşlar gün geçtikce daha fazla kapanıp açılmaya başlaya garantiye gönderdim bende ne kadar sürede gelir acaba bi bilgisi olan varmı
 
orhaan48

orhaan48

Üye
Sanırım son sürümü yükleyince bu sorun kalkıyordu. son sürüm v40 arkadaşım eğer güncel değilse forumda aratıp versiyonunu güncelleyebilirsin inşallah düzelir.
düzeltme yapalım son sürüm v40 değil v50 dir ama benim sana tavisyem önce soft format at cihazına daha sonra cihazdan wifi ile sürümünü v 50 ye yükselt emin ol problem falan kalmaz
 

tolgadinmez

Üye
bendede aynı sorun vardı v40 ken kapanıp açılıyordu kendi kendine v50 ye yükselttim sorun çözüldü
 
aryscat

aryscat

Üye
katılıyorum. v50 de bu sorun ortadan kalktı diyebilirim...
 

mrtglr55

Üye
arkadaşlar yaa bende de tam tersi v40 hiç bir sorunum yok du ne zman 50 yükledim tel kastıgı zaman kendi kendine kapanıp aılıyo kapanırkende ekrana çizgile geliyo:S bi caresini bilen varmı acaba
 
swan3428

swan3428

Üye
aynen ya bnde de var yokmu cozum yoksa kvk ya yollıcam yenısını versınler
 

mrtglr55

Üye
arkadaşlar çözümü buldum galiba telefona v50 yi tekrar yükledim sonra format attım düzeldi walla önceden biraz kasınca hemen kapanıyodu şimdi msn wep harita yı açtım ve sms lesiyorum bi sorun yok canavar gibi;)
 
DiyalektiK

DiyalektiK

Üye
çok klasik olucak amabende yaşıyorum aynı sorunu günde 1 2 kez kapanıp açılıyor v50 yükledim bakalım olucakmı aynışey
 
bugrayagan

bugrayagan

Üye
telefonum garantiden geldi hala aynı problemi yaşıorum kvk belgesinde parça değiştirildiğini yeni sürüm yüklendiğinii yazıyo ama sorun hala çözülmedi:S:S
 

aliosmanta

Üye
arkadaşlar kapanıp pin istemeden açılma bende de vardı. karta format atıp, telefonu orjinalayarlarına getirip herşeyi sıfırladım sorun ortadan kalktı. şu an sorunsuz çalışıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt