GM Discovery 2 [4.4.2] ZenUI Black Edition v2.1 - Stable

Sponsorlu Bağlantılar

Radresword11

Üye
Tamam hocam sağolun. Rom gayet güzel ve stabil tesekkurler :-)
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07 ve want to


Mr.Dat

Mr.Dat

Üye
fstab dosyasında usbotg bağlantı noktası yazılmamış bunun için otg çalışmıyor olabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07 ve want to
want to

want to

Üye
    Konu Sahibi
Fixledim hocam sorunu :)
Konunun başındaki Boot.img zipi ile Hem otg çalışıyor. Hem daha iyi batarya süresi veriyor. Ve sayfa sonuna gelindiğinde sayfa geriye atmıyor dokunmatik daha stabil çalışıyor. Romu kuranların denemesini tavsiye ederim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07, ÇaRşI 2387 ve Gofrettin115

Radresword11

Üye
İmg dosyasını twrp ile mi yukeyecegiz yine hocam
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
want to

want to

Üye
    Konu Sahibi
Evet
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
Fixledim hocam sorunu :)
Konunun başındaki Boot.img zipi ile Hem otg çalışıyor. Hem daha iyi batarya süresi veriyor. Ve sayfa sonuna gelindiğinde sayfa geriye atmıyor dokunmatik daha stabil çalışıyor. Romu kuranların denemesini tavsiye ederim :)
:tşk: farklı romlardaki hatalarıda düzeltti
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

ecel227

Üye
2plus icin uygun mu yukleyen varmi?
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

ecel227

Üye
sağolun hocam görüntülü arama çalışıyor mu ?
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07 ve ÇaRşI 2387
want to

want to

Üye
    Konu Sahibi
Hangi romda kullandınız hocam :)
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

ecel227

Üye
wipe işlemlerinde hangilerini seçiyoruz yazabilir misiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
Arda TANIR

Arda TANIR

Üye
Launcher gigbi olsaydi 10 Numara 5 Yıldız olurdu.
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07 ve want to

ecel227

Üye
ben yükledim çok güzel fakat ön kamerayı açınca kameradan atıyor sizdede sorun oluyo mu

birde ön kamera 1.8 mpiksele düştü bunun nedeni nedir
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
Gofrettin115

Gofrettin115

Üye
Ben hic bir roma isinamadim orjinaldeyim en iyi romlar arasında bu ama sevemedum hic bi romu bilmiyorum güvenemiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07 ve want to
want to

want to

Üye
    Konu Sahibi
ben yükledim çok güzel fakat ön kamerayı açınca kameradan atıyor sizdede sorun oluyo mu
Bakma fırsatım olmadı hocam. Google kamera kullanabilirsin. Uygulamada sıkıntı var :)
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

ecel227

Üye
ön kamera 1.8 mp e düştü bnun nedeni nedir?
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
want to

want to

Üye
    Konu Sahibi
ön kamera 1.8 mp e düştü bnun nedeni nedir?
Ön kameramız zaten hiç 5.0 MP Değildiki. GM 2MP Kamerayı yazılımsal olarak 5MP'ye çıkarmış. GM Tüketicileri kandırıyor.
Birazdan kamera uygulmasını ve romu güncelleyen bir update paylaşacağım. Onunla ön kamera stock kamera uygulamasıyla çalışacaktır.

sağolun hocam görüntülü arama çalışıyor mu ?
Rehberde görüntülü arama seçeneği var.
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
nuke66

nuke66

Üye
Boot.img fixing artlight v2 adlı romun da kamerayı bozmadan pusula sorununu çözdü, ayrıca aynı romun dokunmatik hassasiyeti de bayağı düzeldi bu Boot.img fixiyle beraber, elinize sağlık.
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07, Gofrettin115 ve want to


Üst Alt