Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
GM Discovery 2[4.4.2] ZenUI Black Edition v2.1 - Stable
Sponsorlu Bağlantılar
Radresword11
Üye
Tamam hocam sağolun. Rom gayet güzel ve stabil tesekkurler :-)
Mr.Dat
Üye
fstab dosyasında usbotg bağlantı noktası yazılmamış bunun için otg çalışmıyor olabilir
want to
Üye
Konu Sahibi
Fixledim hocam sorunu
Konunun başındaki Boot.img zipi ile Hem otg çalışıyor. Hem daha iyi batarya süresi veriyor. Ve sayfa sonuna gelindiğinde sayfa geriye atmıyor dokunmatik daha stabil çalışıyor. Romu kuranların denemesini tavsiye ederim
Fixledim hocam sorunu
Konunun başındaki Boot.img zipi ile Hem otg çalışıyor. Hem daha iyi batarya süresi veriyor. Ve sayfa sonuna gelindiğinde sayfa geriye atmıyor dokunmatik daha stabil çalışıyor. Romu kuranların denemesini tavsiye ederim
Ön kameramız zaten hiç 5.0 MP Değildiki. GM 2MP Kamerayı yazılımsal olarak 5MP'ye çıkarmış. GM Tüketicileri kandırıyor.
Birazdan kamera uygulmasını ve romu güncelleyen bir update paylaşacağım. Onunla ön kamera stock kamera uygulamasıyla çalışacaktır.
Boot.img fixing artlight v2 adlı romun da kamerayı bozmadan pusula sorununu çözdü, ayrıca aynı romun dokunmatik hassasiyeti de bayağı düzeldi bu Boot.img fixiyle beraber, elinize sağlık.