Galaxy S3 Mini i8190 |4.1.2| ChessDroid v6 |S5 Keyfi ;)| |SIII Mini |

Sponsorlu Bağlantılar

hasim38

hasim38

Üye
ayarlar batarya bar rengi show battery bar daki tik işaretini kaldırın
Teşekkürler
Şu an ram sorunu yaşayanlar varmış o çözüldü , yakında düzenlemeler tamamlandıktan sonra OTA ve konuya link verilecektir :) Ayrıca Durum Çubuğu da sade şekilde olacak. 4.2.2 tarzı Durum çubuğu genel olarak sevilmedi :) Sorun yaşayanlar , ChessDroidde değil başka romda beklemeye devam etsinler şimdilik :)
Kardes yarina gelir mi
 


hasanbaglan1981

Üye
Cm tam bir pil canavarı bence
 
ibrahimyuksel

ibrahimyuksel

Üye
    Konu Sahibi
ChessDroid v3 linki konuya eklenmiştir. Umarım beğenirsiniz :)
 

hasanbaglan1981

Üye
Hemen indiriyorum
 
ibrahimyuksel

ibrahimyuksel

Üye
    Konu Sahibi
bnu bekliyodum indiriyorumm şmdii klavyeyi siyah yapma şansımız varmı resimlerde beyazda ?
Sen değiştirirsen olur :) romun içinde s4 beyaz klavye ekli. Note 3 beyaz klavye romda çalışmıyor.
 
ykpknl

ykpknl

Üye
Yok hayır ben onun için konuya flaşlanabilir dosya eklerim
Smdi indrdm flaslicam klavye modunuda verrsen cok makbulee gcrrr :)Flashladim romuu iyi iyi baya guzell hatta fazlasyla guzell bde klavyee olayini bekliyorum hacii :)
 

ozxertili

Üye
Kurulum:
Cwm ile fu ll wipe yaparak ChessDroid v3 dosyasını flashlıyoruz.
fu ll wipe yapmadan kurulur ve hata alanlar olursa bunu roma yansıtmayın hata sizde...!
yazılmış. full wipe yapılıyor mu yapılmıyor mu?
 
ibrahimyuksel

ibrahimyuksel

Üye
    Konu Sahibi
Kurulum:
Cwm ile fu ll wipe yaparak ChessDroid v3 dosyasını flashlıyoruz.
fu ll wipe yapmadan kurulur ve hata alanlar olursa bunu roma yansıtmayın hata sizde...!
yazılmış. fu ll wipe yapılıyor mu yapılmıyor mu?
Full wipe yaparak ChessDroid v3 dosyasını flashlıyoruz yazmışım yapılıyor tabikide.
 

ozxertili

Üye
eyv. ilk izlenimi iyi de sonrası bir sorun çıkmaz inş. :)
inşallah çıkmaz ama sanırım ilh sorunu da ben söylim, uygulamalarda menüyü düzenlerken simgeler bir başka sayfaya gitmiyor, yoksa ben mi yapamadım :) genel olarak güzel ama
 
ykpknl

ykpknl

Üye
inşallah çıkmaz ama sanırım ilh sorunu da ben söylim, uygulamalarda menüyü düzenlerken simgeler bir başka sayfaya gitmiyor, yoksa ben mi yapamadım :) genel olarak güzel ama
Biraz zor gdiyoo ama gdiyoo :)
Klavyeyi ne zmn verisin yaw :)
 

Benzer Konular

dogankara54
Cevap
111
Görüntüleme
27K
yunusemre168
FastAsHeLL
Cevap
23
Görüntüleme
4K
typhoonlight
Ultraslan8
Cevap
858
Görüntüleme
53K
Musti190738
UysalMuzaffer
Cevap
77
Görüntüleme
8K


Üst Alt