arkadaşlar,
geçen galaxy s2'yi denedim. iyi, hızlı güzel ama plastiği çok rahatsız etti, kalitesizlik hissi veriyor çok fazla, ve cihaz aşırı ısınıyor. arc'ı da denedim, ama nedense hoşuma gitmedi :/ tek yol HTC Sensation gibi gözüküyor, sensation alacağım herkese teşekkürler