
evet o telefon i8910 forumdonanimdekiler kendi aralrında para toplayıp alman yazılımcıya custom ROM yaptırmışlardıevet çoğu zaman sorunlar oluşmuştu, hatta bir telefonunda bir alman geliştirici için para toplamış ve yazılım yaptırtmışlardı, biliyorum destek konusunu. iyinece ikisini de denemek lazım![]()
ARC ın kamerası ip4 ve sgs2 den daha iyi sesi de öyle ki bence ekranıda daha iyi
(arkadaşlar şimdi sgs2 nin Amoled+ ekranı var felan demesinler lütfen ekranın en iyilik kavramı tam olarak ne ona göre konuşabilirim burada, sizce en iyilik kavramı en canlı renkler mi yoksa gerçekçi renkler mi ? en gerçekçi renkler ise Bravia Engine daha iyi, ama en canlısı amoled+ ki ben gerçekçi renkleri tercih ettim ve çok memnunum bana neyse onu göstersin ekran arkadaş fazlasını göstermesine gerek yok
)
arc ile aynı özelliklere sahip ama boyut ve tip farkı var.Captain her ne kadar bende bir S.E fanı olsamda SGS2 nin hakkını biraz yiyosun gibi geliyo bana ekran konusunda çok iyi ama Xperia Arc da LCD ler içinde en iyisi.Video konusundada Gece çekimi konusunda Arc daha iyi ama normal videoda 1080p farkı ortaya çıkıyo cidden.Neyse ben sana kısaca farklarını yazayım ama bundan sonra biraz Arcdan soğuyabilirsin 
) son olarak aralarında 200 tl kadar bi fiyat farkı var.Eğer NEO yu tercih edersen 500 tl oluyo bu fark.
Arkadaşım 1400 tl az bir rakam değil, biraz daha koyup iphone4 al istersen ? özellikleri bakımından güzel lakin ben o kadar para vermem şahsen...

hayatımda hiç görüntülü konuşma kullanmadım ve kullanacağımıda düşünmüyorum.Sana son bişey söyliycem ve bunu iyi dinle bu senin seçimin için anahtar olmalı bak.Eğer aldığım telefon güzel olsun görenler vaaay be o ne öyle felan desin istiyosan kesinlikle Arc al bunu biraz bile istiyosan Arc al he ama görsel olarak güzel olsun ama daha ucuz olsun dersen yada ekranı büyük cihaz tercih etmiyosan Neo al.He amaa arkadaşlarım felan telefon ustası hepsi kurdu olmuş işin onlara donanım olarak hava atcam felan diyosan yada köküne kadar donanımı en iyisi olsun istiyosan SGS2 al.Ama son seçenekte şöyle bir sorun var teknolojinin bi günü bi gününü tutmuyo yarın öbürgün daha iyisi çıkması içten değil mesela XPERIA Duo geliyo benim konum var özellikleri çok fena eğer bi kaç ay sonra çıkarsa GS2 aldığına pişman olursun bence ama Arc alırsan en azından görsel açıdan çok güzel bu diyerek kendini teselli edersin 
