Telefon Tavsiyesi 1400 Tl'ye telefon tavsiyesi

Sponsorlu Bağlantılar



lasvetorus

lasvetorus

Üye
Arkadaşlar önerilerde bulunurlar tabiiki ama 1400 liralık bir telefon modasını yitirirsen kaybın çok fazla olur.Hemde sektör bu kadar hızlı genişlerken.Ben biraz daha sabretmeni öneririm o fiyattaki bir telefon alman için yinede sen bilirsin.:bilmm
 

krebila

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar,

geçen galaxy s2'yi denedim. iyi, hızlı güzel ama plastiği çok rahatsız etti, kalitesizlik hissi veriyor çok fazla, ve cihaz aşırı ısınıyor. arc'ı da denedim, ama nedense hoşuma gitmedi :/ tek yol HTC Sensation gibi gözüküyor, sensation alacağım herkese teşekkürler:)
 
shadow_170

shadow_170

Üye
Sensation iyi bir seçenek olabilir ama şöyle bir durum var onun fiyatı 2 milyara yakın olur gibi geliyo bana ayrıca o telefon ikisindende hem kalın hemde daha büyük açıkcası Arc inanılmaz rahat tutuluyo neden hoşuna gitmedi anlayamadım.
 

amelia75

Üye
ben 2 gün önce optimus black'i inceledim Turkcell'de... peşin fiyatı 999 Tl idi.. başka teknomarketlerde daha ucuza bulunabiliniyor. 2.3'e yükseltilebilen android 2.2 işletim sistemine sahip. ben Turkcell'de ön kamera ile etrafa bir baktım... arka kamerayı denemedim.. ama ön kamerayı beğendim.. görüntü gayet net idi.. istersen bir bak...
 
technoshark

technoshark

Üye
arkadaşlar,

geçen galaxy s2'yi denedim. iyi, hızlı güzel ama plastiği çok rahatsız etti, kalitesizlik hissi veriyor çok fazla, ve cihaz aşırı ısınıyor. arc'ı da denedim, ama nedense hoşuma gitmedi :/ tek yol HTC Sensation gibi gözüküyor, sensation alacağım herkese teşekkürler:)
alacağın ürün şimdiden hayırlı olsun ne diyelim :) izlenimlerini bizlerede aktarırsan sevinirim şahsen..

galaxy s2 hızlı evet ama bir tuhaflık var hala sezemedim :S nedir ne değildir makina güzel ama içime sinmeyen birşey var :S bulamadım..
 

krebila

Üye
    Konu Sahibi
shadow hocam uçtunuz, kontratlı 1600 tl'ye denk geliyor, kontratsız da 1400-1500 civarı, S2'de de benim sezemediğim bir şey var ısınma kasa vs. dışında :/
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
Sony Ericsson Xperia Arc 1383 lira

HTC Incredible S 1379 lira

BlackBerry Torch 9800 (Slider) 1448 lira

Samsung S8003 1199 lira

BlackBerry Bold 9700 1098 lira seç beğen al arkadaşım ama htc ceya blackberry öneririm söyledigin fiyata bunlar var
 

Kefelon

Üye
alcak san benden de şimdiden hayırlı olsun htc sensation güzel tel
 

krebila

Üye
    Konu Sahibi
hocam naptınız bu saatte samsung jet 1 milyar mı, htc sensationa kesin karar kıldım :) teşekkürler.
 
Ocean258

Ocean258

Üye
gule gule kullan kardes.. ama Htc de şarj sorunu cok cıkıyormus onuda ıyıce bı arastır bak ondan sonra al derım..
 


Üst Alt