
sgs2 nin donanımı çok güçlü bunu herkes kabul ediyor ve buna kimse bir şey diyemez fakat sgs2 nin çalıştırıp da Arc ın çalıştıramayacağı bir şey yok oyunlarda vs donma takılma YOK(HD oyunların hepsini güzelce oynayabilirsin) gayet stabil ve hızlı ayrıca tasarım olarak da ARC ezer geçer ama sen diyorsan ben bi sürü uygulama yükleyeceğim internetten HD video izleyeceğim vs gidip sgs2 al(tabi çok ısınıyor orası ayrı) ama Arc tada oyun oynarsın nette rahat rahat gezersin videonu da izlersin hiç bir sorun olmaz bundan sonrası senin kararın alacağın telefonu güle güle kullan 
arkadaşım eğer hala telefonu almamışsan sana şöyle bir şey söyleyeyim sgs2yle ARC arasında kaldıysan ARC'ı tercih etmeni öneririm neden dersen kamerası sgs2 den iyi, videosu iyi(bazı arkadaşlar 1080 p felan çekiyor diyeceklerdir fakat telefonun kamerasında bir sorun var video ve resimlerde ortada pembelik oluşuyor) başka bir forumda grolof nickli bir abimiz var bu abimiz ip4 sgs2 Arc kullanmış birisi olarak en memnun kaldığı telefon ARC sgs2 yi ARC dan sonra aldı fakat pişman, çok fazla ısınıyor diyor kameradan zaten şikayetçi ayrıca samsungun telefonlarına destek verdiği söylenemez bakın bi zamanlar sgs vardı herkes ooo müthiş telefon süper telefon dedi sgs2 çıktı ve bitti ee bundan sonra sgs3 çıksa sgs2 de bitecek ve eğer sorunlarınız yazılımsalsa öylece kalacak anca custom ROM felan atmanız gerekecek bakın SE'nin X10 telefonu kaç senedir piyasada ilk çıktığın android 1.6 ydı multitouch HD video vs yoktu ama şuanda 2.3 e güncellenecek ve alanında tek bu yönüyle(1.6 dan 2.3 e güncelenen tek telefon) multitouch ve HD kamera da güncellemeyle geldi Arc da video senkron sorunu vardı bi güncelleme artık öyle bir sorun da yok ve yakında 2.3.4 de geleceksgs2 nin donanımı çok güçlü bunu herkes kabul ediyor ve buna kimse bir şey diyemez fakat sgs2 nin çalıştırıp da Arc ın çalıştıramayacağı bir şey yok oyunlarda vs donma takılma YOK(HD oyunların hepsini güzelce oynayabilirsin) gayet stabil ve hızlı ayrıca tasarım olarak da ARC ezer geçer ama sen diyorsan ben bi sürü uygulama yükleyeceğim internetten HD video izleyeceğim vs gidip sgs2 al(tabi çok ısınıyor orası ayrı) ama Arc tada oyun oynarsın nette rahat rahat gezersin videonu da izlersin hiç bir sorun olmaz bundan sonrası senin kararın alacağın telefonu güle güle kullan
![]()

LG Sony'i örnek almalı bu konuda.
Gerçi 480 x 800 pixel'den daha iyi olsaydı çok daha iyi olurdu ama bu da yeter şimdilik. Hadin iyi forumlar.
şu anda ARC'la ilgili hiç bir sorunum yok tamamen süper bir cihazs2 alacakken iyice kafam karıştı, arc sanki daha sorunsuz gibi gözüktüarc'a eğilimim arttı. bir ara teknolojik markete gidip denemem lazım
daha dün Bursadaki elektroworlde gidip ARC la sgs2 yi yan yana koydum ve karşılaştırayım dedim artık ARC'ı daha çok seviyorum 


şu anda ARC'la ilgili hiç bir sorunum yok tamamen süper bir cihazdaha dün Bursadaki elektroworlde gidip ARC la sgs2 yi yan yana koydum ve karşılaştırayım dedim artık ARC'ı daha çok seviyorum
@ponduss
ben galaxy s la yanlış bir örnek vermiş olabilirim belki ama samsungun yazılımsal olarak destek vermediğini çoğu kişi bilir
ekleme: @krebila şu andaki kararsızlığını anlayabiliyorum ama elinde imkan varsa iki telefonu da eline bi al(telefonları açmana gerek bile yok) sadece incele o zaman bile ARC'da karar vereceğini biliyorum![]()

