1 aylık telefon &&&& yedi arkadaş

Sponsorlu Bağlantılar

azizerkan07

Üye
yav butce yokkı bu telefonuda yaz tatılınde sanayıde calısarak aldım cıktım 1 hafta once oyuzden dıyordum ben
Ölü piksel var gibi çatlak değil orası. Garantiye ekranda ölü piksel var yazıp yollarsan büyük ihtimal ücretsiz onarımı yapılacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: 60Samet09


bllhlskr

bllhlskr

Üye
bana ölü piksel gibi geldi hayi hayli kabul ederler ama iç ekran çatladıysa samsung servisi çok pis kazıklıyo
 
  • Beğen
Tepkiler: 60Samet09
60Samet09

60Samet09

Üye
    Konu Sahibi
tmm arkadaşlar bu bılgı ıcın tesekkurler yarın goturup bir veriyim olü pixel diye olu pıxel ne bu arada :D
 

azizerkan07

Üye
tmm arkadaşlar bu bılgı ıcın tesekkurler yarın goturup bir veriyim olü pixel diye olu pıxel ne bu arada :D
Mesela cihazının çözünürlüğü 480*800 yani ekranında 1280 adet piksel var. Bu pikseller hep birlikte ışık verir ve görüntü oluşur. O piksllerden de birkaçı bozulursa böyle görüntü oluşur. Garanti dahili bir sorundur.
 
60Samet09

60Samet09

Üye
    Konu Sahibi
Saol Kardeşim Bir Sorun Olursa Sendeyim
 
TheMadness

TheMadness

Üye
neyse tamam vericem de bir şeyi merak ettım bu telefonu 1 ay kullandım hıc bırsey yoktu 2 saat menginenin ustunde durdu oralarda mıklatıs felanda vardı ondan olmaz değilmi

Mıknatıstan olabilir eğer çok güçlü bir mıknatıssa
 
  • Beğen
Tepkiler: 60Samet09
60Samet09

60Samet09

Üye
    Konu Sahibi
Yokya Menginen Ustune Koydum Sadece :D Mıklatıs oldugu bıle kesın degıl :D
 
60Samet09

60Samet09

Üye
    Konu Sahibi
Garanti Bakmadı Ama Ekranda Kuculme Var
 

Benzer Konular



Üst Alt