1 aylık telefon &&&& yedi arkadaş

Sponsorlu Bağlantılar

60Samet09

60Samet09

Üye
    Konu Sahibi
1 aylık telefon &&&& yedi arkadaş
Arkadaşlar 2 saat şarkı caldı bir baktım telefonun tam ortasında mavi murekkep gibi birşey var telefon ace 2 telefoncuya gittim cam catlamıs dedı. orjinalı 100 tl dedı saden telefonu 600 e aldım bune .... arkadaşlar garantiye gondercem kabul edermı
 


The Shadow

The Shadow

Üye
Şu telefonu kötüleyip durma... Telefonu ben alalı 1 yıl oluyor daha dün 4 saat müzik dinledim (tam bir müzik manyağıyım :D hafızanın %70 i müzik) boyle bir sorunla karşılaşmadım. Ama ben ekranı çatlatsaydım yeni bir telefon alırdım :D Garantiye verdiğinde eğer adama " 2 saat müzik dinledim ekranı çatladı " dersen adamın kabul edeceğini sanmıyorum :D başka bir bahane bul :)
 
60Samet09

60Samet09

Üye
    Konu Sahibi
Ne diyeyim telefon sabitti bir baktım öyle
 
enterneoll

enterneoll

Üye
ilk 2 ay sorun yoksa senden kaynaklanıyordur farkında değilsindir fazla baskı uygulamışsındır
 
60Samet09

60Samet09

Üye
    Konu Sahibi
abi telefon yenı dıye kılından bıle cıkarmıyorumkı ilk aldıgım gun düştü alt metal yerı bıraz kazındı 4 uncu hafta bole garantıye nasıl okuturum

- - - Eklendi - - -

Şuna Bakınya Bu Dahada Büyüyecek Garantı Bakmazsa

 
60Samet09

60Samet09

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar resımde attım garantı nasıl okur yardımcı olun plase
 
Adilx05

Adilx05

Üye
Göndersene Dostum Sen Garantisine Adamların Seni Yiyecek Halleri Yokya Belki Fabrika Çıkışlı Bi Hatadırda Sen Farketmemişsindir :oke:
 
dinemo

dinemo

Üye
bence bi garantiye yolla bahane bulup
benimde telefon brick oldu bahane bulup garantiye yolladım kabul ettiler hemde root luydu alırlar yani
 
60Samet09

60Samet09

Üye
    Konu Sahibi
tamamda ne uyduram :P
 

furkey

Üye
her zamanki samsung dandikliği :D
 
60Samet09

60Samet09

Üye
    Konu Sahibi
neyse tamam vericem de bir şeyi merak ettım bu telefonu 1 ay kullandım hıc bırsey yoktu 2 saat menginenin ustunde durdu oralarda mıklatıs felanda vardı ondan olmaz değilmi
 
The Shadow

The Shadow

Üye
neyse tamam vericem de bir şeyi merak ettım bu telefonu 1 ay kullandım hıc bırsey yoktu 2 saat menginenin ustunde durdu oralarda mıklatıs felanda vardı ondan olmaz değilmi
olabilir belki bilemem ama senin yerinde olsam ace 2 yi tamir ettirmek yerine yeni telefon alırım hazır şansın varken optimus g gibi sağlam telefon al bizim gibi telefonla fazla uğraşmaya niyetin yoksa optimus g tam sana gore butçen varsa tabii :oke:
 
codblackops2

codblackops2

Üye
100 tl ekrana çok demişsin vay be :D

Aman Allah korusun bizim telefonlarda böyle bi ekran sorunu olsa ,ekran fiyatı 600 tl :ehe
 
Silinen Üye 988579

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
İlk defa duyuyorum
 
60Samet09

60Samet09

Üye
    Konu Sahibi
yav butce yokkı bu telefonuda yaz tatılınde sanayıde calısarak aldım cıktım 1 hafta once oyuzden dıyordum ben
 

Benzer Konular



Üst Alt