azizerkan07
Üye
Ölü piksel var gibi çatlak değil orası. Garantiye ekranda ölü piksel var yazıp yollarsan büyük ihtimal ücretsiz onarımı yapılacaktır.yav butce yokkı bu telefonuda yaz tatılınde sanayıde calısarak aldım cıktım 1 hafta once oyuzden dıyordum ben

